عمومیکسب و کار ایرانی

پخش عمده لوازم جانبی موبایل کامپیوتر و لپ تاپ خادمی

بهترین برندهای اسپیکر خانگی کدام اند؟ همچنین به خوبی میدانیم تنوع مدل و قیمت این محصول به قدری بالاست که میتوانیم به جای وقت گذراندن بین برندهای دیگر، بررسی هایمان را به صورت متمرکز بر روی اسپیکرهای موجود برند jbl معطوف سازیم. بعد از رایانه های شخصی، لپ تاپ ها (کامپیوترهای قابل حمل) روی کار آمدند. با مقایسه رنج قیمت اسپیکر jbl و سایر برندهای موجود در بازار، این نتیجه گیری حاصل میشود که اگر شما به دنبال یک اسپیکر بلوتوث مقرون به صرفه، به همراه کیفیت صدای عالی و همچنین محصولی با طول عمر بالا هستید که به راحتی قادر باشید از آن در خانه، محل کار و یا حتی فضاهای باز استفاده نمایید، اسپیکر جی بی ال بی درنگ یک انتخاب هوشمندانه برای شماست. لذا با توجه به این مشخصات فنی، تقاط ضعف و قدرت و ارزیابی های انجام شده قادر خواهید بود در بین این دو گزینه بهترین انتخاب را برای خود رقم زنید. اسپیکر jbl را میتوان از نظر قیمت و مشخصات فنی و قابلیت ها به دو دسته مجزا تقسیم بندی کرد و هر یک را جداگانه مورد بررسی قرار داد. بنابراین، تا اینجا دریافتیم که با خرید اسپیکر جی بی ال، ما یک محصول مقرون به صرفه با طول عمر بالا را به دست آوردهایم که کیفیت خروجی صدای آن، دقیقا مناسب مصرفی است که مدنظر ماست.

سونی برای بهبود کیفیت صدا، رادیاتورهای پسیو اسپیکرها را به بخش کناری منتقل کرده است. سری دیگر تولیدات کمپانی جی بی ال از مجموعه تولیداتش در زمینه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، اسپیکر jbl مدل Charge است که در ادامه هر 4 مدل این سری از اسپیکر ها را معرفی کرده و مزایا و معایب آن ها را مورد بررسی قرار میدهیم. فلش دوربین از دیگر لوازم جانبی مهم آن به حساب میآید. لوازم دیجیتال هر قدر هم که محکم و ضد ضربه طراحی شوند، حقیقتی که درباره ظرافت و اهمیت تکنولوژی به کار رفته در آن ها صادق است را نمیتوان تغییر داد. نکته حائز اهمیت آن که، کیفیت صدای خروجی اسپیکر جی بی ال برای تمام این مصارف بسیار کارآمد و فوق العاده است. از این رو چند مورد از پر طرفدارترین و منتخب ترین اسپیکر های جی بی ال که با این میزان قیمت و کارایی بسیار ارزندهای در بازار موجود است را معرفی میکنیم. در ادامه به معرفی تمام مدل های اسپیکر jbl موجود در بازار جهانی پرداخته و برخی از مشخصات فنی بارز و مهم آن ها را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهیم. بنابراین قصد داریم در این مقاله، سفری به دنیای مدرن و پر انرژیِ اسپیکر جی بی ال داشته باشیم و از صفر تا صدِ این محصولات باکیفیت و محبوبِ بازار جهانی را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای آنکه موقع انتخاب اسپیکر jbl مد نظر خود دچار سردرگمی نشوید، بهتر است این محصولات را همانند آنچه که کمپانی جی بی ال برای مشتریانش در سطح جهانی تقسیم بندی کرده است عمل کنید. در ادامه میتوانید مشخصات فنی تمام اسپیکر های jbl موجود در بازار جهانی را مورد بررسی و مطالعه قرارا دهید. یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل استوانه شکل به نام اسپیکر jbl مدل Link 20 که توانسته است در بین تمام اقشار محبوبیت خاص خود را کسب کرده و به یک محصول دیجیتال پر طرفدار تبدیل شود. بنابراین به منظور ارائه یک جمع بندی هدفمند، مجموعه نکاتی که میبایست برای انتخاب و خرید اسپیکر جی بی المد نظر داشته باشید را به صورت مختصر توضیح میدهیم؛ پیش از مطالعه و پاسخگویی به هر یک از آن ها، به یاد داشته باشید کوچترین افزایش در میزان تقاضا و انتظار شما از اسپیکر جی بی ال در قیمت تمام شده آن تاثیر بسزایی میگذارد، مواردی مانند افزایش بُرد بلوتوث، ورژن بلوتوث، خاصیت های ضد رطوبت و ضد آب و سایر موارد میتواند با اختلاف چند صد هزار تومان بودجه شما را دستخوش تغییر کند، پس با یک بررسی اصولی و واقع بینانه بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب را برای خود ایجاد نمایید.

نوع دیگری از مدل قبلی تحت عنوان اسپیکر jbl مدل link 10 توسط کمپانی جی بی ال به تولید رسیده است که از نظر ظاهری شبیه به مدل link 20 بوده اما طبیعتا از نظر فنی تفاوت هایی با آن دارد که همین باعث ایجاد اختلاف قیمت در این دو مدل شده است. برخی ضد آب و رطوبت بوده و بسیاری از افراد حتی از آن ها در استخر ها و ساحل دریا و رودخانه استفاده میکنند و بعضی از آن ها صرفا مناسب فضای بسته مانند خانه، محل کار، سالن های ورزشی، سالن های آرایشی، مزون ها، کافی شاپ ها و حتی فروشگاه های سرپوشیده با متراژ کمتر از 200 متر است که افراد میتوانند بسته به نوع مکان و متراژ آن، اسپیکر جی بی ال مورد نظر خود را انتخاب نمایند. مثلا اگر شما برای مغازه، شرکت یا سالن زیبایی و مکان هایی شبیه این موارد به دنبال اسپیکر هستید، میبایست از یک محصول دارای ورژن بالای بلوتوث و همچنین بُرد قابل توجهی استفاده نمایید تا در صورت حرکت و جابهجایی و کم و زیاد شدن فاصله بین دستگاه و اسپیکر، دچار قطع و وصلی صدا نشوید.

https://khademitech.com/brand/تسکو/

دکمه بازگشت به بالا