ورزشی

هاشمی از اردوی تکواندوکاران بازدید کرد/ گزارش ساعی به وزیر ورزش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کیومرث هاشمی عصر امروز سه شنبه با حضور در فدراسیون تکواندو از تمرینات ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی بازدید کرد. وی در ابتدای حضورش در این فدراسیون با حضور بر مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی در این بازدید وزیر ورزش و جوانان را همراهی می‌کنند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به پاریس را ارایه و تاکید کرد و گفت: در ترکیب تیم های ملی آقایان و بانوان ایران جوانانی حضور دارند که می توانند در آینده برای این رشته افتخارآفرین باشند.

وی با قدردانی از وزیر ورزش گفت: از این که همیشه کنار تکواندو بودند و کمک کردید تا مسیر موفقیت هموار شود از شما تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در المپیک نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

کیومرث هاشمی هم در این مورد گفت: خوشحالم که در جمع ملی پوشان المپیکی و پارالمپیکی حضور پیدا کردم. این عزیزان برای حضوری موفق در رویداد پیش رو آماده می شوند. طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده شرایط خوبی بر تکواندو حاکم است. 

وی ادامه داد: در راس این فدراسیون پرافتخارترین المپین ورزشی ایران حضور دارد. هادی ساعی جمع بسیار خوبی را کنار خود دارد. ما هم تلاش می کنیم اگر مشکلی وجود دارد برطرف کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در مورد اهدای پاداش به ورزشکاران المپیکی گفت: بزودی در مراسمی با حضور خانواده ورزشکاران به آنها پاداشی اهدا خواهیم کرد. ضمن این که میزان پاداش مدال آوران را هم افزایش دادیم و ۸ میلیارد تومان به مدال طلا، ۴ میلیارد تومان به مدال نقره و ۲ میلیارد تومان به مدال برنز خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار آنلاین، پاداش قبل از اعزام ورزشکاران به المپیک نیز تعیین شده است که امروز مبلغ یک میلیارد تومان به تیم ملی تکواندو اختصاص پیدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا