اقتصادیکسب و کار ایرانی

محصولات پر فروش دراپ شیپینگ

25 محصول پرفروش اینترنتی را بشناسیم؟ چنانچه این مقاله از را مطالعه می‌نمایید، شاید می‌خواهید تجارت آنلاین راه بیاندازید. پس جهت شروع، نخستین نکته‌ای مهم این است که چه محصولی قصد دارید بفروشید؟ محصولات اینترنتی پرفروش کدامند؟ وضعیت بازار کسب و کار آنلاین به چه صورت است؟

 

امروزه بارزترین دلیلی که عموم افراد به خاطر آن کسب و کار اینترنتی را ایجاد نمی‌نمایند، این است که با محصولات پرفروش اینترنتی آشنایی ندارند؟ لذا با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله از وب‌سایت نخست می‌خواهیم تا مهم‌ترین فکاتورهای روش‌ یافتن محصول جهت فروش اینترنتی را مورد بررسی قرار دهیم. سپس در ادامه به معرفی 25 محصول پرفروش اینترنتی بپردازیم. چنانچه شما هم هنوزه در انتخاب محصول برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی با چالش مواجه هستید، تا انتهای این مقاله با نوین‌پال همراه ب

نحوه یافتن بهترین روش فروش اینترنتی

روش‌هایی که ما در این مقاله عنوان می‌نماییم هر کدام‌ جهت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی مناسب بوده و به‌واسطه بهره‌مندی از آن‌ها، چندین کسب و کار موفق اینترنتی ایجاد شده است. ولی اینکه کدام‌ یک را انتخاب نمایید، درواقع به شرایط و منابعی که دارید بستگی دارد.

روش آشنایی با محصولات پرفروش اینترنتی

ابتدا باید آمار وب سایت‌های مشهور و موفق مانند براساس گزارشات محصولات پرفروشی که منتشر کرده مورد بررسی قرار دهیم و از ان استناد نماییم.

روشی بعدی که باید بدان توجه داشته باشیم بررسی میزان رقابت است. در حقیقت رقابت بالا در بعضی از حوزه‌ها جهت فروش محصولات آنلاین، حکایت از میزان محبوبیت آن محصول و فروش زیادش را دارد. با ورکشاپ دراپ شیپینگ فروش را بالا ببرید.

پس در ادامه 25 محصول پرفروش اینترنتی را خدمت شما مخاطبان محترم معرفی می‌نماییم، در اصل این محصولات بر مبنای روش‌های مذکور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.

معرفی 25 محصول پرفروش اینترنتی

در این بخش از مقاله قصد داریم تا 25 محصول پرفروش اینترنتی براساس آمار فروش وب سایت‌های مشهور و میزان رقابت فروش محصول خدمتتان معرفی نماییم.

  1. فروش تلفن همراه

براساس آمار فروش سایت‌های موفق در این سال‌های اخیر عبارت موبایل بسیار جستجو شده است. این موضوع نشان می‌دهد که رقابت در فروش موبایل با توجه به بررسی آمار سایت‌های معتبر بسیار بالاست. به موجب این امر می‌توان چنین اذعان نمود که موبایل جز پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی به شمار می‌رود.

  1. فروش هدفون، هدست و هندزفری

بازهم براساس آمار بیشترین جستجو در میان این دسته از محصولات مانند هندزفری، هدفون و هدست است. در  حقیقت آمار سرچ این کلمات در بعضی از سایت‌های معتبر بسیار بالاست. البته این محصولات از ابزارهای بسیار کاربردی در زندگی روزمره عموم افراد هم محسوب می‌شوند.

  1. لوازم جانبی تلفن همراه

این لوازم هم از دیگر محصولات اینترنتی پرفروش به‌حساب می‌آیند. غیر از کالاهایی مثل هدفون و هندزفری، در این دسته محصولاتی مانند قاب موبایل، کابل USB، شارژر و لوازم جانبی موبایل نیز از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

  1. فروش پاوربانک

با توجه به کاربردی بودن این وسیله به خصوص هنگام سفر، فروش پاورک بانک در بیشتر سایت‌ها حالتی رقابتی پیدا کرده است. امروز با توجه به استفاده تلفن همراه و مدت زمان شارژ آن، استفاده از پاور بانک برای عموم افراد بسیار ضرورت دارد.

  1. پایه‌ نگهدارنده گوشی

شاید در نگاه نخست کمی عجیب به نظر برسد، ولی پایه‌ کوچک نگهدارنده موبایل، در سایتی مثل دیجی کالا جزء محصولات پرفروش قرار دارد. این نوع از کالاها در قیمتی پایین با سود بالا توجه فروشندگان اینترنتی حتی اشخاصی که فروش محصول در اینستاگرام را دارند، به خود معطوف نموده است.

  1. کفش قیمت پایین

براساس آمار، کفش قیمت پایین یکی از محصولات پرفروش اینترنتی در سایت‌های محبوبی مانند دیجی کالا به‌شمار می‌رود. در حال حاضر با توجه به کاربردی بودن این محصول و قیمت مناسبش در بعضی از سایت‌های معتبر و تحفیف دار کفش ارزان قیمت از فروش خوبی در اینترنت برخوردار است.

  1. محصولات آرایشی و بهداشتی

یکی دیگر از 25 محصول پرفروش اینترنتی، می‌توان به محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. چراکه توجه عموم مردم، به خصوص بانوان محترم در موضوع بهداشت و زیبایی باعث شده تا اکثر فروشگاه‌های اینترنتی با کیفیتی مطلوب و ضمانت اصالت کالا این دسته از محصولات اینترنتی در میان کالاهای‌شان جای دهند.

  1. ساعت مچی مردانه و زنانه

با توجه به اینکه  ساعت‌های مچی در بین مخاطبان ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، این نوع کالاها هم در دسته محصولات پرفروش اینترنتی جای دارند. شایان ذکر است که در این بین ساعت‌های مچی اسپرت فروش بسیار بالاتری دارند.

  1. کتاب‌های مشهور

امروزه نسبت به گذشته مخاطبان ایرانی به مطالعه و خرید کتاب بیشتر علاقه‌ نشان می‌دهند. ولی چنانچه به دنبال محصولی پرفروش در اینترنت هستید، نمی‌توان هر کتابی را برای فروش در سایت ارائه داد.

در این بین کتاب‌های مشهور خواهان بیشتری دارند. one Million in Sales With Shopify in One Year  به حداکثر فروش برسید.

  1. لامپ‌های کم‌مصرف

شاید در نگاه نخست فروش بالای لامپ کم‌مصرف کمی عجیب به نظر رسد، ولی آمار و تجربه نشان داده که چنانچه بتوانیم این محصولات را در قیمتی مناسب به مخاطبان ارائه نماییم، سود بالایی به دست می‌آوریم.

  1. فروش فلش مموری

فلش مموری‌ شاید در دسته محبوب‌ترین محصولات پر فروش اینترنتی نباشد، ولی مخاطبان این محصول هنوز هم از سایت‌های معتبر بسیار اقدام به خریداری این کالا نموده‌اند.

  1. هاردهای اکسترنال

با توجه به اینکه فلش مموری‌ نسبت به گذشته فروش کمتری داشته، ولی انواع هارد اکسترنال امروزه در بین مخاطبان محبوبیت بالایی پیدا کرده است. مهم‌ترین دلایل اصلی این امر افزایش سرعت اینترنت، بالا رفتن حجم فایل‌ها است که مخاطب را ترغیب می‌نماید به ازای انتقال یک فایل چند گیگابایتی، آن را به صورت مستیم از خود وب دانلود نمایند.

  1. عطر و ادکلن

از دیگر 25 محصول پرفروش اینترنتی، می‌توان به عطر و ادکلن ها اشاره کرد که در بین عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش آن‌ها به طور آنلاین اخیراً نزد مخاطبان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. ولی در این بین نکته مهم اینجاست که خریداری عطر و ادکلن آنلاین بیشتر از طرف اشخاصی که بوی برند و نوع عطر مدنظرشان را می شناسند، صورت می‌پذیرد.

  1. فروش لوازم جانبی کنسول بازی

شاید در نگاهی سطحی نتوان کنسول‌های بازی را در دسته 25 محصول پرفروش اینترنتی جای داد. به خوصوص اینکه عموم مخاطبان مایلند تا این محصولات را به‌صورت اقساط از فروشگاه‌های عادی خریداری نمایند. ولی در کل لوازم جانبی کنسول‌ها مانند بازی‌ها، دسته بازی و مواردی مشابه از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

  1. لوازم تزئینی و روشنایی

شاید شما هم در حین مطالعه این مقاله خودتان یکی از طرفداران این نوع از محصولات باشید. به‌طور کلی لوازم تزئینی و روشنایی در سایت‌های معتبر بسیار پرفروشند. به خصوص چنانچه کالای مدنظر از قیمت پایینی هم برخوردار باشد، مخاطبان را بهتر ترغیب به خریدش می‌نماید.

  1. انواع اسباب بازی

همان‌طور که در سایت‌های معتبری مثل دیجی کالا دیده‌اید فروش اسباب بازی‌ در تنوع بالا در دسته محصولاتی که در میان کالاهای این سایت توجه ویژه‌ای به آن شده است. البته در این بین، تمام اسباب بازی‌ها فروش بالایی ندارند ولی با توجه به آمار فروش این سایت محصولات مذکور در دسته پرفروش‌ ترین‌های دیجی کالا محسوب می‌شود.

  1. غذای حیوانات خانگی

در کل می‌توان چنین اذعان کرد که محصولات مربوط به حیوانات خانگی در سطح وب از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. ولی در این بین، غذای حیوانات خانگی سگ و گربه محبوبیت بسیار بیشتری دارند.

  1. فروش پوشاک

به‌طور کلی فروش پوشاک از ایام قدیم تا به حال حاضر، در دسته پرفروش ترین محصولات محسوب می‌شوند. درواقع پوشاک از محدود کالاهایی است که درصورت بالا رفتن قیمتشان، بازهم مخاطبان برای بدست آوردن آن هزینه می‌کنند. پس چنانجه دنبال یک حوزه کسب و کار اینترنتی هستید که همواره مشتری خودتان را داشته باشید، فروش پوشاک برای شما  در دسته بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

  1. کیک و شیرینی

فروش کیک و شیرینی و انواع دسرها، از محصولات اینترنتی پرفروش در ایران به‌شمار می‌آیند. به موجب این امر می‌توان کیک و شیرینی را در 25 محصول پرفروش اینترنتی برشمرد. در این بین باید به این نکته توجه داشت که این را در نظر بگیرید که خلاقیت در تزیین کیک و دسر، کنار شکل بسته‌بندی و روش ارسال محصولات در فروش نقش بسزایی دارد.

  1. فروش لوازم سفر

به‌طور کلی لوازم سفری در کشورمان ایران خوشبختانه جزء محصولات پرفروش اینترنتی به‌حساب می‌آید که افراد زیادی اقدام به خریداری آن‌ها می‌نمایند. در این بین به خصوص ابزارهایی کوچک و مقرون به صرفه، از فروش بالاتری برخوردار هستند.

  1. لوازم خانه و آشپزخانه

یکی دیگر از محصولات پرفروش اینترنتی محصولاتی هستند که عموم بانوان به خریداری آن تمایل زیادی دارند، لوازم خانه و آشپزخانه است. با توجه به آنکه برخی از بانوان خانه‌دار هستند، وقت لازم را جهت بررسی و خرید یک محصول دارند و کیفیت، برند و قیمت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت بهترین را انتخاب می‌نمایند.

  1. فروش محتوای آموزشی

در حال حاضر اکثر افراد به خاطر صرفه جویی در هزینه و وقت به دنبال یادگیری مطالب به‌طور غیر حضوری هستند که با استفاده از روش‌های مختلف به یادگیری آنلاین اقدام نمایند. پس بنابراین ما میتوانیم با فروش دوره‌های آموزشی در حوزه‌های متنوع به درآمدزایی بالایی برسیم.

  1. دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی

یکی دیگر از بهترین محصولات پرفروش اینترنتی، دوربین‌های مدار بسته و تجهیزات امنیتی است. در حال حاضر بیشتر ساختمان‌ها جهت افزایش سطح امنیت به نصب دوربین‌ها مداربسته و سیستم‌های امنیتی مجهز می‌شوند.

  1. فروش کالاهای ورزشی و بدنسازی

از دیگر 25 محصول پرفروش اینترنتی، می‌توان به کالاهای ورزشی و بدنسازی اشاره کرد. درواقع این محصولات از لباس ورزشی، تجهیزات باشگاه، مکمل غذایی و مواردی از این دست را شامل می‌شود، این محصولات بالاترین فروش را در اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند. زیرا امروزه بیشتر مردم دنبال تناسب اندام خودشان هستند؛ پس ایجاد  یک کالاهای ورزشی انتخابی مناسب برای شما محسوب می‌شود.

  1. محصولات غذایی

شاید در نگاه نخست برای برخی از مخاطبان نوین پال فروش این محصولات زیاد جذاب نباشد، ولی در هر حال امروز مشتریان زیادی به خریداری از محصولات غذایی و سوپرمارکتی به‌واسطه اینترنت روی آورده‌اند.

از بهترین سایت‌ها برای دراپ شیپینگ استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا