اقتصادی

حمایت از تولیدی‌های سهیم در اشتغالزایی در دشت ورامین

یومیر / تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های جدی مجلس بسترسازی برای کارآفرینی است ، گفت: ورامین -محصولات رایج ورامین که به ایجاد اشتغال کمک می کند ، حمایت می شود. . ”

به گزارش یومیر ، حسین نوش آبادی ظهر امروز شنبه 20 شهریور در حاشیه بازدید از کارخانه شیشه و بلور در روستای ریحان آباد ورامین در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بسیار خوب شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک اظهار داشت: برای ایجاد شغل: ما در این نوع کارگاه ها مهارت داریم ، که به دلیل فعالیت گسترده کارآفرینان در زمینه کریستال و شیشه ، این منطقه اکنون به عنوان برند شیشه ای کشور به ثبت ملی رسیده است.

نوش آبادی با بیان اینکه ثبت ملی شیشه و کریستال در دیار 15 خرداد یک ویژگی نمادین است برای اینکه بگوییم این منطقه پتانسیل خوبی برای تولید محصول دارد ، افزود: به عنوان یک مارک تجاری ارسال می شود.

نماینده شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک تصریح کرد: این کارخانه ها یکی از کارگاه های تولیدی با درآمد سریع است و یکی از مزیت های این کارگاه های کوچک ایجاد اشتغال است که در جهش تولید نقش دارد.

وی در مورد برنامه های حل مشکلات و مشکلات تولیدکنندگان و کارگاه ها و کارخانه ها گفت: در این بازدیدها که با حضور رئیس بخش صمت انجام شد ، صاحبان مشاغل موانعی را در زمینه املاک و بیمه ایجاد کرده و ما صدای مشکلات و موانع موجود در ستاد موانع و تأسیسات تولیدی در شهر مورد بررسی قرار می گیرد و اگر موردی وجود داشته باشد که به صورت قانونی قابل حل باشد ، اولویت بندی می شود.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه ما حمایت از کارگاه ها و محصولات در دشت ورامین است که به اشتغال زایی کمک می کند و یکی از برنامه هایی که مصمم به انجام آن در تولید مونتاژ هستیم. و احداث راه آهن بستر کارآفرینی است و اگر خدا بخواهد ، شاهد جهش تولید و فعالیت های جهادی در دولت جدید خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا