عمومیکسب و کار ایرانی

تستر عطر تام فورد عود وود چیست؟

یکی از عطرهای مطرح برند تام فورد است، که در سال 2007 طراحی و تولید شده است. تام فورد عود وود یکی از قدیمی ترین عطرهای پرفروش می باشد که سبب شهرت جهانی این برند و همچنین دریافت جایزه از شورای طراحان آمریکا شده است و در فروشگاه عطر زیباشین به فروش میرسد. تام فورد عود رایحه ای بسیار بی نظیر و نفیس و کمیابی دارد. از این رو می توان این عطر را جز عطرهای تک گذاشت. عطر حرفه ای تام فورد مناسب خاص پسندان می باشد. عطرهای تام فورد قدرت پخش فوق العاده باحال، ماندگاری شگفت انگیز،حجم مناسب برای کسانی که به کیفیت و تاثیرگذاری باال عطر خود اهمیت می دهند ، طراحی شده است. این عطر با دوام به شما احساس تازگی و شادابی می بخشد. استفاده از این عطر باعث بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس شما می شود. شما تجربه ای متفاوت و حس فوق العاده با عطر تام فورد عود وود تجربه خواهید کرد و مانند یک ستاره می درخشید. 

معرفی برند لوکس تام فورد

عطر تام فورد جز پرطرفدارترین و خوشبوترین برندهای سلطنتی می باشد، که دارای رایحه ای با ماندگاری بالا است. این برند عطر پرطرفدارترین عطرهای اسپرتی است که به صورت مشترک برای خانم ها و آقایان طراحی شده است. این عطرهای جذاب فارغ از جنسیت برای هر شخصی قابل استفاده است. از آن جایی که این عطر تنوع زیادی دارد همه ی افراد می توانند عطر دلخواه خود را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

درباره بنیانگذار عطر لوکس تام فورد

تام فورد، تهیه کننده، فیلم نامه نویس و کارگردان و یک طراح مد معروف آمریکایی می باشد که به دلیل طرح های منحصر به فرد و پرشور خود، مورد توجه وعال قه افراد مشهور قرار گرفته است، و همچنین شهرت یافته است . توماس کارالیل فورد )تام فورد( در سال 1961 در ایالت تگزاس متولد شد. او پس از تحصیلات مقدماتی و دبیرستان، در سال 1980 در رشته تاریخ هنر در دانشگاه نیویورک به تحصیل پرداخت اما چندان موفق نبود و خارج شد . بعد از آن به بازیگری در تبلیغات تلویزیونی روی آورد. پس از آن مشغول به تحصیل در رشته معماری داخلی شد. که بعد از یک سال در شرکت مد و لباس chole در پاریس به کارآموزی پرداخت. تام فورد سرانجام در رشته معماری فارغ التحصیل شد. بعد از آن تام فورد در شرکت Hardwick ،تولید کننده پوشاک ورزشی استخدام شد. او در مصاحبه شغلی خود فارغ التحصیلی از رشته معماری را پنهان کرد. به جای آن خود را یک طراح مد با یک سال سابقه کاری در پاریس معرفی نمود. در سال 1988 تام فورد به شرکت آمریکایی Perry Ellis ،به طراحی مد و لباس به مدت 2 سال، مشغول شد. بعد از آن تام فورد از طراحی به سبک آمریکایی دلزده شد. تام فورد برای اینکه موفق شود لازمه ی خود دید که آمریکا را ترک کند. به نظر تام فورد اروپایی ها بیشتر ارزش استایل و لباس را می دانستند و آمریکایی ها ارزش طراحی و مد لباس را تنزل کرده بودند.

عصر طلایی تام فورد در گوجی

بعد از آن در سال 1994 به عنوان مدیریت ایده های گوچی دست پیدا کرد، که این شرکت که تقریبا در راستا ورشکستگ ی قرارگرفته بود، که با طرح های جذاب و منحصر به فرد تام فورد، فروش محصولات گوجی 90 درصد افزایش پیدا کرد، و همچنین این شرکت به ارزشی بالغ بر 4 میلیارد دست پیدا کرد. گوجی توانست با طرح های زیبا و جدید و جذاب خود برند گوچی را احیا و رونق ببخشد. تام فورد در آن مقطع از بزرگترین سهام گوجی بود. که طول مدیریت تام فورد در شرکت ایتالیایی گوچی بدین سبب عصر طلایی نامیده شد.

خلق عطر معروف تام فورد عود وود

تام فورد یک سال بعد از پایان همکاری خود با برند گوچی در سال 2006 از مجموعه ای از محصولات زیبایی، لباس های مردانه، عینک و سایر تجهیزات به نام خودش، در نیویورک رونمایی کرد.بلک ارکید اولین، عطری است که تام فورد و استی لورد در سال 2006 به صورت مشارکتی تولید کردند. بعد از آن زنجیره ای از عطرهای پرفروش زنانه و مردانه این شرکت رونمایی شد که با عطر تام فورد عود وود و توسکان لدر به شهرت جهانی رسید و معروف شد. از طراحان آمریکایی جوایزی را بدین منظور دریافت کرد.بدین سبب برند تام فورد امروزه به عنوان برندی لوکس و گران شناخته می شود.

رایحه لوکس عطر تام فورد عود وود

با وجود اینکه بیش از ده سال از رونمایی عطر تام فورد وود عود گذشته است اما چیزی از خاص بودن و جذابیت خود مانند عطرهای دیگر از دست نداده است، و همچنین روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود و همچنین محبوبیت خود را حفظ کرده است. بوی این عطر همان طور که از اسم آن پیداست چیزی شبیه چوب های شرقی و بوی اصلی آن از عود گرفته شده است. در این عطر نت های چوبی به صورت فوق العاده ای به کار برده شده است. بعضی از افراد بوی عود را نمی پسندند ، به خاطر مالیات در رایحه آن شیفته و عاشق آن میشوند. عود عنصری کلیدی در این ادکلن خاصیت دوجنسه به این عطر بخشیده است. عود به کار برده شده تونالیته مالیم و لطیفی دارد، به دور از هرگونه تندی و تیزی می باشد. نت های سنگین و غلیظ این عطر با هوشمندی کنار یکدیگر قرار گرفته است.ترکیب جذاب عود با وانیل، تونکا، لوبیا شیرینی برجسته ای به این عطر داده است که در کنار نت تلخ و چوبی عطر را مالیم کرده است. فلفل سیچوان در نت های این عطر باعث تقویت نت های چوبی می شود. شما پس از مدتی که به استفاده این عطر پرداختید بوی عنبر یا کهربا را احساس خواهید کرد. نتی که مالیمت و شیرینی پس از آن می آید . وتیور به سختی در میان رایحه ها قابل تمایز است اما با این وجود تاثیر خود را بر این عطر میگذارد. این عطر تنالیته ی گرم و تلخی دارد. عطر تام فورد وود عود برای شما یادآور رایحه های نت های وانیل، عود، کهربا، چوب صندل، دانه تونکا، فلفل سیچوان، چوب بلسان، هل می باشد. اگر طبعی گرم شرقی دارید و روایح چوبی را ترجیح می دهید این عطر مناسب شماست.

جنسیت

برند های معتبر و خاصی مثل، تام فورد به دلیل به کار بردن رایحه و اسانس های مختلف جنسیت ندارد. این عطرهای خاص بی جنسیتی تنوع و قوی تر از عطرهای معمولی هستند. این خصوصیت بسیار جذابی است که می توانید با همسر خود در عطرتان شریک شوید.

تناسب فصل

از آنجایی که این عطر رایحه ی گرم و تند دارد ، که بسیار مناسب با فصل های سرد، خنک زمستان و بهار می باشد. این عطر ظاهری مجلسی و شیک دارد. از این عطر می توانید در انواع مجالس رسمی، غیر رسمی، دوستانه، خانوادگی استفاده کنید و مانند یک ستاره بدرخشید.

ماندگاری شگفت انگیز

در ماندگاری بی نظیری این عطر جای هیچ صحبتی باقی نمی ماند. این عطر جز ماندگارترین عطر ها می باشد. عطر ادوپرفیوم (EDP (تام فورد عود وود غلظت بالایی دارد که سبب می شود این عطر جز قوی ترین عطرها باشد. آن دسته عطرهایی هست که ساعت ها رد بوی خود را به جای میگذارید. ادوپرفیوم ها با پوست های حساس سازگاری دارند که از رایج ترین عطرها هستند و برای استفاده روزانه مناسب هستند

دکمه بازگشت به بالا