علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین ادکلن فرانسوی

کاری جذاب و در عین حال پیچیده است؛ زیرا عطر انتخابی شما علاوه بر داشتن رایحه ای مورد پسند، باید کیفیت بالا، خط بوی مناسب و ماندگاری زیادی داشته باشد. این روزها خانم های شیک پوش و لاکچری، به دنبال خرید بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی مانند ، مادمازل شنل، میس دیور صورتی و… برای استفاده روزانه، مهمانی، دانشگاه، محل کار وغیره هستند.

بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی چه ویژگی هایی دارند؟

اولین تولید کننده عطرکشور فرانسه نیست اما امروزه به دلیل ویژگی های فراوانی که محصولاتش دارند، ادکلن های فرانسوی محبوبیت بالایی در کل جهان پیدا کرده اند. این پرفیوم با بسته بندی شیک و لوکس به همراه عطر دلنشین و خاص، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و با خط بو و پخش بی نظیرش، هر فردی را شیفته خود می کند. اگر به دنبال راهنمایی برای خرید بهترین ادکلن میلانو اسپرت زنانه فرانسوی هستید، موارد زیر با رایحه ای دلنشین و ماندگاری بالا، پرفروش ترین های این حوزه هستند:

1.میس دیور، عطری به زیبایی گل های بهاری

میس دیور ادکلنی فرانسوی ساخته شده در سال 2012 است که نام آن به یادگار از خواهر مبارز سازنده کمپانی، کاترین دیور گرفته شده است. صورتی با رایحه ای از گل های یاس، زنبق، صد تومانی، زنبق دره، میوه های زردآلو، هلو و عطر وانیل، مشک، لوبیا تونکا و چوب صندل، شما را آماده رفتن به یک قرار عاشقانه بهاری می کند.

2.عطر زنانه کنزو فلاور، ادکلنی شیک و خاص

در میان بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی، کنزو فلاور با بسته بندی ای ساده اما شیک و رایحه ای شرقی گلی توجه همه افراد کلاسیک پسند را به خود جلب کرده است. نت اولیه این شامل ماندارین، رز، انگور فرنگی سیاه و زالزالک می باشد که عطر آن با رایحه میانی بنفشه، یاس و اپوپوناکس تکمیل می شود. در انتها نیز روایح پایانی دودی، مشک و وانیل، ثبات و تاثیر گذاری آن را افزایش می دهند.

3.عطر زنانه دیور جادور (ژادور)، نماد رایحه ای مدرن

اگر به دنبال برای روزهای گرم بهار و تابستان خود هستید، پیشنهاد ما به شما عطر زنانه دیور جادور است. این ادکلن فرانسوی معروف، با بسته بندی ای خاص، جذاب و رایحه ای ترکیبی از گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال، برگاموت، رز، مریم، یاس، ارکیده، آلو، بنفشه، وانیل، بلک بری، سدر و… مورد توجه هر خانم شیک پوشی قرار می گیرد.

4.عطر زنانه تویلی د هرمس، نمادی از قلب فرانسه

برند هرمس از سال 1387 تاسیس شده و طی 6 نسل همچنان حرف اول را میان برندهای عطر می زند. اگر به دنبال خرید ادکلنی زنانه با رایحه ای میوه ای اما تند به همراه بسته بندی ای شیک و منحصر به فرد هستید، بدون شک تویلی د هرمس با رویه ای کلاه مانند و ربانی ابریشمی، بهترین انتخاب برای شما است.

5.لالیک لامور (له آمور)، رایحه عشق ابدی

برند لالیک که در ابتدا مشغول به طراحی و تولید شیشه های تزئینی و خاص بود، در سال 2013 دلربا و شیرین را روانه بازار کرد. لامور مخصوص بانوانی عاشق و رمانتیک است که به زنانگی خود ایمان دارند. این پرفیوم جذاب در ابتدا در با رایحه ترنج، غنچه های گل سرخ و بهارنارنج که اندکی به تلخی می رود شما را حیرت زده می کند. سپس عطر دلنشین گاردانیای شیرین، یاس و مریم از راه می رسند و در انتها بوی چوب سرو، مشک و صندل این تجربه دوست داشتنی را پایان می دهند.

7.کوکو شنل مادمازل، ادکلنی اغواگر و سرزنده

برای معرفی بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی نمی شود از برند کوکو شنل غافل شد. بدون شک ، پرفیوم مادمازل از این برند است که با داشتن رایحه ای اغواگر و مسحورکننده، توجه هر فردی را در مهمانی های شبانه زمستانی به شما جلب خواهد کرد. نت های تشکیل دهنده این ادکلن گلی کهربایی پر طرفدار که زنانگی، لطافت و وقار یک بانوی شیک پوش را به خوبی نشان می دهند، به صورت زیر هستند:

  • نت آغازین: روایح ترنج، پرتقال و گریپ فروت
  • نت میانی: سرخالو، رز و یاس
  • نت پایانی: مشک، وانیل، نعناع هندی و خس خس

خرید عطر فرانسوی اصل زنانه

عطر و ادکلن های فرانسوی با ترکیبات درجه یک و خاصی که دارند، معروف ترین و پر فروش ترین پرفیوم ها در کل دنیا می باشند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین ادکلن های زنانه فرانسوی با ماندگاری بالا و خط بویی قوی هستید، می توانید از محصولاتی مانند کنزو فلاور، میس بیوتی، پویزن کریستین دیور و… استفاده کنید. ، یک فروشگاه آنلاین برای فروش انواع ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال از بهترین برندهای جهان است که با داشتن ضمانت اصالت کالا می تواند خریدی مطمئن، با قیمتی مناسب برای شما بانوان شیک پوش و باسلیقه فراهم سازد.

سوالات متداولانواع عطر و ادکلن های معروف فرانسوی همواره مورد توجه بسیاری از طرفداران عطرها بوده‌اند و ما همیشه عطرهای فرانسوی را در لیست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطر و ادکلن‌های سال می‌بینیم. اگر شما هم جزو طرفداران انواع عطر ادکلن معروف فرانسوی هستید و می‌خواهید انتخاب مناسبی در میان دنیای متنوع این محصولات داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله می‌تواند راهنمای خوبی برای‌تان باشد.

یک عطر خوشبوی زنانه فرانسوی و محصول سال 2012 است. این عطر دلربا با رایحه چایپر گلی و طبع معتدل، برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان، بسیار مناسب است و روایح دل‌نشین موجود در آن، باعث شده است که برخی از خانم‌ها به استفاده از این در مناسبت‌های رسمی و خاص هم تمایل زیادی نشان بدهند.

رایحه شیک و آرام نت آغازین این عطر ادکلن معروف فرانسوی از پرتقال گرفته شده است. در نت میانی، رایحه رز و یاس به‌خوبی در کنار یکدیگر شامه‌نوازی می‌کنند تا لطافت زنانه این عطر را به رخ بکشند. در نت پایانی هم روایح ماندگاری همچون مشک و نعناع هندی در کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا خط بوی مطلوبی از این عطر بر جای بگذارند. اگر می‌خواهید در یک قرار عاشقانه بهاری حاضر بشوید و وقار و ظرافت زنانه خود را به رخ بکشید، در انتخاب میس دیور، تردید نکنید.

یکی از عطرهای معروف فرانسوی زنانه است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و برای سال‌های طولانی، در لیست پرفروش‌ترین عطر و ادکلن های زنانه قرار داشته است. شنل چنس، نماد یک خانم جوان و زیبا، خوش‌پوش و خوش‌استایل، آرام و مهربان و البته کاملا متین است که همه دوست دارند در تمام مهمانی‌ها از هم‌صحبتی با او لذت ببرند. ادکلن میلانو فرانسوی می‌تواند هم در مناسبت‌های رسمی و هم به صورت روزانه مورد استفاده قرار بگیرد و وقار و کلاس خاصی به استایل شما ببخشد.

در این عطر شیک و معتدل، روایحی همچون مشک، وانیل، نعناع هندی، یاس و فلفل صورتی، به زیبایی خودنمایی می‌کنند تا هیچ‌کدام از خانم‌های طرفدار عطرهای چایپر گلی، نتوانند دست رد به سینه آن بزنند. ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر ادکلن معروف فرانسوی باعث می‌شود تا شما بازخوردهای اجتماعی بسیار خوبی از آن بگیرید.

که با نام اوپیوم مشکی هم شهرت دارد، یک ادکلن زنانه اصل فرانسه است که در سال 2014 به بازار آمد و در گروه عطرهای گرم زنانه با رایحه شرقی وانیلی جای گرفت. این عطر برای خانم‌های جوان یا در ابتدای میانسالی که می‌خواهند در مناسبت‌های خاص و رسمی یا مهمانی‌های شبانه به خوبی بدرخشند، بسیار مناسب است. عطری شیک با روایح گرم و دل‌نشین که می‌تواند شما را به شمع مجلس در مهمانی‌های پاییزی و زمستانی بدل کند!

در نت ابتدایی ایو سن لورن بلک اوپیوم، از رایحه شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی در کنار یکدیگر استفاده شده است. در نت میانی، روایح یاس، شیرین بیان و قهوه به زیبایی هرچه تمام‌تر در کنار یکدیگر نشسته‌اند تا ماندگاری و خاص بودن این عطر را دو چندان کنند. در نت پایانی هم رایحه وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا این عطر ادکلن معروف فرانسوی زنانه را به یک ادکلن کاملا باکلاس و رسمی برای مناسبت‌های خاص تبدیل کنند.

اگر به دنبال قیمت ادکلن میلانو طلایی مناسب و بسیار شیک و ماندگار برای مناسبت‌های رسمی هستید یا می‌خواهید یکی از عطرهای معروف زنانه فرانسوی را به ی خود تبدیل کنید، شکی در انتخاب ادکلن ، نداشته باشید!

این عطر معروف زنانه فرانسوی که برای سال‌های طولانی در صدر لیست پرفروش‌ترین عطرهای زنانه قرار داشت، در سال 2001 به بازار آمد و در گروه بویایی شرقی گل‌فام قرار گرفت.

باوجود روایح گل‌فام و وانیلیِ موجود در کوکو مادمازل، بازهم نمی‌توان در هیچ شرایطی از این عطر ادکلن معروف فرانسوی شیک و دل‌فریب، دل‌زده شد و فقط می‌توان در تمام روزهای سال از رایحه جادویی و رویایی آن لذت برد. نت آغازین این ادکلن زنانه از ترکیب روایح ترنج،‌ پرتقال و گریپ‌فروت تشکیل شده است. در نت میانی، ترکیب رایحه سرخالو، رز و یاس، ترکیب بسیار فریبنده‌ای را تشکیل داده‌اند. در نت پایانی هم رایحه مشک و وانیل، به خوبی در کنار نعناع هندی و خس‌خس خودنمایی می‌کنند تا شما با یک عطر تمام عیار زنانه، لطیف و باوقار مواجه باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا