اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

محصولات نانوی ضد آب استفاده در تمیزی سطوح رطوبتی مانند دیوارهای حمام و کف آشپزخانه

استفاده از تکنولوژی نانودر عایق رطوبتی

فروشگاه محصولات نانوسان در تهران: نانوتکنولوژی یکی از بسترهای تکنولوژی به روز است. که کشورهای پیشرفته در تلاش هستند تا به همه جنبه های این تکنولوژی دسترسی پیدا کنند. نانو تکنولوژی را جزو تکنولوژی های تک می نامند. چون نیاز به تکنولوژی بالایی برای دسترسی به این علم وجود دارد.

رشد و گسترش تکنولوژی های نوپدید در مسیر آسایش بشر در روی کره زمین هست. به این معنی که تکنولوژی هایی که آرامش و آسایش بیشری برای بشر ایجاد میکنند در مرتبه رقابتی بالاتری نسبت به سایر تکنولوژی ها دارند. در این خصوص تکنولوژی نانو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از بخش های مهمی که تکنولوژی نانو با قدرت در آن ورود کرده است. ایجاد و تولید عایق های رطوبتی نانو است. عایق های نانو را جزو عایق های نسل جدید می نامند. این عایق ها به دلیل هزینه کم ، بهصرفه بودن، راحتی استفاده، بیخطر بودن برای افراد از اقبال ویژه ای برخودار شده اند.

عایق های نانو در کجا استفاده میشوند؟

محصول نانوسان: یکی از مزایای نانو این است که به دلیل ساختار ملکولی که دارد. در مقیاس ملکول با مواد مختلف ترکیب میشود. در مواقعی که از عایق های نانو استفاده میکند این عایق های لایه ای روی سطح ایجاد نمیکنند بلکه بخشی از سطح میشوند.

عایق های سنتی نظیر ایزوگام به دلیل مشکلات فراوانی که داشت. به مرو زمان جای خود را به عایق های نانو داده است. عایق های رطوبتی نانو به دلیل ساختار خاص خود مزایای بسیار زیادی دارند. به صرفه بودن استفاده از عایق های رطوبتی نانو و طول عمر زیاد این نوع عایق های نانو باعث شده است. تا جایگزین خوبی برای ایزوگام باشد.

متوسط طول عمر عایق رطوبتی نانو حدود 30 سال است. این عایق ها به طور 100 درصد ضد اب هستند. به همین دلیل این دسته از عایق های نانو به عایق رطوبتی نانو معروف هستند.

خاصیت آنتی باکتریال عایق های نانو

محصولات نانوسان در کرج: خاصیت انتی باکتریال عایق های نانو باعث شده است. تا در جاهای مختلفی مثل آزمایشگاه ها، کارخانه تولید مواد غذایی ، لابراتورها مهم و حتی بیمارستان ها قابل استفاده باشد.

یکی از ویژگی بسیار مهمی که نانو دارند. این است که روی تمام سطوح قابل استفاده هستند. و به راحتی روی هر سطخی میتوان آن ها را مورد اسفاده قرار داد. رنگ پذیری عایق های نانو باعث شده است. تا این نوع عایق ها به راحتی با محیط پیرامون خود از نظر رنگ ظاهری تطبیق پذیری داشته باشند.

از آنجایی که قدیمی مثل ایزوگام دارای وزن زیاد هستند. و این وزن خلاق قاعده ساخت و ساز است لذا استفاده از عایق های نانو در فضاهایی که افزایش وزن نباید صورت بگیرد با اقبال زیادی مواجهه شده است.

برخی از عایق های رطوبتی قدیمی برای استفاده می بایست سطح زیرین آن را تخریب نمود و سطح کار را صاف کرده تا بتوان از آنها استفاده کرد. ولی عایق های نانو به دلیل آنکه روی تمام سطوح قابل استفاده هستند. نیاز به تخریب نبوده و  به دلیل زمان کم سرعت بالای اجرا هزینه نهایی کار بسیار پایین و مقرون به صرفه است.

ویژگی های مهم عایق های رطوبتی

امروزه مصرف انرژی در منازل مسکونی از اهمیت زیادی برخوردار است. کشورهای توسعه یافته نشیر کشورهای اروپایی روی میزان مصرف انرژی هر خانوار محدودیت های زیادی قرار داده اند . به خصوص در فصل های سرد سال که نیاز به مصرف گاز در این کشورها افزایش پیدا میکند. لذا استفاده از عایق های رطوبتی نانو و عایق های حرارتی نانو به دلیل صرفه جویی در زمان و انرژی بسیار اهمیت دارد.

غیر سمی بودن

عایق های مختلف ممکن است به دلیل داشتن ترکیب های شیمیایی گوناگون در افراد حساسیت هایی ایجاد کنند. ولی عایق های نانو به دلیل آنکه بدون بو و غیر سمی هستند به راحتی در همه جا میتوان از آنها اسفتاده کرد. میزان مقاومت بالای در مقابل دما باعث شده است تا این عایق ها جزو عایق های بسیار یا کیفیت و با دوام محسوب شوند. این نوع عایق ها مثاومت در مقابل دما تا دمای 80- درجه سرما و 350+ درجه گرما را دارند.

انعطاف پذیر بودن

انعطاف پذیر بودن و ارتجاعی بودن عایق رطوبتی نانو نیز یکی دیگر از ویژگی این نوع عایق ها می باشد. یه همین دلیل عایق رطوبتی نانو پوسته پوسته نمیشود و ترک نمیخورد. سازگاری با طبیعیت یکی از مهم  ترین ویزگی عایق رطوبتی نانو است. اتحادیه اروپا امروزه روی تولید و استفاده از موادی که سازگاری بالایی با طبیعت دارند تاکید فراوانی دارد. به همین دلیل عایق رطوبتی نانو مورد تاکید اتحادیه اروپا نیز میباشد.

در صورت خرابی بخش از عایق رطوبتی نانو به هر دلیل قابلی این را دارد که به صورت بخشی ترمیم شود بدون اینکه نیاز باشد تمام سطح مجدد بازسازی گردد.

انواع عایق های رطوبتی نانو

دارای انواع مختلفی هستند. که هر یک از ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فردی نیز برخوردار می باشند. در ادامه هر یک از انواع آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

عایق های رطوبتی نانو برای دیوار:

به خوبی می دانید که دیوار نیز همانند سقف ها نیاز به پوشش کاری دارد. از این رو در از پشم سنگ و فوم الاستومری استفاده می شود.

با نصب آسان این محصول بر روی هر دیواری می توانید از آن استفاده کنید. استفاده آن برای دیوار بدین صورت است که برای استفاده از آن نیازی به تمیز کردن سطح دیوار نیست. و این محصول به صورت پاششی بر روی دیوار قرار خواهد گرفت.

:سقف و یا پشت بام هر ساختمانی از جمله موارد مهمی است که بلافاصله پس از ساخت باید به خوبی عایق بندی شود. زیرا بیشتر در معرض برف و باران است و ممکن است با ایجاد نم باعث خرابی سقف ساختمان شود.در واقع پوشش های دیگری که در سقف و پشت بام منازل مانند ایزوگام ها به کار گرفته می شد، پس از مدتی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشتند، اما با استفاده از عایق‌نانو شما به صورت مادام العمر عایق سقف منزل خود را تضمین خواهید کرد، و از نفوذ برف و باران در امان خواهید ماند.

عایقنانو حرارتی:

به جهت جلوگیری از انتقال حرارت از مکانی به مکان دیگر استفاده می کنند. از ویژگی های بارز آن قطر کمی است در فضا به خود اختصاص می دهد.این محصول به راحتی بر روی هر سطحی می چسبد و از ورود و یا خروج حرارت به طرز شگفت انگیزی جلوگیری می کند. این عایق برای استفاده در آشپزخانه ها، کارخانه ها و حتی منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق هاینانو صوتی:

استفاده از عایق های صوتی نانو همانند رنگ پاشی است، که به صورت رنگ بر روی سطح مورد نظر می پاشند. از این نوع عایق‌نانو می توان در مکان هایی مثل: سینما و تئاتر ها، دیوار های کاذب، استادیوم و استدیو صدا ها و هر مکان دیگری استفاده کرد.

عایق رطوبتی نانو :

از این نوع پوشش بیشتر در استخر ها و سقف منازل به جهت جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت استفاده‌ می کنند. از جمله مزایای پوشش نانو رطوبتی ضد آب بودن و نصب آسان آن است، که این محصول را از سایر محصولات عایق کاری دیگر متمایز و منحصر به فرد کرده است.

این محصول از دوام و طول عمر بسیار بالایی است. و بر خلاف ایزوگام ها هیچ‌ گونه نم و رطوبتی را از خود عبور نمی دهد. و همچنین نیاز به تعویض و یا تعمیر نخواهد داشت. این محصول بر خلاف پوشش های ایزوگام و قیر، هیچ گونه لایه ای را از خود به جا نمی گذارند. و در هنگام نصب به محفظه های باز سطوح نفوذ می کنند. و تمام منافذ سطح را به خوبی می پوشانند. از این رو از عبور دما، رطوبت، و صدا جلوگیری خواهند کرد.

یکی از به صرفه ترین ورشها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به محیط های حساس به رطوبت می باشد. این عایق های رطوبتی در شرکت نان. تینوش زیر نظر کارشناسان و مهندسان شیمی این شرکت با ترکیب های خاص تولید میشود.

عایق های رطوبتی نانو با استفاه از تلکنولوژی سطح بالا تولید میشوند. با استفاده از عایق های نانو میتوان در زمان کوتاه و با سرعت عمل بالا و دوام بالا یک سطح را ضداب نمود. عایق های رطوبتی نانو جزو دسته عایق های آبگریز می باشد. فرآیند اجرای کار با عایق های رطوبتی نانو بسیار آسان است.

از عایق های رطوبتی نانو کجا استفاده میشود؟

سوالی که ممکن است تا اینجا برای شما یش بیاید این است که از این کجا استفاده میشود؟

سونا ،جکوزی ،آب نماهای داخل ویلاها و پارک ها،سطوح کف سرویس بهداشتی ، کف آشپزخانه و حمام ، پشت بام ها و بخصوص سازه های کنار دریا از عایق رطوبتی استفاده میکنند.

رستوران ها و اماکن تفریحی که کنار دریا ساخته میشوند به دلیل نفوذ روطوبت در ساختمان یا حتی تجهیزات فلزی مستقر در آن بعد از مدتی دچار آسیب میشوند. این اماکن بعد از مدتی نیاز به یازسازی اساسی پیدا میکنند. و لی با استفاده از عایق های رطوبتی و با صرف هزینه بسیار کم میتوان از ایجاد خسارت های فروان جلوگیری کرد.

شرکت نانو تینوش با تولید عایق های رطوبتی در کیفیت های بسیار بالا و اجرا پروژه های نانو با هزینه کم به شما کمک میکند تا محیطی کاملا آبگریز داشته باشید. و از نظر رطوبتی کاملا در امان باشید.

جهت ثبت سفارش و اخذ مشاوره در خصوص عایق رطوبتی نانو با شماره های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید.

کاربرد عایق های رطوبتی نانو

  • استفاده از در پشت بام های منازل، سرویس های بهداشتی، استخر ها و…
  • استفاده از عایق رطوبتی در پل ها به دلیل عدم نفوذ ناپذیری آن ها به رطوبت برای تردد ماشین ها.
  • به جهت ضد آب کردن محل های نگهداری آب ها و حوض های نگهداری ماهی ها از عایق رطوبتی استفاده زیادی میشود.
  • در کانال های آب، و لوله های مخصوص گاز و نفت.
  • استفاده از عایق رطوبتی در مکان دکل های برقی و محل های نقل و انتقال برق، به دلیل جلوگیری از خرابی و پوسیدگی آن ها.
  • به کار بردن عایق رطوبتی در غار های مصنوعی و ضد آب کردن آن ها.
  • به جهت پوشش دهی درز های ایجاد شده در استخر ها و با سقف ساختمان ها
  • و هزاران کاربرد دیگر که می توان انواع پوشش های نانو را مورد استفاده قرار داد.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی

همانطور که در قبل توضیح دادیم، عایق رطوبتی دارای مزایا و ویژگی های بسیار زیادی است. و جایگزینی کاربردی و به صرفه برای تمامی عایق ها می باشد. در ادامه سایر مزایای استفاده از این عایق ها را برای شما بیان خواهیم کرد:

  1. نانو به نسبت سایر عایق ها بسیار مقرون به صرفه تر هستند.
  2. این محصول دارای گارانتی و تضمین ۱۰ ساله است که این خدمتی فوق العاده برای این محصول محسوب می شود.
  3. این پوشش ها بین ۲۵ تا ۳۰ سال ماندگاری دارند. و با نصب آن ها خیال راحتی تا چندین سال از بابت آن ها خواهید داشت.
  4. به صورت صد در صد ضد آب هستند. و بسیار مناسب برای سطوحی که بیشتر با آب در تماس هستند می باشند.
  5. برای نصب این محصول نیاز به خرابی و یا کندن محل مورد نظر نیست. زیرا عایق های نانو در هر سطحی مورد استفاده قرار می گیرند.
  6. عایق روطبتی نانو هیچ گونه بویی نخواهد داشت. و همچنین برای سلامت انسان و طبیعت نیز هیچ ضرری ندارند.
  7. استفاده از عایق رطوبتی از هدر رفت انرژی جلوگیری خواهد کرد.ب
  8. برای مکان های نگهداری آب بسیار مناسب می باشند. زیرا عایق های نانو از نفوذ آب و هدر رفت آن جلوگیری خواهند کرد
دکمه بازگشت به بالا