اقتصادی

وبلاگ به اینستاگرام می‌آید – یومیر

در اوایل سال جاری ، اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام “راهنماها” را معرفی کرد که به سازندگان محتوا امکان می داد توصیه ها ، منابع و سایر مطالب طولانی را در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک بگذارند ، اما اکنون این ویژگی در دسترس همه کاربران برنامه قرار خواهد گرفت. بود.

به گزارش یومیر ، ویژگی راهنماها در ابتدا برای گروهی از توسعه دهندگان که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند ، فعال بود ، اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده است که این ویژگی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت و راهنماها شامل محتوای متنوعی هستند.

هدف از طراحی قالب Guides این است که به سازندگان و بازاریابان اینستاگرام راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوای طولانی مدت در شبکه اجتماعی ، که تاکنون بیشتر در رسانه ها مانند عکس ها و فیلم ها متمرکز شده است ، ارائه شود. راهنماهای اینستاگرام می توانند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشند زیرا حاوی متن همراه با عکس ، گالری و فیلم است که موضوع را نشان می دهد.

این ویژگی می تواند میزان زمانی را که کاربران در اینستاگرام می گذرانند افزایش دهد ، زیرا کاربران برای دسترسی به پست های مورد نظر خود از طریق پیوند در صفحه محتواساز یا پیوند موجود در داستان سازندگان ، مجبور نیستند به وب سایت ها و وبلاگ ها مراجعه کنند . .

با گسترش بخشهای محصول ، قرارگیریها و پستها ، راهنماهای اینستاگرام اکنون می توانند مناطق بیشتری را پوشش دهند. اینستاگرام می گوید استفاده از این ویژگی را آسان تر کرده است و می توان راهنمای محصول را در بخش خرید جدید این پلتفرم قرار داد.

راهنماهایی که بازدیدکنندگان می توانند راهنماها را در داستان ها و دستورالعمل ها به اشتراک بگذارند و دسترسی خود را بیشتر گسترش دهند.

اینستاگرام همچنین ویژگی جستجوی خود را به روز کرده است تا کاربران بتوانند با نام ، نام کاربری ، هشتگ و مکان جستجو کنند. با تغییراتی که در قسمت جستجو ایجاد شده است ، کاربران می توانند کلمه کلیدی را در کادر جستجوی اینستاگرام وارد کرده و محتوای مربوطه را در نتایج جستجو مشاهده کنند.

طبق TechCrunch ، اینستاگرام اعلام کرده است که به روزرسانی جستجوی انگلیسی برای همه کاربران در کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و ایرلند در دسترس است و ویژگی راهنماها به همه کاربران گسترش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا