اقتصادی

موافقت با اصلاح نرخ فروش سیمان / تولید و توزیع مستمر از سوی انجمن

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر اینکه تشکیل صف های سیمان مانع اجرای پروژه های عمرانی و تولید مسکن شده است ، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده علت این حادثه را توضیح داد که در نهایت با اصلاح نرخ فروش موافقت شد و انجمن سیمان متعهد به تولید مناسب و مداوم ، تهیه و توزیع سیمان متناسب با نیازهای کشور بود.

به گزارش یومیر ، برخی از عناوین با عنوان “رئیس کمیسیون عمران: تشکیل خریدار برای خرید سیمان منجر به تولید مسکن شده است” منتشر شد ، جایی که رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر شکل گیری خرید سیمان گاوها و خالی شدن بازار علیرغم تولید مازاد در کشور نتیجه قیمت گذاری نادرست و گرامری است که منجر به شکل گیری بازار سیاه شده و منجر به توسعه پروژه های مسکن و مسکن شده است. InMinisters of Silence هنوز مسئولیتی ندارد “باید از کی بپرسیم؟” به رئیس جمهور گفت.

به دنبال این موضوع ، سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده (به عنوان زیرمجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت) در پاسخ انحصاری خود به یومیر برای روشن شدن موضوع اعلام کرد:

“اواخر سال گذشته ، برخی از مشکلات موجود در بخش تامین انرژی صنعت سیمان باعث کاهش تولید و عرضه سیمان و تشدید التهاب در بازار شد ؛ طبق پیگیری های صورت گرفته از سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و وزارت صمت برای حل تأمین سوخت مشکلات و کارخانه های سیمان شروع به کار کردند.

بنابراین ، در پایان ماه مارس سال گذشته ، صنعت سیمان دوباره تولید و توزیع را افزایش داد.

افزایش هزینه عوامل موثر بر تولید سیمان (مانند هزینه های کارگر ، هزینه های ثابت ، هزینه مواد اولیه ، هزینه های بسته بندی مانند کیسه های پلی پروپیلن و غیره) ، افزایش نرخ حمل بار ، افزایش تقاضای بازار در آغاز فصل ساخت مسکن ، صادرات جذابیت بازار به دلیل افزایش کلینکر جهانی و افزایش تقاضا و قیمت ها در بازار خرده فروشی.

پس از مکاتبات و جلسات معاون وزیر معدن و صنایع معدنی و همچنین با دستور مقام ارشد وزیر در خصوص تخصیص صنعت سیمان تحت نظارت معاون وزیر معدن و معدن ، سرانجام در جلسه تنظیم بازار و برای ادامه کار روند تولید و توزیع سیمان ، توافق شد که نرخ فروش فعلی درب کارخانه سیمان خاکستری را تغییر دهید و انجمن کارفرمایان صنعت سیمان متعهد به تولید ، تهیه و توزیع سیمان کافی و مداوم مطابق با نیازهای کشور شد. برای ایجاد ثبات و حفظ آرامش در بازار اقدام کنید.

صادرات سیمان از واحدهای تولیدی نیز منوط به تهیه و تنظیم داخلی بود.

لازم به ذکر است که قیمت گذاری مصالح ساختمانی منوط به بخش (c) ارتباط شماره 151780/60 مورخ ١٠ سپتامبر Minister وزیر صنعت ، معدن و تجارت وقت و رئیس کارگروه تنظیم بازار است که براساس آن قیمت محصولات از واحد تولید تولید در نقشه قیمت گذاری و تثبیت تعیین می شود.

سازمان حمایت استان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ضمن نظارت مستمر بر بازار ، در صورت افزایش غیرمعمول قیمت یا دریافت شکایت ، به تحقیق و اجرای قانون می پردازند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا