فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی

دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه جست‌وجو کنیم. کتاب‌های رمان می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

Download romantic novel without censorship

در این یادداشت، با بیش از ۴۰ کتاب عاشقانه جدید و محبوب و معروف‌ و انواع رمان عاشقانه آشنا می‌شویم که ما را با این احساس پیچیده‌ی انسانی آشنا می‌کنند. احساسی که گاهی با شور و شگفتی و گاهی با اشک و آه همراه است. این رمان‌ها را در دسته‌بندی‌های متنوعی به تفکیک ملیت نویسنده، کلاسیک و غیرکلاسیک، مناسب نوجوانان و بزرگان و… معرفی کرده‌ایم تا کتاب مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

برای دریافت فایل صوتی و پی دی اف رمان ها و دانلود رمان های عاشقانه جدیدی ایرانی و خارجی مدنظرتان، کافی است روی دکمه دانلود کتاب در هر بخش بزنید. ما همواره در حال به‌روزرسانی این یادداشت هستیم. برای همین پیشنهاد می‌کنیم به این یادداشت هر چند وقت یک بار سری بزنید و با های جدیدتر آشنا شوید. راستی اگر شما هم داستان درباره عشق و رمان عاشقانه معروفی خوانده‌اید، فراموش نکنید که در قسمت دیدگاه‌ها نامش را برای ما بنویسید.

دانلود رمان عاشقانه با تخفیف

پیشنهاد می‌کنیم اگر به خواندن رمان‌ها و داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، با کلیک روی دکمه زیر، به سایت رمان بوک بروید و بهترین و جدید‌ترین رمان‌های عاشقانه را با تخفیف دریافت کنید.

‌خیال ماندنت را دوست دارم

آرام، دختری که با شخصیت ناآرام خود مازیار سرکش و عاشق را دیوانه کرده است. داستان از جایی شروع می‌شود که آرام به دلیل بی‌پروایی‌هایش نامزدش وحید که مردی جذاب است را از دست داده است. او در پوسته سخت و محکم خود باقی مانده است و به همه نشان می‌دهد با این موضوع کنار آمده است. آرام نه تنها از وحید و بی‌عرضگی‌اش متنفر است، به دوست او، مازیار هم همین حس را دارد.

اما حقیقت این است که خودش این‌طور خیال می‌کند. داستان پیش می‌رود و مازیار بعد از مطمئن شدن از پایان رابطه آن‌ها، قدم پیش می‌گذارد و می‌خواهد آرام پر شر و شور را به دختری آرام تبدیل کند. در همین زمان در اولین سفرشان به شمال، فیلمی از طرف یک ناشناس برای آرام فرستاده می‌شود که زندگی او را دست‌خوش تغییر بزرگ‌تری می‌کند. او در را روی مازیار قفل می‌کند و فرار می‌کند و این موضوع باعث شروع اتفاقات عجیب می‌شود.

نمک‌گیر

رمان نمک‌گیر درباره دختر جوانی به نام پرستو است. او کاشان زندگی می‌کند و به همراه اقوام و دوستانش یک کارگاه کوچک قلی‌بافی دارند. پرستو تصمیم گرفته است که دیگر قالی‌های کارگاه را به واسطه‌ها نفروشد و خودش برای فروش فرش‌ها اقدام کند، پس به تهران می‌اید. او در یک حجره فرش فروشی با مردی به نام جهانگیری روبه‌رو می‌شود و به او یک فرش می‌فروشد. اما تمام پول را نمی‌گیرد و فقط به یک رسید اکتفا می‌کند. اما همه چیز زمانی به هم می‌ریزد که جهانگیری بدون پرداخت پول می‌میرد و حالا پرستو باید ثابت کند او بدهکار است. در این میان با پسر جهانگیری، روزبه آشنا می‌شود.

یاغی

یاغی سرگذشت عشق است و دلدادگی و جنون! عشقی که انسان را مجبور می‌کند تا انتهای بی‌راهه‌ای برود و به مقصد فکر نکند. این قصه داستان خشم و نفرت و انتقام است. خشمی که در دل امیرطاهای داستان یا همان یاغیِ معروفِ دانشگاه لانه کرده و تخم نفرت در دل او کاشته است! یاغی، به‌دلیل وسوسه‌های دوست صمیمی‌اش؛ حسام، نقشه‌ انتقام‌گیری و بر زمین زدن سرمدی را می‌کشد. نقشه‌ای که به قول حسام درست مثل یک تیر و دو نشان زدن برای امیرطاها است. هم تصرف عشقش الهه و هم بی‌آبرو کردن برادرزاده‌ سرمدی!

نفرت این دو دوست و برادر از سرمدی، پای محیای بی‌گناه را به داستان می‌کشاند و او ناخواسته وارد بازی کثیفی می‌شود که جزء به جزء آن، توسط این دو دوست، پی‌ریزی شده است. اتفاقاتی که زندگی او را تغییر می‌دهد.

ناگفته ها

نازلی بعد از سال‌ها، برای شرکت در تشییع جنازه مادربزرگش به ایران برمی‌گردد. اما زندگی در کنار پدری عصبی و تندخو، همراه مشکلات عاطفی خودش و نگرانی‌هایش درباره زندگی و آینده، چندان راحت نیست. با برملا شدن رازها و مگوهای زندگی و گذشته پدر و مادرش، و سر برآوردن آتش زیر خاکستر مشکلات عاطفی خودش، به نظر می‌رسد که زندگی در ایران تقریبا غیر ممکن می‌شود.اما آشنایی او با مردی که از او حمایت و پشتیبانی تمام و عیاری می‌کند، مشکلات آسان‌تر می‌کند. نازلی درگیر چیزی شده است که پیش از این تجربه نکرده است و همین موضوع مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

معرفی رمان های عاشقانه خارجی

همسر خاموش

همسر خاموش ماجرای فروپاشی یک رابطه عاشقانه است. جودی و تاد دو عاشق و معشوق هستند که رابطه‌ای آرام و عاشقانه را در کنار هم به مدت ۲۰ سال داشته‌اند، اما تا به حال به صورت رسمی با یکدیگر ازدواج نکرده‌اند. هر دو از این وضعیت راضی هستند. تا اینکه تاد با دختر جوانی به نام ناتاشا آشنا می‌شود و فکر و هدفش عوض می‌شود. او تصمیم می‌گیرد ازدواج کند و بچه دار شود. وقتی جودی این موضوع را می فهمد همه چیز به کل به هم می‌ریزد.

عذاب وجدان

رمان عذاب وجدان نوشته‌ی آلبا دِسس پِدِس، نویسنده ایتالیایی کوبایی‌تبار است. در این کتاب که موضوع کلی آن درباره‌ی عشقی نافرجام است، چند داستان موازی با هم پیش می‌روند و از چند راوی و زاویه دید مختلف در روایت آن استفاده می‌شود. شیوه‌ی پیش‌رفتن داستان بر پایه‌ی نامه‌هایی است که دو دوست با هم در مدت زمانی طولانی ردوبدل می‌کرده‌اند و در میان آن‌ها یادداشت‌های خبرنگار گمنام یک روزنامه‌ی پرتیراژ هم دیده می‌شود. داستان با نامه‌های زنی شروع می‌شود که از زندگی یکنواخت خود خسته شده و برای دوستش نامه‌ای می‌فرستد و نوشته‌هایش بین ناامیدی و امید در نوسان است.

آدلف

آدلف یک جوان اشراف‌زاده فرانسوی است که تصمیم می‌گیرد بار سفر ببند تا تجربه‌های جدیدی به دست آورد. تا بعد از این ماجراها، بتواند جانشین شایسته‌ای برای پدرش شود. در همین روزها، عاشق دختری به نام النور می‌شود که معشوق یک کنت لهستانی است. هر چقدر زمان می‌گذرد، عشق آدلف به النور کمتر می‌شود، اما نمی‌تواند این رابطه را به راحتی پشت سر بگذارد و آن را تمام کند…

بیروت ۷۵

بیروت ۷۵ ماجرای ۵ مسافر به نام‌های فرح، یاسمینه، مصطفی، ابوملا و طعان است که از سوریه راهی لبنان هستند، هر یک در پی آرزویی. یکی به دنبال شهرت، یکی برای آزادی، یکی پول و یکی هم عشق.. اما در بیروت، تقدیر غم‌انگیزی تدارک دیده شده است.تلخ‌ترین و عاشقانه‌ترین داستان بیروت ۷۵ برای یاسمینه اتفاق افتاد. یاسمینه، در پی رها کردن خودش از سنت‌های دست و پاگیر راهی لبنان شد. آنجا با مرد ثروتمندی آشنا می‌شود. به بالینش می‌رود، همه آرزویش این بود که روزی همسر مرد شود. اما اوضاع بر وفق مرادش نمی‌چرخد. گویی سنت‌های سخت‌گیرانه و مرد‌سالارانه همیشه همراه یاسمینه هستند…

آخرین نامه از عاشق تو

داستان کتاب در سال ۱۹۶۰ اتفاق می‌افتد. وقتی که جنیفر استرلینگ در بیمارستان بیدار می‌شود، هیچ‌چیز را به‌خاطر نمی‌آورد، نه تصادف دلخراشی که او را به بیمارستان کشانده است، نه همسرش و نه حتی هویت خودش. او در زندگی خود، احساس بیگانگی و غربت می‌کند تا این که با نامه‌ای احساسی مواجه می‌شود که با حرف B امضا شده است و از او می‌خواهد که همسرش را ترک کند. مدت‌ها بعد و در سال ۲۰۰۳، روزنامه‌نگاری به اسم الی، همان نامه مرموز را در پوشه‌ای در آرشیو روزنامه‌هایش پیدا می‌کند.

او به‌شدت درگیر رمان آخرین نامه معشوق شده و امیدوار است که این نامه، مسیر شغلی متزلزلش را از سقوط نجات دهد. اگر قصه این دو عاشق پایان خوبی داشته است، شاید الی هم بتواند فرد موردنظر زندگی‌اش را پیدا کند. جست‌وجوی الی، مسیر تاریخ را عوض خواهد کرد و به او کمک می‌کند تا واقعیت رابطه عاشقانه زندگی خود را دریابد.کتاب آخرین نامه از عاشق تو یک رمان عاشقانه و نفس‌گیر و میخکوب‌کننده نوشته جوجو مویز است.

دختری که او می‌شناخت

دختری که او می‌شناخت درباره دختری مبتلا به اوتیسم است که عاشق تنهایی است. او وقتی در جمعی حاضر می‌شود احساس اضطراب و سردرگمی دارد و برای همین حرف‌های اشتباه و پرت‌وپلایی می‌زند. برای همین تنهایی و سکوت را بیشتر از معاشرت با آدم‌های دیگر ترجیح می‌دهد. دوستی ندارد به جز جاناتان. اما از جاناتان ده سالی است که خبری ندارد تا اینکه سر و کلمه او دوباره پیدا می‌شود. شما به جای آنیکا باشید، چه می‌کنید؟ دوباره به خودتان برای برگشتن به عشق اولتان فرصت می‌دهید؟

چوب نروژی

داستانی سراسر دانشجویی که در اعتراضات دهه‌ی ۱۹۶۰ ژاپن می‌گذرد. تورو، دانشجویی است که بعد از خودکشی دوست صمیمی‌اش، به دختری بسیار نزدیک و عاشق او می‌شود.نام این کتاب برگرفته از نام آهنگی از گروه «بیتلز» است. برخی این کتاب را داستان زندگی خود موراکامی می‌دانند. اما او این موضوع را انکار کرده است.‌

شب‌های روشن

پسری تنها و پرشور، در خیابان قدم می‌زند و در پی عشق می‌گردد. ناگهان با دختری مواجه می‌شود که مدت‌هاست سر قراری می‌رود که هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد. این دو، با یکدیگر همراه می‌شوند تا داستانی دیگر، بیرون از سرنوشتشان، بسازند.با اینکه داستان کتاب نسبت به شاهکارهای دیگر داستایوفسکی بسیار کوتاه است، اما توانست شهرت زیادی به دست آورد.

کتابی که خود داستایفسکی آن را «رمان احساساتی از خاطرات یک خیالاتی» می‌خواند.پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را با ترجمه‌ی شیوا و روان سروش حبیبی بخوایند که این کتاب را از زبان روسی ترجمه کرده است.در سراسر دنیا از این داستان نه فیلم ساخته شده است. در ایران نیز در سال ۱۳۸۱ توسط فرزاد موتمن فیلمی با همین نام ساخته شده است.

دختر پشت پنجره

قهرمان اصلی این رمان عاشقانه، نالان، شخصیتی است که کودکی و جوانی‌اش در رفاه گذشته و سپس به عنوان عروس به یک خانواده ثروتمند می رود. با این حال، چهرهٔ او هرگز در این همه فراوانی و نعمت لبخند نمی زند. زیرا او موردعلاقه‌ی خانواده‌اش نبود. او به همین شکل مورد بی‌مهری شوهرش نیز قرار می گیرد. تا آنکه کسی وارد زندگی‌اش می‌شود که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

آیا نالان خوشحال خواهد شد؟ علاوه بر این، آیا او قدرت دارد که سرنوشت خودش را تغییر دهد؟ در اینجا، نالان در کلینیکی که به دلیل افسردگی خود به آنجا مراجعه کرده است، پاسخ تمام این سوالات را از پزشک خود خواهد گرفت و بنابراین اسرار جزئیات ناشناخته درباره گذشته‌ی او نیز فاش خواهد شد.کتاب دختر پشت پنجره، به قلم گلسرن بودایجی اوغلو نویسندهٔ ترک‌زبان و براساس یک داستان واقعی نگاشته شده است.

برگرفته از:

https://en.wikipedia.org/wiki/Romance

www.shereadsromancebooks.com

دکمه بازگشت به بالا