حوادث

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاماندگان اربعین در غرب پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ ایوب زرگران با تسلیت اربعین شهادت امام حسین (ع)، درباره تمهیدات ترافیکی روز اربعین اظهار داشت: با توجه به تجمع و پیاده روی شهروندان، از متولیان محترم هیئت‌های عزاداری، عزیزانی که موکب‌های پخش نذری در سطح معابر شهری و روستایی شهرستان‌های غرب استان تهران در برنامه کاری آن‌ها است، تقاضا داریم با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند و از برپایی این موکب‌ها در معابر اصلی شهرستان‌ها خودداری کنند.

وی در خصوص پیاده روی شهروندان جامانده از اربعین حسینی تاکید کرد: این مهم حتماً بایستی در برنامه‌ها پیش بینی شده باشد و با خدمتگزاران این عزیزان در پلیس راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم صورت گرفته باشد تا اعمال محدودیت ترافیکی، اطلاع رسانی به موقع شهروندان، استفاده از تجهیزات ترافیکی و علائم لازم برای تامین ایمنی حرکت شهروندان صورت پذیرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای پیاده روی شهروندان در این روز با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران در دستور کار قرار دهد.

سرهنگ زرگران در خصوص ممنوعیت‌های روز اربعین حسینی شهرستان‌های غرب استان تهران نیز خاطرنشان کرد: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در شهرستان‌های غرب استان تهران گفت: محدودیت تردد کامیون خودرو‌های سنگین از ساعت ۲۴ روز چهارم شهریورماه ۱۴۰۳ از سمت چهاردانگه اسلامشهر به سمت شهرری اعمال می‌شود.

وی افزود: در شهریار محدودیت شروع مراسم از ساعت ۸ صبح از سمت پل قائم به سمت میدان اتقلاب شهریار به سمت امامزاده اسماعیل و مسیر‌های فرعی را خواهیم داشت.

سرهنگ زرگران تصریح کرد: در اسلامشهر، خیابان‌های امام خمینی، کاشانی و مطهری به سمت امامزاده اسماعیل از گلزار شهدای گمنام قائمه به سمت خیابان خلیج فارس امامزاده عقیل به صورت مقطعی و نیز شهرک امام حسن خیابان‌های شامی، گلزار شهدای گمنام، مسکن آنلاین و امام خمینی به صورت مقطعی محدودیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در رباط کریم از مقابل پارک معلم تا امامزاده عمادالدین محدودیت به صورت مقطعی و در نصیر شهر خیابان امام خمینی ابتدای مصلی تا انتهای خیابان مصلی و نیز در پرند از مقابل مسجد جامع پرند همراه با عبور مرور و مقطعی به سمت گلزار شهدای فاز پنچ اعمال محدودیت می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص محدودیت‌های ترافیکی قدس و ملارد نیز ابراز داشت: در شهرستان قدس از ساعت ۹ به سمت بلوارامام زاده، تقاطع گلبرک به سمت امام زاده حضرتین (ع) و در ملارد بلوار رسول اکرم به سمت امامزاده ابراهیم به صورت مقطعی و همراه با عبور مرور خواهد بود.

سرهنگ زرگران در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین رانندگان تقاضامندیم در این روز تا پایان مراسم از معابر جایگزین استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا