عمومی

چاپ مستقیم روی شیشه در سرزمین چاپ

چاپ مستقیم روی شیشه

چاپ مستقیم روی شیشه در سرزمین چاپ به شما کمک میکند تا با کمترین هزینه و قیمت مناسب به کمک جدیدترین دستگاه های موجود در دنیا بتوانید هر مدل تصویری یا نقشی را بر روی شیشه و آینه چاپ کنید.

چاپ مستقیم uv ( فلت بد ) روی شیشه و آینه :

یکی از محبوب ترین متد ها که در صنعت دکوراسیون کاربرد دارد چاپ روی شیشه می باشد که برای این کار از دستگاه چاپ فلت بد استفاده می شود.

فلت بد یکی از انواع چاپ دیجیتال است که بخش مهمی از صنعت چاپ به شمار می‌رود. همچنین از آن برای جذابیت ظاهری و یا امور تبلیغاتی متعدد دیگری نیز استفاده می‌شود.

میزان کیفیت و ماندگاری طرح و عکس چاپی روی شیشه ها نیز به دستگاه‌های چاپگر و جوهری که استفاده می‌کنند، بستگی دارد. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتری در زمینه قیمت چاپ روی شیشه و آینه ، دستگاه های چاپ روی شیشه ، مراحل مختلف چاپ و … هستید، پیشنهاد می کنیم که این محتوا را تا انتها مطالعه نمائید.

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی قابل انجام است ؟

شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت قابلیت چاپ تمام رنگی و با کیفیت بالا وجود داشته باشد و فرآیند هایی نظیر:

  • چاپ شیشه و چاپ سنگ
  •  چاپ کاشی و سرامیک
  •  چاپ چوب و ام دی اف
  •  چاپ گالوانیزه و استیل
  •  چاپ پلی کربنات
  •  چاپ پلاستیک و چاپ فوم برد
  •  چاپ پلکسی گلاس و طلق و …

را بتوان با کیفیت ترین شکل انجام داد. به مرور دستگاه فلت بد خود را به اثبات رساند و توانست جایگاه محکمی برای خود پیدا کند.

نکات مربوط به چاپ روی شیشه :

شیشه ها چه در نوع ساده و یا چه نوع سکوریت( نشکن ) بخاطر خصوصیات فیزیکی و نمای زیبا و عایق خود در صنعت بسیار پر کاربرد بوده و طرفداران بی شماری دارد. با چاشنی تکتولوژی چاپ مستقیم می توان باعث اجرای متفاوت تر و بسیار شکیلتر سازه ها و دکوراسیون های داخلی شد و نمای آنها را بسیار حرفه ای تر به نمایش گذاشت و از شیشه های چاپدار برای بهبود شرایط دکوراسیون خود بهره برد.

منع: https://uvprint.ir/

دکمه بازگشت به بالا