عمومی

مزایای نصب سقف شیروانی در سازه

در معماری اروپایی و معماری نوین از این نوع ورق ها برای سقف شیروانی استفاده می شود. ورق های pvc از پلیمر پی وی سی و اکریلیک ساخته شده است. این ورق ها برای سقف های شیروانی بسیار مقاوم در برابر خوردگی شیمیایی و گرما و تغییرات آب و هوا دارد.

داشتن تجربه برای نصب سقف شیروانی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. اگر سقف شیبدار به درستی نصب نشوند, به خوبی آببندی نمیشوند و خیلی زود آب نفوذ میکند به داخل ساختمان. آهن کشی سقف شیبدار باعث زیبایی سقف شیروانی میشود. آهن کشی سقف شیبدار یکی از مهمترین اقدامات قبل از نصب سقف شیروانی می باشد. جهت اطلاع دقیق تر از قیمت نصب سقف شیروانی و سفارش نصب سقف شیروانی با ما در تماس باشید. انجام کلیه امور نصب سقف شیروانی توسط شرکت ویلا سقف با 10 سال گارانتی ضمانت می باشد. در مجموع دو نوع سقف شیروانی داریم: سقف دو طرفه با شیب تند و سقف چهار طرفه با شیب کم.

اما در واقع دسته بندی سقف های شیروانی بر اساس جنس مصالح شیروانی تعیین میگردد که بنا به مزایا و معایب معرفی شده زیر برای هر کدام از انواع سقف شیروانی و درخواست مشتری, نصب سقف شیروانی توسط شرکت ما انجام میشود. نصب سقف شیروانی با سفال, ورق مناسبی برای پوشش سقف شیروانی محسوب میشود که اخیرا محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

پس از اتمام زیرسازی برای نصب سقف شیروانی با استفاده از مصالح مناسب پوشش نهایی را میپوشانیم. مصالح پوششی از جنس چوب یا فلز و یا مصالح دیگری میتوانند باشند. در مرحله آخر نصب سقف شیروانی باید پوشش نهایی انجام شود. برخی از این پوشش ها نیاز به لایه عایق رطوبتی با استفاده از مصالح دیگر را دارند و برای برخی دیگر میتوان با نوعی همپوشانی روی یکدیگر قرار داد تا ایجاد عایق کنند.

نکته: برای اجرای سقف شیروانی در ویلاها رعایت این نکته مهم است که متریال انتخاب شده بسیار زیبا باشد و با استایل ویلا همخوانی داشته باشد. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی نیز امر بسیار مهمی است.

آندولین ورقی با مقاومت بالا برای نصب سقف شیروانی می باشد. در آندولین از الیاف خالص استفاده شده است. آندولین هنگام تولید از پایه رنگ آمیزی شده استفاده میکند به همین دلیل دچار زنگ زدگی و یا تغییر رنگ نمیشود. از مزایای نصب سقف شیروانی با آندولین: استحکام بال, تنوع رنگی, تغییر نکردن رنگ, مقاوم در برابر شرایط جوی, عایق صوتی, سبک بودن.

انتخاب رنگ سقف شیروانی مرتبط با سلیقه شخصی است اما میتواند کمی هوشمندانه انتخاب شود و با توجه به خصوصیت رنگ ها گزینه مناسب انتخاب گردد. مثل انتخاب رنگ نارنجی برای سقف شیروانی نشان دهنده فضای سرگرم کننده و تفریحی می باشد. ورق های pvc بر اساس پژوهش های فراروان مهندسان پلیمر ساخته شده است و محصول کاملا مدرنی می باشد.

سبک سازی ساختمان ها با نصب سقف شیروانی و کاهش وزن ساختمان توسط سقف شیروانی باعث کاهش نیروی زلزله نیز میشود که ایمنی ساختمان را افزایش میدهد. سقف شیروانی قابل اجرا در همه مکان ها می باشد. نصب سقف شیروانی به مراقبت های کمتری در مقایسه با نصب سقف های مسطح دارد و از این لحاظ از لحاظ اقتصادی بهینه تر می باشد.

در کل میتوان گفت نصب سقف شیروانی از محبوبیت و اقبال عمومی بالایی در بین مردم برخوردار هستند. سیستم تهویه هوای نامناسب در سقف شیروانی یکی از معایب آن محسوب میشود که با نصب هواکش های مناسب میتوان این عیب را برطرف نمود. از دیگر مشکلات نصب سقف شیروانی ورود و نفوذ حشرات به سقف می باشد.برای جلوگیری از ورود حشرات به سقف شیروانی نیز باید درزهای سقف گرفته شود.

مزایای نصب سقف شیروانی با ورق دکرا: عمر بالا, نصب آسان و سریع, مقاوم در برابر شرایط جوی, مقاوم در برابر نور خورشید, مقاوم در برابر تغییر رنگ, بی نیاز از عایق کردن, قابل اجرا برای همه سقف ها. قیر پلیمری برای ساختن شینگل استفاده شده است و گرانول معدنی برای پوشاندن سطح شینگل استفاده میشود. از مزایای نصب سقف شیروانی با شینگل: مقاوم در برابر شرایط جوی, انعطاف پذیری بالا, داشتن ایزولاسیون, فرم گیری آسان در سطوح شیب دار و قوس های مختلف, انعکاس نور, فاقد مواد آلاینده, سبک.

شرکت ویلا سقف آماده طراحی ساخت و نصب سقف شیروانی با متریال های مرغوب و جدید می باشد. اجرای کلیه خدمات شیروانی, نصب سقف شیروانی ویلاها در تمام مناطق تهران و اطراف تهران و شهرستانها با متریالهای داخلی و خارجی توسط شرکت ویلاسقف انجام میشود. با ما در تماس باشید. جهت نصب سقف شیروانی و دادن سفارش بهتر است مقاله زیر را مطالعه نمایید و با اطلاعات بیشتری شروع به نصب نمایید.

در مقاله زیر مزایا و معایب سقف شیروانی, مناسبترین رنگ برای سقف شیروانی, مدل های سقف شیروانی و … سقف شیروانی به دلیل تنوع زیاد, هزینه پایین, سرعت نصب بالا, استفاده بهینه از مصالح ,زیبایی ,کاهش نفوذ سرما و گرما, سازگاری با شرایط آب و هوایی و همچنین سبک سازی ساختمان از نظر وزنی در بسیاری از شهرها و روستاها به عنوان پوشش سقف استفاده میشود.

سقف شیروانی انواع مختلفی دارد که بسته به نوع ساختار و نوع مصالح پوشش روی سقف ها هر کدام نیاز به زیرسازی خاص خود می باشد. سقف های شیبدار یکطرفه, دو طرفه, چندطرفه و مخروطی از انواع سقف های شیبدار می باشند. جهت نصب سقف شیروانی برخلاف وزش باد باید باشد. نصب سقف شیروانی اصولا از پایین ترین نقطه سقف شیروانی انجام میشود. جهت آشنایی مراحل نصب سقف شیروانی و نکات لازم برای اجرا با ما در ادامه همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا