اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی

ارتقای پیج شما با خرید بازدید پست اینستا

چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

برای بالا بردن بازدید و ویو پیج خود، نکات متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت و به صورت مجزا هر مورد را برای شما توضیح خواهیم داد:

 ۱. از دادههای اینستاگرام استفاده کنید

خرید ویو ویدیو اینستاگرام فالووران: بعد از اینکه پیج کاری خود را راه‌اندازی کردید، هر پست یا استوری که بگذارید، اینستاگرام اطلاعاتی را در مورد آن پست یا استوری به شما می‌دهد که با استفاده از آنها می‌توانید راحت‌تر رفتار مخاطبان را بررسی کنید و در محتواهای بعدی که در پیج خود می‌گذارید، سعی در بهبود آنها داشته باشید.

فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل، reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند.

خرید ویو استوری:  در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. اما اطلاعاتی مثل reach و impression ممکن است در وهله‌ی اول برای شما ملموس نباشد و دقیقا متوجه نشوید که چه چیزی را نشان می‌دهد، به همین دلیل توضیح مختصری در مورد هرکدام از این موارد می‌دهیم تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید.

Reach: طبق تعریف خود اینستاگرام، این معیار به صورت حدودی تعداد کاربرانی که از پست شما بازدید کردند را نشان می‌دهد.

Impression: این معیار تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان می‌دهد.

اما با ذکر یک مثال بهتر متوجه این معیارها خواهید شد:

فرض کنید که کاربری پست شما را می‌بیند، با بازدید این کاربر از پست شما، یک عدد به تعداد reach پست شما افزوده می‌شود. اگر همان کاربر برای دفعات بعدی به سراغ پست شما بیاید، به ازای هر بازدید یک عدد به تعداد impression شما افزوده خواهد شد.

از این اعداد می‌توانید در تشخیص رفتار مخاطبان و اینکه چه محتوایی را بیشتر می‌پسندند استفاده کنید.

۲. فالوور فیک (تقلبی) نخرید.

خیلی از افراد گمان می‌کنند که با خرید فالوور فیک می‌توانند زودتر به اهداف پیش‌روی خود برسند، اما این کاملا اشتباه است. با خرید فالوور فیک نه تنها پیشرفت نمی‌کنید بلکه باعث می‌شود تا متضرر هم بشوید.

بیشتر بخوانید:

به این دلیل که با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید که پس چگونه فالوور پیج خود را بالا ببریم؟ جواب شما در ادامه‌ی این مقاله است پس تا انتها با ما همراه باشید.

۳. به صورت مداوم محتوا تولید کنید

یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.

اینکه هر روز محتوای جدید منتشر کنید باعث می‌شود تا مخاطب هر روز شما را دنبال کند و در دنیای اینستاگرام که پر از محتواهای گوناگون است، شما را فراموش نکند. و مزیت دیگر این روش این است که باعث می‌شود تا هر روز بتوانید رفتار مخاطبان را آنالیز کنید و بهتر مسیر خود را مشخص کنید.

۴. از هشتگهای مرتبط استفاده کنید

استفاده از با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند. استفاده‌ی به اندازه و درست از و … می‌تواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود.

۵. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند

بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.

۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.

یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید که تعداد افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند. همچنین در این قسمت مخاطبان شما از نظر جنسیتی، سنی و موقعیتی دسته بندی شدند که می‌توانید با استفاده از آنها محتوایی تولید کنید که برای بیشتر مخاطبان شما مناسب و مورد پسند باشد.

بیشتر بخوانید:

۷. استوریها را دست کم نگیرید

بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، این قابلیت مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت و در حال حاضر به اندازه‌ی پست‌ها برای پیج مهم و ضروری هستند.

شاید قبلا وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما می‌شد، به اولین چیزی که دقت می‌کرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پست‌ها بود، اما اکنون مخاطبان زمانی که وارد پیج می‌شوند، به هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت می‌کنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پست‌ها می‌روند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

یکی دیگر از مواردی که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این موضوع است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند.

در استوری راحت‌تر می‌توانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد این‌کار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمی‌شود، بلکه بازدید استوری را کاهش می‌دهد.

۸. کپشن طولانی ننویسید

طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.

بهتر است کپشن‌ها حاوی یک توضیح کوتاه و معرفی کلی درباره موضوع محتوا، یک کال تو اکشن برای گذاشتن کامنت و تعدادی از هشتگ‌های مرتبط باشند.

۹. محتوای ویدیویی

تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.

محتوای ویدیویی می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیر چشمگیری داشته باشد. اگر قصد استفاده از محتوای ویدیویی آماده را داشتید نیز سعی کنید حتما در آن تغییراتی ایجاد کنید و به صورت کامل آن را کپی نکنید. قبلا در مقاله‌ای را به صورت کامل و تخصصی برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

 ۱۰. با پیجهای مرتبط تعامل داشته باشید

یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این امر باعث می‌شود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال می‌کنند، شما را ببینند و با شما آشنا شوند.

تعامل آکادمی اینفوگرام و پیج DMBoard

 ۱۱. تبلیغ کنید

بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند و اگر محتوای خوب و مفیدی تولید کرده باشید، شما را فالو کنند و باعث افزایش بازدید پیج شما شوند.

به عنوان مثال اگر کسب‌وکاری در زمینه محصولات آرایشی بهداشتی دارید، می‌توانید با بیوتی بلاگرها و فروشنده‌های خرد لوازم آرایشی بهداشت مذاکره کنید تا تبلیغ بیزنس شما را در صفحه خودشان قرار بدهند.

۱۲. تقویم محتوایی درست کنید

درست کردن یک تقویم محتوایی می‌تواند مسیر شما را هموارتر کند و دید بازتری به شما خواهد داد. با وجود تقویم محتوایی می‌توانید به خوبی اهداف خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در کجای مسیر به چه چیزی احتیاج دارید و چه چیزی باید تولید کنید.

برای درست کردن تقویم محتوایی هم کافی است تا برنامه‌ی پیج خود را برای چند روز آینده بنویسید و تعیین کنید که در هر بخش قرار است چه پست‌هایی و چه استوری‌هایی با چه هشتگ‌هایی منتشر کنید. تقویم محتوایی درست مثل نقشه‌ی راه است و از سردرگم شدن شما جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 ۱۳. خلاقیت داشته باشید

منظور از داشتن خلاقیت این است که تمام پست‌های خود را در یک موضوع یا با یک شکل خاص منتشر نکنید. داشتن خلاقیت باعث می‌شود تا ویو استوری و بازدید پست‌های شما روند صعودی داشته باشد و در نهایت منجر به افزایش بازدید صفحه‌ی شما می‌شود.

سعی کنید در مورد جنبه‌های مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید. همچنین در طراحی پست‌ها و نوع محتوایی که به کار می‌برید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.

برای مثال اگر شما پیج فروشگاهی دارید و در آن قرار است محصولی را عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید، اگر تمام پست‌های شما فیلم در مورد محصولاتی که قرار است بفروشید باشد، قطعا مخاطبان شما محتوای پیج را به صورت مداوم پیگیری نخواهند کرد زیرا به چشم یک فروشگاه به آن نگاه می‌کنند که هر وقت نیاز دارند به آن سر می‌زنند.

پس حتی اگر قرار است محصولی را بفروشید باید محتوایی خلق کنید که برای مخاطبان مفید باشد. مثلا می‌توانید در مورد همان محصولی که قرار است در پیج بفروشید، آموزش‌های متفاوت قرار بدهید تا مخاطب شما را پیگیری کند و باعث افزایش بازدید پیج اینستاگرام و درنهایت فروش بیشتر شما شود.

 ۱۴. بیو و توضیحات پروفایل خود را تکمیل کنید

یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما می‌شود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است. سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راه‌اندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید. برای کامل‌تر شدن این بخش نیز می‌توانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند.

اطلاعاتی که خوب است در پروفایل قرار بدهید
نام کامل برند
تصویر بهینه‌شده پروفایل
آدرس وبسایت
زمینه فعالیت

۱۵. کمپین و مسابقه برگزار کنید

برگزاری کمپین و مسابقه می‌تواند به ایجاد انگیزه در بین مخاطبان پیج شما منجر شود و به نوعی باعث شود که تعامل بیشتری با پیج شما داشته باشند. برگزاری کمپین و مسابقه برای شما نیز می‌تواند مفید باشد و به افزایش بازدید از پیج شما نیز منتهی خواهد شد، البته اگر درست برگزار شود.

در برگزاری کمپین و مسابقه باید دقت زیادی داشته باشید، چرا که اگر اشتباه برگزار شود می‌تواند هزینه زیادی برای شما به جا بگذارد و نتیجه مطلوبی هم دست پیدا نکنید. برای برگزاری کمپین و مسابقه حتما ابتدا باید اهداف خود را مشخص و سپس شرایط را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید

 

دکمه بازگشت به بالا