تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد

تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران را اعلام کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تمهیدات ترافیکی نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به اینکه نماز جمعه این هفته در تهران در مصلای تهران با حضور و امامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برگزار خواهد شد به همین جهت ممنوعیت ها و محدودیت های توقف را در این محدوده خواهیم داشت.

وی افزود: از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه توقف در اطراف مصلای تهران در خیابان شهید قنبرزاده خیابان عشقیار خیابان شهید صابونچی و در ادامه در خیابان شهید بهشتی حدفاصل میدان تختی تا پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و همچنین خیابان میرعماد حدفاصل خیابان شهید مطهری تا شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا شهید مطهری و بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل شهید مدرس تا شهید حقانی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: همچنین از ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۳ مهرماه تردد در اطراف مصلای تهران ممنوع خواهد بود؛ به عبارتی از ضلع شمال تقاطع خیابان شهید قنبرزاده و شهید سلیمانی به سمت جنوب و همچنین ورودی خیابان هویزه و خرمشهر به سمت خیابان شهید قنبرزاده و در ادامه از خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهرودی به سمت غرب و نیز از خیابان میرعماد و خیابان علی اکبری به سمت خیابان شهید بهشتی و همچنین از محدوده غرب به شرق از روی پل مدرس در مسیر ویژه تردد اتوبوس ها به سمت شرق ممنوعیت تردد برقرار می شود.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس ضرورت از ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳مهرماه ممنوعیت تردد به سمت غرب شرق شمال و جنوب ادامه خواهد داشت.

موسوی پور گفت: از سمت شرق محدودیت های تردد در خیابان شهید بهشتی و شریعتی و در ادامه از میدان سبلان و در بزرگراه شهید سلیمانی از روی پل شهید حقانی تا بزرگراه کردستان در هر دو مسیر غرب به شرق و نیز به سمت شرق تا پل سیدخندان و از سمت غرب نیز تا پل شهید چمران ممنوعیت تردد را بر حسب ضرورت خواهیم داشت. همچنین در بزرگراه شهید مدرس از بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان هفتم تیر به صورت رفت و برگشت تردد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ هایی در اطراف مصلی پیش بینی شده است افزود: در بخش شمالی پارکینگ گلگشت حکمت صدرا و پارکینگ بنیاد مستضعفان همچنین در بخش غربی پارکینگ بیهقی در بخش جنوبی پارکینگ چهلسرا و لجستیک فعال هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: به جز محدوده هایی که ممنوعیت توقف را در آنها و در روز جمعه داریم در خارج از این محدوده امکان پارک خودرو ها به صورت مورب و به صورت موازی حتی در بزرگراه شهید مدرس بعد از پل شهید سلیمانی به سمت شمال در هر دو مسیر به صورت رفت و برگشت در بزرگراه شهید همت و در بزرگراه شهید حقانی به همین شکل است. همچنین در سایر معابر پیرامونی مصلی در ضلع غرب شرق شمال و جنوب امکان پارک خودرو ها فراهم شده است.

سرهنگ موسوی پور درباره موتورسیکلت ها گفت: موتورسیکلت سواران می توانند در بخش جنوبی شمالی شرق و غربی مصلی وسایل نقلیه خود را پارک کنند. همچنین در قسمت شرقی خیابان شهید حسینی کوچه تیرداد مهرداد و فرهاد و در بخش غربی خیابان اقاقیا نیز امکان پارک موتورسیکلت فراهم است.

وی با اشاره به خدمات حمل و نقل عمومی افزود: همانند برگزاری مراسم عید سعید فطر اتوبوسرانی و تاکسیرانی فعالیت خود را ادامه می دهند. ۷ مسیر تاکسی و اتوبوس و دو مسیر مینی بوس های شرکت واحد برای سرویس دهی از پارکینگ ها و معابر پیرامونی آماده خدمات رسانی هستند. همچنین ایستگاه متروی هفتم تیر به سمت مصلی جهت تردد نمازگزاران عزیز فراهم شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: درب شماره ۲۱ در بزرگراه مدرس در ضلع غربی نیز فعال است و این امکان را فراهم کرده که شهروندانی که از سمت غرب تشریف می آورند بتوانند از درب شماره ۲۱ وارد مصلای تهران شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد که همکاری لازم را با تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا