عمومی

مسوولین برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام سید بصیر موسوی پیش از ظهر پنج شنبه در بزرگداشت شهیدان رجایی، باهنر و بزرگداشت سید شهدای خدمت و همراهانشان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی که پشت سر گذاشتیم و ایام حزن و اندوه آل الله که در پیش است، اظهار کرد: پیام شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بود؛ همه مسئولین کمر همت ببندند و شبانه روز برای خدمت به مردم عزیز تلاش کنند.

وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان حلقه اتصال نماینده مجلس و تمام دستگاه‌ها با مردم می‌باشد، از احمد راستینه نماینده مردم در مجلس درخواست می‌کنیم مردم را حمایت کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولین مطرح کرد: مردم با تمام توان از انقلاب حمایت کرده و حمایت می‌کنند، اکنون وظیفه ماست که در مقابل مردم سر تعظیم فرود آوریم و به خواسته آنها پاسخ منطقی بدهیم.

وی با بیان اینکه هفته دولت، هفته یادآوری خدمت صادقانه و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم است تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تمام وجود و ظرفیت در خدمت همه اقشار مردم، مسئولین و به خصوص در خدمت همه ظرفیت‌های عزیز استان‌مان می‌باشد؛ ما تعامل با همه دولت‌ها و دستگاه‌ها داریم و وظیفه ذاتی ما ارتباط بین دستگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: استان چهارمحال و بختیاری باید چهره‌های خودش را به کشور معرفی کند و در خدمت همه این ظرفیت‌ها هستیم.

دکمه بازگشت به بالا