عمومیکسب و کار ایرانی

ساعت برنزی بخریم یا نه

دلایل خرید ساعت دیواری برنزی

دلایل مختلفی برای خرید ساعت دیواری برنزی وجود دارد. اما ما در اینجا سعی می کنیم 10 دلیل مهم برای انتخاب ساعت دیواری برنزی را بیان فرماییم. ساعت دیواری برنزی نوعی ساعت دیواری می باشد که از آلیاژ برنز ساخته شده است. همان طور که از اسمش پیداست، ساعت دیواری را بر روی دیوار نصب می نمایند که باعث زیبایی دیوار نیز می شود. برخی نیز از واژه ساعت دیواری برنجی برای بیان مفهوم این ساعت ها استفاده می کنند. متریال ساخت ساعت دیواری برنزی و برنجی دقیقاً یکی است و فقط در نامگذاری آن اختلاف نظر وجود دارد.

اما اکثراً این ساعت ها را به نام ساعت دیواری برنزی می شناسند. تزئین دیوارهای خانه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون دارد. برای داشتن دکوراسیون زیبا، علاوه بر چیدمان خوب منزل، دیوارها را نیز باید به خوبی تزئین نمود. بی شک انتخاب ساعت دیواری مناسب با دکوراسیون منزل می تواند زیبایی فضا و دکوراسیون را دوچندان نماید. برای انتخاب ساعت دیواری مناسب، مهم ترین نکته توجه به سبک دکوراسیون می باشد.

ساعت دیواری برنز اصل

ساعت های دیواری در اشکال مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد این ساعت ها با توجه به دکوراسیون منازل در نظر گرفته شده و مشتریان مخصوص خود را دارد.

یکی از دلایل اصلی که موجب شده است تا افراد بسیار زیادی به سمت تهیه و تولید کالاهای برنزی روی بیاورند جنس آن ها می باشد.

ساعت دیواری برنز اصل محصولی بسیار سنگین و عین حال جذاب بوده و ابهت بسیار زیادی در بین ساعت های دیواری دیگر دارد.
برنز ترکیبی از آلیاژ قلع و مس می باشد و قدمت بسیار زیادی دارد.

مشخصات ساعت دیواری برنز اصل

فلز برنز در واقع دارای ویژگی هایی می باشد که به آن ها اشاره می کنیم: برنز یکی از سخت ترین آلیاژهای مسی بوده و در ساخت انواع و اقسام دکوری و یا ساعت ها استفاده می شود.

رنگ طلایی در دکوراسیون منازل نمادی از لوکس و لاکچری بودن به حساب می آید. به همین علت در اکثر خانه های سلطنتی و لوکس از رنگ طلایی بیشتری استفاده می شود. از نظر روان شناسی نیز رنگ طلایی باعث افزایش شادابی و ایجاد روحیه در افراد مختلف می شود. ساعت دیواری برنزی به علت دارا بودن رنگ طلایی می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون منزل باشد.

ثبات رنگ: همه ی افراد در خرید وسایل به ثبات رنگ آن توجه می نمایند. زیرا هیچ کس دوست ندارد ساعت دیواری ای که خریداری کرده است پس از مدتی تغییر رنگ دهد و از ریخت و قیافه بیافتد. همه دوست دارند ساعت دیواری برنزی ای که خریداری می کنند مانند روز اول درخشان و خوش رنگ باقی بماند.

برخی از ساعت ها ممکن است به مرور زمان و به علت آفتاب خوردگی و رطوبت و حرارت و … رنگ خود را کم کم از دست بدهند و تغییر رنگ دهند. اما ساعت دیواری برنزی که توسط عرضه می شود، به خاطر استفاده از مواد نگهدارنده ، همواره رنگ خود را حفظ می کنند. این ثبات رنگ در ساعت های دیواری برنز نوین تا سالیان سال برقرار خواهد بود. سرمایه و با ارزش بودن: اکثر ساعت های پلاستیکی و چوبی پس از گذشت زمان ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. در این زمان این ساعت ها ارزشی نخواهند داشت و شما می بایست آن را به دور بیاندازید.

اما ساعت دیواری برنزی به علت استفاده از آلیاژ برنز از این قاعده مستثنی است. همان طور که می دانید آلیاژ برنز جزو فلزات ارزشمند به حساب می آید و با گذشت زمان هرگز از قیمت آن کاسته نمی شود. نیز از این قاعده مستثنی نیست و مانند فلز برنز همواره ارزش قیمتی بالایی دارد. همین امر باعث می شود که ساعت دیواری برنجی مانند یک سرمایه همواره در منزل شما باشد. اگر زمانی نیاز شد که ساعت دیواری برنزی را تعویض کنید و یا به فروش برسانید، می توانید آن را با قیمت روز و به ارزش بالا معامله نمایید.

آرام گرد و بی صدا بودن: آرامش و آسایش از جلمه نیازهای اساسی انسان ها می باشد. هیچ کس دوست ندارد آسایش و آرامش زمان استراحتش، توسط صدای تیک تاک ساعت دیواری از بین برود. از این رو خیلی از افراد در هنگام خرید ساعت دیواری به بی صدا بودن ساعت دیواری توجه ویژه ای دارند. ساعت های دیواری برنزی که توسط فروشگاه برنز نوین عرضه می شود، همگی دارای موتورهای ساعت بی صدا و با کیفیتی هستند. شما با تهیه ساعت دیواری برنزی خود از فروشگاه برنز نوین ، دیگر نگران سر و صدای ساعت دیواری در زمان استراحت خود نخواهید بود. وزن سنگین: چگالی آلیاژ برنز بالا می باشد و مانند آلومینیوم و چوب و پلاستیک پایین نمی باشد.

این چگالی بالا باعث سنگینی ساعت دیواری می شود. این سنگینی مقاومت ساعت دیواری برنزی را بالا می برد و با کوچکترین ضربه ، ساعت دیواری تکان نمی خورد. همچنین وزن سنگین ساعت دیواری برنزی ، مفهوم قدرت، ارزشمندی و لوکس بودن را به مخاطبان القا می کند. این باعث می شود که شما را به عنوان فردی لوکس و با قدرت بشناسند.

شکیل بودن: خیلی از افراد در هنگام ساعت دیواری به زیبا و شکیل بودن ساعت دیواری بسیار توجه می نمایند. خوشبختانه ساعت دیواری برنزی دارای ظاهری شیک و زیبایی می باشد. همین امر باعث می شود که شما دکوراسیون شیک و زیبایی را برای خود تهیه فرمایید. همچنین این شیک بودن باعث ایجاد تناسب بین ساعت دیواری برنزی و دیگر لوازم دکوری شما می شود. قیمت مناسب: اگر شما هم فکر می کنید که قیمت ساعت دیواری برنزی بسیار بالاست، باید اشاره کنیم که در مقایسه با ساعت های دیواری لوکس، این قیمت بسیار مناسب می باشد.

هر هنرمند با توجه به ذوق و سلیقه ای که دارد ساعت دیواری برنزی منحصر به فرد خود را طراحی و تولید می نماید. از این رو تنوع در ساعت دیواری برنزی بسیار بالا می باشد. تنوع بالای ساعت دیواری برنزی می تواند سلیقه اکثر افراد را نسبت ساعت برنز پوشش دهد. فروشگاه برنز نوین نیز عرضه کننده زیباترین ساعت های دیواری برنزی در تنوع بسیار زیاد می باشد. در ضمن کلیه ساعت های دیواری برنزی فروشگاه برنز نوین به صورت انحصاری تولید و عرضه می گردند و شما نمی توانید نمونه این ساعت ها را با این کیفیت در دیگر فروشگاه های برنزی مشاهده فرمایید. مقاومت به ضربه: یکی از مزیت های ساعت دیواری برنزی مقاومت به ضربه آن می باشد.

خرید ساعت دیواری برنز اصل

برخی از افراد در هنگام خرید محصولات برنزی از جمله ساعت دیواری برنز اصل ممکن است دچار اشتباهاتی شوند، یکی از دلایل آن شباهت زیاد فلز برنز و برنج با یکدیگر می باشد. یکی از راه های تشخیص برنز از برنج رنگ آن بوده و فلز برنز نسبت به برنج رنگ‌ طلایی کم رنگ تری دارد. همچنین در هنگام خرید ساعت ها به برند موتور ساعت نیز توجه نمایید زیرا برخی از موتورها تقلبی بوده و ممکن است مجددا مجبور به تعویض آن شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا