اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

چطور با تلویزیون شهری در تبلیغات شهری متمایز باشیم؟

فریم یا بهتر است بگوییم کابینت و یا قاب تابلو روان، در واقع نوعی باکس از جنس آلومینیوم یا فلز است که ماژول، منبع تغذیه و بورد کنترل جهت محافظت در آن قرار میگیرد. آنچه که واضح است نیاز روزافزون شرکتها و سازمانهای مختلف به انجام تبلیغات است. تابلو روان یکی از شیوه های جدید تبلیغات میباشد که با توجه به قابلیت استفاده از رنگ های متعدد، جایگاه مناسبی در بین کسب و کارهای مختلف دارد. بیلبوردها، اماکن شهری بزرگ، اتاق های کنترل و معابر عمومی از کاربردهای این ویدئو وال ها میباشد. همچنین سیستمهای وال اسکرین در امور تبلیغاتی و اطلاعرسانی نیز بسیار هدفمند عمل کردهاند؛ به طوریکه از این سیستم در مجتمعهای تجاری، رستورانها، سالنهای کنفرانس، نمایشگاههای بین المللی، سالنهای تئاتر و سینما، بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی، بردهای خبررسانی، مراکز درمانی، بیمارستانها، موسسات مالی، بانکها، مکانهای گردشگری، آژانسهای مسافرتی، هتلها، فرهنگسراها، اماکن مذهبی، تالارهای پذیرایی و…

سایز تلویزیون، شدت نور، ضد آب بودن یا نبودن، داشتن یا نداشتن خروجی صدا، تراکم پیکسل های تلویزیون، امکان پخش مستقیم از رسانه یا پخش از حافظه داخلی و سایر ویژگی های آن قابل انتخاب می باشد. به عبارتی تلویزیون شهری قابلیت پشتیبانی از طیف رنگی را دارد و به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن توان پخش تصاویر را خواهد داشت. در صورت بروز هر گونه آسیب و مشکل می توان آن ها را تعویض یا به طور رایگان تعمیر کرد. برای شروع پروسه تعویض متن و یا برنامه نویسی… در دوره تابلو روان هنرجویان به صورت عملی تابلوها را ساخته و برنامه نویسی می کنند. میباشد که به صورت عملی و زیر نظر اساتید باتجربه برگزار میشود. این وسیله علاوه بر زیبایی فضا برای ایجاد ارتباطات بصری و تعامل بیشتر با مخاطبین کاربردهای عملی بسیاری دارد. اما فراموش نکنید که هر وسیله برقی نیاز به نگهداری و سرویس دارد تا بتواند مدت طولانی سالم بماند.

بدنه مقاوم فلزی این ویدئو وال در محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 20 تا 85 به خوبی عمل میکند. در طراحی انیمیشین مورد نظر باید از رنگ های متضاد و مکمل به میزان مناسب استفاده کرد تا علاوه بر جذب مشتری جلوه ای زیبا را خلق کند. با کارتهای Mura IPX به راحتی تمام یا قسمتی را ویدئو وال را می توان به محل های دور در محیط شرکت ارسال نمود و بخشها یا تمام ویدئو وال را برای اهداف آرشیوی ضبط کرد. می توان انیمیشن و متن را به راحتی تغییر داد. قابلیت برنامه ریزی به شیوه دلخواه و ایجاد تصاویر گرافیکی، نمایش ویدیویی و متن های جذاب با رنگ های مورد پسند شما را دارد . امروزه تلویزیون های غول پیکر شهری (تابلو روان ال ای دی رنگی یا فول کالر ) در تمامی جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر مورد استفاده قرار میگیرد.

البته بهتر این است که جهت افزایش و دوام عمر بیشتر تابلو روان از ولتاژ ۴٫۵ ولت استفاده شود. در این قسمت پایین صفحه گزینه های مربوط به افکت متن، نوع حرکت و سرعت حرکت متن در نمایشگر وجود دارند که گزینه مناسب انتخاب می شود. ماژول ها در واقع بلوک های led با اندازه های مشخص می باشند، که وظیفه نمایش اطلاعات از قبیل متن، انیمیشن، عکس و فیلم را روی تابلو دارند. ویدئو وال ها از تکنولوژی های مختلفی همچون LCD ،DLP ،PDP و LED پشتیبانی می کنند و برای استفاده در مکان هایی همچون مراکز نظارت شهری، حمل و نقل، ترافیکی، انرژی و مراکز تولیدی مناسب می باشند. مکان نصب کردن تلویزیون شهری، اصلی ترین نکته می باشد که با توجه به انتخاب شما، تیزر تبلیغاتی متفاوتی باید ساخته شود. در این حالت شما می توانید پس از نصب، به هر مانیتور درخواست جداگانه ای بفرستید که هر کدام تصویر و یا محتوای متفاوتی را نمایش دهد و یا همه آنها بخشی از یک تصویر واحد را نشان دهند. بنابراین تجهیزات و قطعات سازنده این سیستم بسیار زیاد است و هر کدام می توانند مسئول کاری بوده و یا بخشی از نیاز شما به داشتن تصویر با کیفیت را رفع کنند.حال با دانستن اینکه ماتریس ویدئو وال چیست، باید در خرید سازه ویدئو وال دقت لازم را به خرج دهید زیرا تجهیزات آن ها متنوع بوده و هر کدام می تواند برای محل خاصی مناسب باشد.

ماژولهای جریان ثابت به دلیل پایداری در رنگ و کیفیت بسیار بالای نمایش عموماً در ماژولهای فول کالر کاربرد دارند و ماژولهای ولتاژ ثابت به جهت ارزانی در ماژولهای تک رنگ به کار میروند. مطمئناً نمایش تبلیغات متحرک برای شما جذابتر از تابلوهای تبلیغاتی ثابت است. فروشگاه اینترنتی گرسوز با بهره گیری از تجربه ارزشمند سال های متمادی در زمینه عرضه تابلوهای تبلیغاتی در قالب فروشگاه جهان نما و نمایشگاه دائمی پارساتابلو در قلب بازار لوازم الکتریکی تهران (لاله زار) و دارا بودن کارگاه های تخصصی و مجهز جهت ساخت تابلو روان، اقدام به معرفی انواع محصولات شامل انواع ماژول LED، انواع بردهای کنترلی، پاور و قاب های مورد نیاز و سایر لوازم جانبی نموده است. ماژول های SEMIOUTDOOR در مقابل باران به هیچ وجه آب بندی نیستند ولی محتویات تابلو روان را در مقابل نور خورشید به راحتی نمایش می دهند. از لحاظ آب بندی هم ماژول ها به سه نوع OUTDOOR , SEMI OUTDOOR , INDOOR تقسیم می شوند. از لحاظ آببندی هم ماژولها به سه نوع OUTDOOR , SEMI OUTDOOR , INDOOR تقسیم میشوند. تلویزیون های شهری Indoor بیشتر برای فضا های داخلی مود استفاده قرار می گیرند گروه تبلیغاتی نوین لایت این افتخار را دارد که با تولید انبوه تابلو روان و تلویزیون شهری و بیش از هزاران نمونه در سطح کشور آماده خدمت گذاری به مشتریان عزیز باشد.

شما می توانید در سالن و محیط دلخواه خود نیز این تابلوی جذاب استفاده کنید . علاوه بر آن امکان داشتن اندازه دلخواه از تصاویر از جمله مواردی است که کاربران اتاق کنترل به آن نیاز دارند. به این ترتیب ، کاربران می توانند در عملکردهای مورد نظر و مدیریت نمایشگرها ، مجبور به انجام خطای آزمایشی نشوند. همچنین تغییر رنگ و افکت نیز در کسری از ثانیه انجام می شود. و در صورت نیاز به انجام تبلیغ جدید باید آن ها نیز به کلی تغییر کنند. تابلو روان که به عنوان تابلو LED روان نیز شناخته می شود می تواند متن تبلیغاتی مورد نظر را در قالب های مختلف نشان دهد. آموزش ساخت تابلو روان یکی از دوره های محبوب رشته الکترونیک است. با معرفی برندهای ویدئو وال انتخاب برای مشتریان آسانتر میشود، در نتیجه بهتر است تمام آنها را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. تلاش کنید اطلاعات و ایده های عرضه کنندگان نمایشگر LED را بدست آورید به خصوص آن هایی که در تلویزیون های شهری سرمایه گذاری کرده اند و با مردم یا موسساتی که قبلا از آن ها استفاده کرده اند مشورت کنید.

تابلوی روان هیچ محدودیتی در نمایش رنگ ندارد و می تواند تا 16 میلیون رنگ مختلف را به طور همزمان نمایش دهد. با وصل کردن ورودیهای مختلف با ابعاد مختلف تصویر خروجی یکسانی با اندازه تابلو روان ایجاد خواهد شد. اطلاعات ارائه شده نشان میدهد که تلویزیون پرچمدار هایسنس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای ۸۰ واتی معرفی شد. زیرا نصب تابلوی بزرگ در محیط های کوچک و بالعکس نه تنها باعث جذب مشتری نخواهد شد .بلکه ممکن است در ذوق مشتری بزند. زیرا ماژول های اصلی دارای گارانتی هستند. مشخصات Gplus Video Wall GVL-55JH18 ویدئو وال 55 اینچ جیپلاس دارای 18 ماه گارانتی گلدیران است.

ویدیو وال یک صفحه نمایش بزرگ است که شامل چندین پنل ثابت در کنار هم میباشد. بخش سازه کف است که در انواع متنوعی تولید می گردد. با گذر زمان شاهد پیشرفت تکنولوژی و تاثیر گذاری آن در تمام صنایع هستیم. تعویض سیم کشی امکان پذیر است ولی زمان بر بوده و باید مواظب پایه های ال ای دی ها بود تا ترک بر ندارند و آسیبی متحمل نشوند. نوع قرمز ال ای دی در دسته های 5 تایی و دیگر رنگ ها معمولا در دسته های 3 تایی سری می شوند هر دسته به یک مقاومت مناسب وصل شده و در نهایت همه ال ای دی ها به هم و مقاومت ها به هم اتصال می یابد. این لامپ های ال ای دی خود از مواد دیگری ساخته شده اند که در کارخانه های ساخت قطعات الکترونیک ساخته و در کنار هم قرار گرفته اند و رنگ های متفاوتی دارند و این لامپ های ال ای دی جدول رنگ زیادی ندارند و در رنگ های سبز، آبی، قرمز و گاهی اوقات سفید خلاصه می شوند. تلوزیون شهری با کنار هم قرار گرفتن بلوک های آماده کوچکتر ساخته می شود. 4. عامل دیگر قیمت گذاری استفاده از پایهها برای نصب و راه اندازی تلویزیون شهری است.

این مزایا باعث می شود تا فروشگاه و مغازه شما جلوه ای چشم گیر پیدا کند . برای مشتری ایجاد جذابیت کند. این مینبرد ایرانی عملکرد خیره کنندهای در ایجاد طیف نور دارد. نوع OUTDOOR کاملاً ضد آب بوده و به راحتی در محیط خارجی قابل نصب می باشند و به راحتی در مقابل نور خورشید و باران مقاومت دارند. در تعمیرات نیز بسته به نوع خرابی و تعداد خرابی ال ای دی ها در تابلو ثابت قیمت محاصبه می گردد. از این رو به آن ها تابلوی فول کالر نیز گفته می شوند. به این صفحه بزرگ تلویزیون شهری گفته می شود. خرید تلویزیون شهری باقیمت مناسب و کیفیت عالی را با ما تجربه کنید. برای دریاقت اطلاعات بیشتر با کارشناسان کیومیتا تماس بگیرید و یا از قسمت تماس با ما از طیق ایمیل در ارتباط باشید.

در نوع online برای راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شهری به عنوان کنترلر استفاده می شود از این مدل برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود . این کارت کوچک ولی قدرتمند، میتواند یک تابلوی بزرگ به ابعاد ۶۴×۵۱۲ سانتیمتر را کنترل کند. هر LED اساساً یک لامپ مینیاتوری است که وقتی ولتاژ خاصی به آن اعمال می شود، نور رنگی ساطع می کند. همچنین از نظر نوع بسته بندی نوع LED به دو نوع DIP , SMD تقسیم می شوند. تابلو روان ال ای دی یک نوع نمایشگر دیجیتال است که المان های آن ماژول ال ای دی -منبع تغذیه (پاور تغذیه)-برد کنترلر(مادربرد) هستند.این نوع تابلوها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع قدیمی تابلوها یعنی فلکس،بنر،نئون می باشد.در زیر انواع و اقسام این تابلوها و همچنین توضیح در مورد هر کدام از انواع آنرا خواهید دید.تابلو LED را در یک دسته بندی کلی میتوان به دو خانواده بزرگ تابلو LED ثابت و تابلو ال ای دی روان تقسیم بندی کردو همانطور که از نام این خانواده ها پیداست,تابلو ال ای دی ثابت مانند نئون و تمامی تابلوهای ثابت تبلیغاتی،ثابت است! تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی RGB جهت تولید رنگ استفاده می کند .

منبع : www.hikvision.com

دکمه بازگشت به بالا