اقتصادی

فهرست برندگان محصولات ایران خودرو منتشر شد/ هشدار به منتخبان قرعه کشی برای واریز وجه

گروه صنعتی ایران خودرو لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو را منتشر کرده است؛ این لیست به محض کاهش بار ترافیک سایت در وب سایت اطلاعات ایران خودرو بارگذاری می شود. مشتریان باید تا ساعت 24 روز دوشنبه واریز کنند.

به گزارش یومیر ، موارد زیر اجرای روند قرعه کشی 15000 کالای پیش فروش شده در برنامه فروش ویژه عید سعید فطردر حالی که از هموطنان خود عذرخواهی کردیم ، پایگاه اطلاع رسانی این گروه صنعتی اعلام کرد: با توجه به حجم بالای بازدید کنندگان از وب سایت Ecopress در ikcopress.ir ، امکان بارگیری لیست نامهای پذیرفته شده در قرعه کشی فوق العاده وجود ندارد. اما به محض اینکه ترافیک سایت کاهش می یابد ، اسامی بارگذاری می شوند.

مشتریان می توانند اسامی برندگان قرعه کشی را در لینک مشاهده کنند https://b2n.ir/9222524 بازدید کنید

مشتریان تا پایان دوشنبه باید واریز پول کنند

به گفته بابک رحمانی ، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ، متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتیجه قرعه کشی پس از مشکل ترافیک به وب سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند. اسامی به طور همزمان از طریق پیام کوتاه به گیرندگان اطلاع داده می شود. برای اطمینان از ارائه اطلاعات به دانشجویان ثبت نام شده ، مرکز تماس ایران خودرو 15 هزار تماس تلفنی پذیرفته شده را انجام می دهد و آنها را از نتایج مطلع می کند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت جلب مشتری برای واریز وجه از ساعت 13 امروز امروز (شنبه) آغاز شده است و تا 24:00 دوشنبه (19 ژوئن) این گزینه را دارند که مبلغ کامل خودرو را پرداخت کنند. البته اگر این زمان تمام شود و هیچ کاری برای پرداخت مبلغ کامل انجام نشود ، شخص دیگری که یکی از گیرندگان رزرو است ، از لیست جایگزین می شود.

اخطار بسیار مهمی به شرکت ایران خودرو برای واریز وجوه منتخب در قرعه کشی

شرکت ایران خودرو ، برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از سود و کلاهبرداری و سوء استفاده احتمالی ، به متقاضیان معتبری که به عنوان آخرین وام گیرنده قرعه کشی در وب سایت سیستم فروش آنلاین ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انتخاب شده اند ، پس از دریافت اطمینان حاصل کنید. که شما در قرعه‌کشی اخیر با دریافت پیامکی از 98300096440 متعلق به سیستم اطلاعاتی ایران خودرو و مشاهده نتایج قرعه کشی از وب سایت سیستم فروش آنلاین ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انتخاب کرده و اطمینان حاصل کنید که فقط برای تکمیل پول از طریق همان آدرس و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا