عمومی

خرید رپورتاژ آگهی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

رپورتاژ آگهی (ریپورتاژ آگهی) چیه؟

همونطور که عرض کردم رپورتاژ نوعی از تبلیغات محسوب می شه اما یه تبلیغ کاملاً هوشمندانه و هدفمند و البته کمی هم پر هزینه. البته اگر یک سری از کارها رو درست و صحیح انجام بدیم، رپورتاژ آگهی ما می تونه بیشتری بازدهی رو برای ما به ارمغان بیاره.

مطمئنم بارها برای شما پیش اومده که در حال مطالعه یک خبر در یک سایت خبری هستید که اون خبر موضوعی رو پوشش داده و به خاطر جذابیت اون موضوع یا نیاز شما، اون خبر یا مطلب رو تا انتها مطالعه می کنید و در انتها یک برند یا لینک سایت و یا موارد مشابه معرفی می شه که روی اون لینک کلیک می کنید یا ناچار می شید اسم اون برند رو داخل گوگل جستجو کنید تا ببینید واقعا چه خبره !!!

همین که شما اون محتوا رو تا انتها خوندید، یعنی برنده اصلی، صاحب محتواست. حالا اگر روی لینک سایت کلیک کنید یا اسم برندی که داخل رپورتاژ آگهی معرفی شده رو داخل گوگل جستجو کنید یعنی صاحب آگهی بدجوری با محتوا روی شما تاثیر گذاشته.

مثالی از یک رپورتاژ آگهی

بذارید براتون مثالی بزنم که راحت تر این موضوع رو درک کنید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو | راهنمای کامل خرید رپورتاژ توسط میلاد صادقیان

فرض کنید در حال چرخیدن در سایتهای خبری یا حتی وب گردی و جستجو در گوگل هستید، به سایتی می رسید که در مورد کاغذهای نسوز مقاوم و پاره نشدنی صحبت می کنه. شما هم از اون مطلب خوشتون میاد و اون مطلب رو مطالعه می کنید. می بینید که در ابتدای مقاله از خوبی های کاغذهای نسوز و کاربردهاش توضیح داده و بعد کم کم رسیده به معرفی تاریخچه و بعدش هم کمبود این نوع کاغذها و در انتها هم از اینکه مقاوم بودن این کاغذها چقدر می تونه مفید باشه صحبت می کنه و می گه اگر می خواید این جنس کمیاب رو بخرید، شرکت “فلان” در اختیارتون می ذاره با شرایط فلان و فلان. در انتها هم به احتمال خیلی زیاد، لینک سایت رو هم قرار می دن که راحت روی سایت کلیک کنید و وارد سایتشون بشید.

تبریک می گم شما وارد یه بازی برد برد شدید. هم شما به یک ابزاری رسیدید که ممکن بوده مدتها دنبالش باشید و هم تولید کننده کاغذهای نسوز پاره نشدنی تونسته با ثبت یک رپورتاژ، شما رو جذب خودش کنه.

تاثیر بالای خرید رپورتاژ آگهی روی سئو و رتبه سایت

اما ارزش رپورتاژ آگهی تا همینجا ختم نمی شه. خرید رپورتاژ آگهی کلی مزایای دیگه داره. توی مبحث سئو یا بهینه سازی سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل، این رپورتاژ آگهی ها هستند که می تونن با قدرت خیلی خیلی زیاد باعث بشن سایت شما قدم به قدم مراحل رشد خودش رو پشت سر بذاره. اما چرا رپورتاژ آگهی اینقدر مهمه؟

اهمیت ثبت رپورتاژ آگهی توی سئوی سایت به این خاطر هست که باعث می شه از دید گوگل، سایت شما به عنوان سایت معتبری در نظر گرفته بشه که سایت ها و منابع دیگه مدام ازش صحبت می کنند. وقتی اسم برند شما یا آدرس سایت و لینک سایت شما در درون محتوای متنوع و مختلف رپورتاژ آگهی ها قرار می گیره، یه حس اعتماد خاصی به ربات گوگل می ده و گوگل اینطور برداشت می کنه که سایت شما قطعاً اعتبار و جایگاه زیادی در بین مخاطبین داشته که سایت ها یا وبلاگ های معتبر تا این حد وسیع دارن از سایتتون صحبت می کنند.

در واقع خرید رپورتاژ آگهی نوعی خرید بک لینک محسوب میشه و بهتر هست بگم بهترین نوع بک لینک محسوب می شه.

مراحل ثبت رپورتاژ آگهی

  • مشخص کردن موضوع
  • جمع آوری اطلاعات کافی در مورد موضوع
  • نوشتن متن رپورتاژ آگهی
  • انتخاب یک منبع معتبر برای انتشار رپورتاژ

مشخص کردن موضوع رپورتاژ آگهی

در مرحله اول می بایست موضوع رپورتاژتون رو کاملاً مشخص کنید. تا زمانی که شما ندونید قرار هست چه چیزی رو معرفی کنید یا بفروشید، نمی تونید متن رپورتاژ خوبی بنویسید. بعد از مشخص کردن هدفتون، باید برید سراغ جمع آوری اطلاعات.

جمع آوری اطلاعات برای نوشتن رپورتاژ آگهی

وقتی شما قرار هست محتوایی برای رپورتاژ آگهی خودتون بنویسید، باید به قدری اطلاعات از موضوع مورد بحثتون داشته باشید که بتونید مخاطب رو با آگهی همراه و در انتها قانع کنید.

مرحله نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی

پس از طی کردن مراحل قبل، حالا لازم هست شروع به نوشتن متن رپورتاژ کنید. نوشتن متن رپورتاژ لازمه با ظرافت و دقت کامل انجام بشه. به همین خاطر وظیفه نوشتن متون رپورتاژ بر عهده تبلیغ نویسان یا محتوانگاران حرفه ای هست. در واقع نوشتن رپورتاژ با نوشتن یک مقاله ساده زمین تا آسمون فاصله داره. در نوشتن رپورتاژ شما باید نیاز مخاطب رو به طور کامل بشناسید و با نوشتن یه متن حرفه ای به شیوه ای کاملا هوشمندانه جذبشون کنید.

استفاده از عکس و ویدیو در رپورتاژ آگهی

هیچ وقت یادتون نره که رپورتاژ آگهی تنها شامل متن نیست. رپورتاژها می تونن همراه با موسیقی، عکس، ویدیو، انیمیشن یا موشن گرافی باشن. در واقع در برخی مواقع یک عکس یا یک ویدیوی 30 ثانیه ای می تونه به جای چندین پاراگراف و با بهترین شکل ممکن صحبت کنه.

از طرفی گوگل به شدت عاشق محتوای متنوع و غیرمتنی هست. پس نباید در محتوانگاری برای رپورتاژ، ارزش محتواهای تصویری و صوتی رو از یاد برد.

انتخاب یک منبع معتبر برای انتشار رپورتاژ

بعد از این که محتوای رپورتاژتون آماده شد، حالا نوبت انتخاب یک سایت معتبر جهت انتشار رپورتاژ هست. کافیه عبارت “خرید رپورتاژ آگهی” یا “خرید رپورتاژ آگهی معتبر” یا “خرید رپورتاژ دائمی” یا کلمات مشابه دیگه ای رو در گوگل جستجو کنید. پیشنهادات بلندبالایی از سایتهای ارائه دهنده رپورتاژ با پکیج های رنگارنگ و متفاوت و تعرفه ها و هزینه های گوناگون به چشم می خوره.

اکثر سایتهای فروش رپورتاژ، از پیش پکیج هایی جهت انتشار رپورتاژ به شما پیشنهاد می کنند که شما با انتخاب پکیج می تونید اقدام به انتشار رپورتاژ در اون سایت ها کنید.

اما یه مشکلی این وسط هست. اون هم چیزی نیست جز “هزینه بالای رپورتاژ آگهی”.

فروشندگان پکیج های رپورتاژ معمولاً قیمتهایی کمتر از قیمت های سایت اصلی رو جهت فروش رپورتاژ در نظر می گیرند. به همین دلیل در صورتی که از سایتهای واسطه ای خرید رو انجام بدید بدون شک به نفع شما خواهد بود.

اگر قصد دارید کمترین هزینه رو برای ثبت رپورتاژ آگهی تجربه کنید لازم هست به سایت ها و فروشندگان رپورتاژ مختلف مراجعه کنید و پکیج های ارائه شده رو مقایسه و بهترین پکیج رو انتخاب کنید.

انواع سایت ها و منابع برای درج رپورتاژ

  • سایت های خبری
  • سایت های مجله ای، تفریحی یا مجله خبری
  • وبلاگ ها
  • سایت های متفرقه (سایت های دانشگاهی و…)

قبل از اینکه منبع درج رپورتاژ رو انتخاب کنید لازم هست به چند سوال پاسخ بدید.

  • هدف شما از درج رپورتاژ در این سایت تنها دریافت بازدید زیاد هست؟
  • هدف شما از درج رپورتاژ در این سایت تنها دریافت قدرت (بک لینک) از سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل هست؟
  • هدف شما از درج رپورتاژ در این سایت صرفاً افزایش DA (اینجا منظور از da همون DA اکانت moz هست) سایت تون هست؟

اگه به تمام سوالات پاسخ مثبت بدید، شما ناچارید برای رپورتاژها به صورت حداکثری هزینه کنید. چون منابعی که تمامی این موارد (بازدید بالا، قدرت بک لینک، افزایش da) رو براتون به ارمغان بیارن قطعا جهت انتشار رپورتاژ شما، هزینه بالایی در نظر می گیرن.

اما چنانچه هدفتون دریافت بازدید زیادی نیست و بیشتر به هدف افزایش رتبه سایتتون در گوگل قصد انتشار رپورتاژ دارید، سایت هایی هستند که پکیج هایی با قیمت هایی نسبتاً مناسب و ارزان ارائه می دن که می تونید هم به نتیجه دلخواهتون برسید و هم هزینه مازاد نکنید. این پکیج ها برای سایتهایی که در ابتدای راه هستن شدیدا مناسبن.

در نهایت اگر هدفتون افزایش DA ماز هست، اصلا چرا می خواید رپورتاژ ثبت کنید؟ برای افزایش DA ماز می تونید با شیوه های دیگه ای از لینک سازی این کار رو انجام بدید (شخصاً با DA محور صحبت کردن در مورد سئوی سایت شدیدا مخالفم).

شما باید در ابتدا هدفتون مشخص باشه. بازدید می خواید یا افزایش رتبه یا هر دو؟

در برخی مواقع رپورتاژهای وبلاگی پاسخگوی نیاز شما هست و در برخی مواقع هم نیاز به خرید رپورتاژ آگهی از سایت های خبری پیدا می کنید.

معرفی سایت فروش رپورتاژ آگهی

در صورتی که قصد دارید برای خرید رپورتاژ آگهی (از مرحله مشاوره گرفته تا نگارش متن رپورتاژ و انتشار و…)، کمترین میزان هزینه و بیشتری بازدهی رو تجربه کنید، شخصاً سایت “سئوسل” رو پیشنهاد می کنم. سایت سئوسل مدت زیادی هست که در زمینه طراحی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت بوده و در زمینه رپورتاژ هم پکیج هایی با قیمت های باورنکردنی ارائه داده که مناسب کلیه کسب و کارهای آنلاین هست، خصوصا اونهایی هست که قصد ندارن در ابتدای راه هزینه های کلانی رو برای رپورتاژ آگهی صرف کنن. برای ورود به این سایت کافیه عبارت سئوسل رو در گوگل جستجو کنید.

چند رپورتاژ برای سایت ما کافیه؟

این بستگی به میزان رقابت صفحه یا سایتی داره که قراره براش رپورتاژ آگهی منتشر کنید. سایتی که دارای رقابت بالایی باشه بدون شک نیازمند تعداد رپورتاژهای بیشتری هست. برای اینکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو برای سایت شما کاملاً مشهود باشه، پیشنهاد می کنم از مشاوره و پشتیبانی سایت های فروش رپورتاژ استفاده کنید.

منبع: خرید رپورتاژ آگهی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا