بین الملل

چگونه می توان بهترین زبان را در کمترین زمان ممکن یاد گرفت؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اینکه کدام آموزشگاه زبان را انتخاب کنیم ایده ی سختی می تواند باشد چرا که ما عادت کرده ایم سریع به نتیجه برسیم و از این بابت احساس خوشحالی کنیم. این قابل درک است. تکنولوژی باعث می شود خیلی از چیزها سریع تر اتفاق بیافتد. سعی کنید به دیالوگ‌های خود با فروشنده و با دیگر مشتریان فکر کنید و در صورت نیاز لغات یا اصطلاحاتی را که نیاز دارید اما نمی‌دانید، یادداشت کنید تا در فرصت‌های دیگر معنی آنها را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی و ایستگاه‌های رادیویی معروف فرانسه را پیدا کنید یا پادکست‌های فرانسوی را در فضای مجازی دنبال کنید. شنیدن زبان فرانسه تاثیر زیادی در یادگیری دارد و برای تقویت مهارت‌های زبانی خود لازم است این توصیه‌ها را به کار بندید. سایر اخبار به چه زبانی علاقمند هستید؟ اگر شما یک یادگیرنده بصری هستید این برنامه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

این مقاله با معرفی تکنیک‌ها و روش‌هایی به شما کمک می‌کند روند یادگیری زبان فرانسه را برای خودتان شتاب دهید. یادگیری زبان به صورت خودآموز همیشه برای همه افراد کار آسانی نیست.مشکلی نیست.شما هرگز با آموزش و تعامل یک نفره اشتباه نخواهید کرد.

پس اگر متون را با صدای بلند بخوانید در واقع دارید بدون اشتباه، صحبت کردن و مکالمه انگلیسی را تمرین می کنید. ممکن است شما در زمانی که آموختن زبان را شروع می‌کنید بسیار خوشبین باشید اما اینکه هدف صحبت‌ کردن روان آن زبان را داشته باشیم ضرورتا بهترین چیز نیست. فیل مک‌گوان، مدیر ورب مپس[۲]، پیشنهاد می‌نماید که این اهداف به اهدافی محسوس و خاص تبدیل گردد: “چرا هدف خود را قادر بودن به خواندن روش های یادگیری زبان در سریع ترین زبان یک مقاله‌ی روزنامه به زبان هدف بدون جستجوی لغات در فرهنگ لغت قرار نمی‌دهید؟”

یکی دیگر از معضلات روش‌های مرسوم آموزش زبان انگلیسی در کشور این است که به زبان‌آموز یاد داده نمی‌شود که به زبان موردنظر فکر کند. دقیقا به همین خاطر آمار ناکامی در یادگیری زبان انگلیسی در کشور تا این حد بالا است. متاسفانه فکر کردن به زبان انگلیسی در مراحل ابتدایی یادگیری زبان عملا ممکن نیست و زبان‌آموز چاره‌ای ندارد جز اینکه کلمات جدید را با ترجمه کلمات به زبان مادری و حفظ کردن آن‌ها به‌صورت ترجمه‌هایی از زبان مادری یاد بگیرد. چه بخواهیم چه نخواهیم ترجمه ناخودآگاه از زبان مادری به زبان موردنظر در ذهن اتفاق می‌افتد، حتی اگر مدرس در کلاس به زبان انگلیسی صحبت کند؛ این معضل بزرگی است که زبان‌آموز علیرغم تلاش به صحبت کردن انگلیسی، در ذهن خود به زبان فارسی فکر و جمله‌سازی می‌کند و به‌این‌ترتیب یادگیری صحیح زبان انگلیسی غیرممکن می‌گردد.

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

دانلود همه منابع مورد نیاز برای یادگیری یا تقویت مکالمه آلمان خوب من اینجا هستم که به شما بگویم .تنها یک روش وجود دارد.حتی پرمشغله ترین فرد هم می تواند برای یادگیری یک زبان جدید، زمان ایجاد کند.

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چرا اکثر زبان‌آموزان علیرغم سال‌ها آموزش مداوم زبان انگلیسی در مدرسه و دانشگاه و سپس کلاس‌های آموزشگاهی و خصوصی، همچنان در استفاده از زبان انگلیسی عاجز هستند. او می‌گوید، “در نهایت، یادگیری در درون شما اتفاق می‌افتد نه در بیرون از شما، صرف نظر از اینکه آن ابزار یک کامپیوتر یا کتاب یا یک معلم در مقابل شما باشد.” به همین دلیل آموزشگاه زبان ایران آکسفورد به شما پیشنهاد می کنید که زبان را اصولی یاد بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا