عمومی

راهنمای خرید داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر سرد و گرم ۴۲۰۰۰ سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت سامسونگ با ارائه پیشرفته ترین فناوری در مدل های اینورتر خود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده است. همچنین از نظر نسبت بازده انرژی، داکت اسپلیت سامسونگ در بالاترین سطح در جهان است. از دیگر ویژگی های این دستگاه داشتن یک فن با تیغه آیرودینامیکی است که جریان هوا را با سطح صدای کمتری ایجاد می کند.

نصب و راه اندازی آسان داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000 در عین داشتن ابعاد کوچک و باریک برای نصب آسان تر، قابلیت کانال دهی به فضاهای مختلف را نیز دارد. این دستگاه ها به طور خودکار دمای هوای خروجی را تنظیم می کنند تا به متوسط ​​دمای محیط در همه اتاق ها برسد تا هوای یکنواختی در همه فضاها ایجاد شود.

امروزه استفاده از داکت اسپلیت ها در ساختمانها و مراکز تجاری و محل کار معمول شده است. داکت اسپلیت ها فرم جدیدی از کولرهای گازی هستند که روش نصب و عملکرد کاملا متفاوت با کولرهای گازی اسپلیت دارند. داکت اسپلیت ها مانند کولرهای گازی در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر قابل طراحی و استفاده هستند. در کولر گازی، اینورتر از روشن شدن کولر گازی جلوگیری می کند و هنوز هم با دمای پایین کار می کند، حتی اگر دمای محیط به اندازه کافی پایین باشد.

وجود مبدل های حرارتی در داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر سرد و گرم 42000

داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر همانطور که در اینجا گفته شد، دارای مبدل های حرارتی کوچک و مسطح میکرو گرما (اواپراتور) است که بسیار کارآمد هستند، همچنین استفاده از کمپرسورهای دوار دوتایی، باعث کاهش لرزش در واحد خارجی و سطح نویز بسیار پایینی می شود. داکت اسپلیت داغ و سرد اینورتر سامسونگ دارای گاز مبرد R410 با برچسب انرژی A+، کمپرسور روتاری با کارایی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی، سرویس و نگهداری آسان و واحد داخلی با طراحی بسیار جمع و جور و ارتفاع کم است.

سامسونگ در مدل های اینورتر Duct Split خود، حجم و وزن واحد داخلی را 30٪ کاهش داده است که این امر باعث شده نصب در فضاهای کوچک آسان باشد، همچنین سرویس و نگهداری دستگاه نیز آسان است.

طراحی زیبای داکت اسپلیت سامسونگ اینورتر 42000

از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ  اینورتر 42000 می توان به طراحی خاص واحد داخلی آن (تهویه هوا) اشاره کرد که دارای یک پوشش محفظه جدا شونده از سه جهت، بالا، پایین و کناره و دسترسی آسان به دستگاه برای سرویس و نگهداری را فراهم می کند. این دستگاه امکان تنظیم خودکار هوشمند بر اساس فشار استاتیک خارجی در امتداد کانال را دارد.

این ویژگی به کولر گازی کانالی اینورتر سامسونگ اجازه می دهد تا عملکرد خود را برای بهینه سازی حجم هوا، فشار و همچنین به حداقل رساندن سطح صدا، به سرعت تنظیم کند. این ویژگی همچنین با از بین بردن نیاز به محاسبات پیچیده و طراحی کانال، زمان نصب دستگاه را کاهش می دهد. این ویژگی با فشار دادن یک دکمه روی ریموت کنترل دستگاه به راحتی فعال می شود.

 

سایت هدف:

https://www.airdiffusion.com.au/online-airconditioning/samsung.html

https://www.amazon.com/Samsung-MH026FECA-Indoor-Mini-Split-208-230/dp/B07WG35DV5

دکمه بازگشت به بالا