اقتصادیکسب و کار ایرانی

معرفی شیر فلکه 2 اینچ کیز ایران

کیز ایران

کارخانه تولیدی و صنعتی در سال 1363 به عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران راه اندازی و در طی سالیان متمادی، تاش بی وقفه و مستمر تبدیل به برترین تولید کننده شیرآلات ساختمانی و تاسیساتی در عرصه صنعت تاسیسات گردید.

بدون تردید دستیابی به این افتخارات، تنها در سایه حضور مدیران و کارکنان صدیق و متعهد، کیفیت مطلوب و ماندگار، استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات مدرن و تاش خستگی ناپذیر نمایندگان فروش در عرصه توزیع محصولات امکان پذیر بوده است. شرکت تولیدی و صنعتی ضمن قدردانی از مصرف کنندگان عزیز، با عزمی راسخ و خلل ناپذیر، نوید تولید محصولات متنوع دیگری را در آینده نزدیک خواهد داد. و همچنین لیست قیمت شیر فلکه کیز ایران مقرون به صرفه تری را اراِئه خواهد کرد.

جوایز، افتخارات و استانداردها

  • دریافت جوائز بین المللی کیفیت (اسپانیا 1994 – 2008 و اروپا 2010 ).
  • اولین دریافت کننده نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران.
  • انتخاب کارآفرین نمونه از جشنواره قهرمانان صنعت سال 1387.
  • انتخاب مدیر نمونه در همایش تولید کنندگان نمونه کشوری 1389.
  • انتخاب شرکت برتر در جشنواره قهرمانان صنعت سال 1390.

شیرکشویی در صنایع تاسیساتی آب، شبکه های آبرسانی، سیستمهای آبیاری، شبکه های نفت، روغن و گازوئیل، صنایع تانکرسازی، پنوماتیک و هیدرولیک، مواد شیمیایی و صنایع ساختمان قابل استفاده می باشد.

شیر کشویی بر اساس استاندار ملی ایران به شماره 3664 و از جنس برنج فورج پذیر تولید شده، فرم اصلی دنده ها از نوع اینچی بوده و مشخصات آن مطابق استاندارد EN ISO-228 می باشد. در سیستم تولید به روش فورجینگ فاصله بین مولکولی تا سر حد امکان کم گشته و مقاومت بدنه را در آزمایشات انهدام بالا می برد، درنتیجه تحمل فشار کار افزایش می یابد به همین دلیل ما روش فورجینگ را برگزیده ایم .

مزیت‌های شیر فلکه 2 اینچ کیز ایران

تعبیه دو عدد اورینگ از جنس NBR بر روی میل شیرهای کشویی کیزایران علاوه بر واشر آببندی که زیر مهره ی شش پر قرار دارد ،آببندی در ناحیه بالای درپوش را چندبرابر کرده است و در نتیجه با گذر زمان نیازی به رگلاژ مهره شش پر جهت گرفتن آببندی ندارد.

قیمت شیر فلکه کیز ایران

شیر یکطرفه فنری ( خودکار فنری ) کیز ایران چیست و چه کاربردی دارد ؟ شیری است که عبور سیال در آن در یک جهت بوده و از جریان برگشتی سيال ممانعت به عمل می آورد. این شیر تنها توسط فشار سیال، عمل کرده و دارای هیچ نوع وسیله کنترل کننده ای در خارج از بدنه نمی باشد. 

برای تهیه لیست قیمت شیر فلکه کیز ایران و شرایط فروش در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

دکمه بازگشت به بالا