عمومی

بک لینک pbn (پی بی ان) یا لینک سازی pbn خوب است یا بد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بک لینک pbn و یا همان لینک‌سازی pbn (پی بی ان) یکی از متدهای لینک‌سازی می‌باشد که بسیار پر قدرت عمل می‌کند و این متد هم اکنون یکی از پر استفاده ترین متدهای لینک سازی محسوب می‌گردد. در ابتدا این متد یکی از متدهای کلاه سیاه در سئو شناخته می‌شد که با توجه به وجود چند صد متد pbn ، هم اکنون متدهایی از ساخت بک لینک pbn وجود دارند که بسیار طبیعی و ارگانیک ایجاد می‌گردند و در نتیجه نه تنها باعث جریمه شدن سایت نشده، بلکه باعث افزایش رتبه سایت در کلمه کلیدی مورد نظر شما خواهند شد. تیم هایی هستند که با اجرای متدهای مورداعتماد گوگل، به بهترین شکل ممکن اجرای لینک سازی Pbn سایت شما را بر عهده خواهند گرفت.

بک لینک PBN قدرتی معادل با چند رپورتاژ را به صفحه هدف شما منتقل می کند.در علم سئو ( بهینه سازی موتورهای جستجو) از روش های مختلفی برای بهبود رتبه سایت های هدف استفاده می شود که یکی از برجسته ترین روش های این روزها بک لینک PBN است. در حال حاضر در وب فارسی اغلب سایت هایی را که در سطر نتایج میبینید دارای این نوع بک لینک ها هستند.

در روش لینک سازی pbn ، سایت شما صاحب تعداد محدودی لینک از منابع معتبر و مورد اعتماد گوگل خواهد شد که این لینک‌های ساخته شده از طریق متدهایی خاص در لینک‌سازی تقویت می‌گردند. منابعی همچون سایت های خبری، مجله ای، وبلاگ های فعال و… که قدرت بسیار بالایی را در افزایش رتبه سایت شما خواهند داشت، جزو منابعی هستند که در لینک سازی پی بی ان از آن ها استفاده می گردد. در واقع در روش پی بی ان سایت شما توسط مجموعه‌ای به تعداد محدود و منطقی از انواع لینک‌های طبیعی (عموماً رپورتاژی) احاطه خواهد شد که تمامی این لینک‌ها بسیار قدرتمند بوده و باعث قدرت بخشیدن به سایت شما و در نتیجه افزایش رتبه سایت شما خواهند شد. قدرت اجرای بک لینک pbn چندین برابر بیشتر از خرید رپورتاژهای به ارزش چندین میلیون و به تعداد کم است. چرا که در این متد ما همواره از سایت های معتبر و قدرتمند در جهت لینک سازی استفاده خواهیم کرد.

بک لینک در واقع به لینک هایی گفته می شود که به یک سایت ارجاع داده شده اند.سایت هایی که سایت ما را معرفی کرده اند و به دلیلی ( از جمله کیفیت بالای مطالب آن سایت یا … ) آن سایت را به عنوان منبع مطلب لینک می کنند.

در گذشته که الگوریتم ها ساده تر بودند سایت ها صرفا با افزایش تعداد لینک ها شروع به اعتبار سازی می کردند و با پرداخت مبلغی ناچیز می توانستند میلیون ها لینک به صورت کامنت، پروفایل و در کل لینک های اسپم خریداری کنند. اما …

دوره ی لینک سازی اسپم به سر آمده است. در حال حاضر ساختار الگوریتم های گوگل به صورتی هست که دیگر به هر لینک و بک لینکی اهمیت نمی دهد. لینک هایی از نظر گوگل مهم هستند که دارای هویت بالا باشند.

در صورتی که مایل هستید متد PBN به صورت کاملاً حرفه‌ای و پیشرفته برای سایت شما اجرا گردد کافیست از طریق لینکهای زیر، به بخش خرید بک لینک pbn مراجعه نموده و پس از مشاهده، بررسی و انتخاب پکیج های لینک سازی، سفارش خود را ثبت نمائید. در این نوشته دو سایت به شما معرفی خواهد شد.

سایت اول: سفارش لینک سازی pbn از سایت دانیال طاهری فر

سایت دوم: سفارش بک لینک pbn از سایت سئوسل[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا