عمومیکسب و کار ایرانی

آیا شما میتوانید وجهی را در ایران از من دریافت نموده و به حساب بانکی من در کانادا واریز کنید؟

به طور عمده یکی از دغدغه های متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا نحوه انتقال وجه از ایران به کانادا می باشد. همانطور که می دانید به دلیل عدم دسترسی بانکی جهانی و تحریم های شدید، شهروندان ایرانی داخلی به کارت های بانکی بین المللی و بانک های خارجی دسترسی ندارند و نمی توانند حساب ارزی معتبر در داخل ایران افتتاح کنند.

در واقع اگر می خواهید برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنید یا فرزندتان در این کشور تحصیل می کند، اگر می خواهید با خرید ملک در کانادا زندگی کنید یا برای مدت کوتاهی در این کشور بمانید، وجود دارد. ویزای توریستی چند ماهه کانادا. اما انتقال پول از ایران به کانادا برای شما سخت خواهد بود و شما را در مسیر درستی قرار نمی دهد. از آنجایی که ایران متقاضی مهاجرت به کانادا است، مواجه شدن با این مشکل برای شما اجتناب ناپذیر است، خواه ناخواه باید با مشکل انتقال پول از ایران به کانادا مواجه شوید، در ادامه به توضیح جنبه های مختلف این امر می پردازیم. مسئله. ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهیم کرد، پس با نیلگاما همراه باشید.

راه های ارسال پول به کانادا

با دهه ها تحریم ایران و عدم تعامل موثر با بانک جهانی، رایج ترین راه انتقال پول از کانادا به ایران از طریق صرافی است. به عنوان مثال مبلغ ریالی مورد نظر را به صرافی پرداخت می کنید و از صرافی می خواهید با ارائه شماره حساب خارجی مبلغ ریال را به ارز تبدیل کرده و به حساب مورد نظر واریز کنید. به طور کلی این عملیات و به اصطلاح معاملات بدون کارمزد و روال نیست و شما باید درصدی از پول را در ازای کارمزد سرویس ارائه دهید.

اگر قصد یک سفر کوتاه یا سفر به کانادا را دارید، به جای انتقال پول، می توانید مقداری پول نقد بگیرید یا از کارت های هدیه بین المللی محدود استفاده کنید. کارت های خرید با محدودیت موجودی اکثرا یکبار مصرف هستند و پس از استفاده باید دور انداخته شوند.

در واقع، کارت‌های هدیه بانکی بین‌المللی گزینه مطمئن‌تری نسبت به پول نقد هستند و می‌توانند ریسک و احتمال سرقت یا گم شدن پول در خارج از کشور را به حداقل برسانند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید و نیازهای دلاری شما با چنین گزینه ای برآورده می شود، می توانید به راحتی نام های خرید گیفت کارت های مسترکارت و ویزا در گوگل را پیدا کنید و گزینه های مطمئنی را پیدا کنید که البته با پرداخت هزینه ای نشان داده می شوند.توجه به این نکته حائز اهمیت است که در بیشتر مواقع، اینگونه گیفت کارت ها به صورت مجازی به صورت اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV2 هستند و فقط به صورت آنلاین قابل بازخرید هستند.

در صورت تمایل به دریافت کارت بانکی بین المللی فیزیکی در ایران، برای کارت خام هزینه جداگانه و برای کارت های هدیه بانکی مبلغ محدودی بین 500 تا 1000 دلار وجود دارد. اگر می خواهید برای تحصیل یا اقامت در کانادا با ویزای یارانه ای مهاجرت کنید، بهترین راه برای دریافت ویزای فیزیکی و مسترکارت، روشی نیست که در بالا ذکر شد و باید برای یک کارت اعتباری معتبر بین المللی با سال ها اعتبار اقدام کنید. به طور کلی اگر قصد مهاجرت به کانادا و تحصیل را دارید می توانید با اخذ مجوز تحصیل و کارت اقامت دانشجویی در بانک های کانادا حساب بین المللی باز کنید. اجازه ورود به کانادا را ندارید یا فقط می خواهید از ایران پول انتقال دهید. برای کانادا قابل اجرا نیست.

در این صورت می توانید افتتاح حساب بانکی در ترکیه را به عنوان یکی از کشورهای نزدیک و همسایه در نظر بگیرید که اکثر مشکلات بانکی و انتقال پول از ایران به کانادا را حل می کند.یعنی می توانید به ترکیه رفته و در بانک زارام حساب ارزی افتتاح کنید یا تمامی مراحل افتتاح حساب بانکی در ترکیه، دریافت کد مالیاتی، ترجمه مدارک، پرکردن فرم های درخواست و تهیه لوازم را انجام دهید. آدرس ترکی و بیشتر. آن را به صرافی تورنتو کارتخوان بسپارید.

به طور کلی، در صورت داشتن شرایط لازم برای افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه، در عرض یک یا دو هفته کاری یک حساب بانکی ارزی و یک کارت مسترکارت یا ویزا کارت 3 ساله قابل تمدید برای شما صادر می شود. برای انتقال پول از کانادا به ایران و بالعکس به سایر کشورهای دنیا به راحتی قابل استفاده است.

البته لازم به ذکر است که برخی از وب سایت ها در ایران به عنوان واسطه بین بانک های خارجی و متقاضیان ایرانی، دریافت اسناد و افتتاح حساب بانکی و حتی صدور کارت فیزیکی مسترکارت و ویزا برای افراد اقدام می کنند. اما برای دریافت چنین خدماتی از داخل ایران، متقاضی باید هزینه زیادی برای صدور کارت، عضویت در گروه بانکی و یا تبدیل ریالی به ارز پرداخت کند. این در حالی است که در اکثر مواقع امکان دسترسی سریع به گروه بانکی وجود ندارد، در صورت مسدود شدن حساب ارزی، موضوع باید با پشتیبانی کارگزار ایرانی پیگیری شود!

اگر انتقال پول از ایران به کانادا یک تراکنش یکباره است و فکر نمی‌کنید نیازی به مستر کارت یا حساب بانکی خارجی دائمی داشته باشید، می‌توانید به جای افتتاح حساب بانکی در کشورهای همسایه یا استفاده آنلاین از آن، کارت هدیه دریافت کنید. . خدمات یا کارت های اعتباری برای پرداخت کمیسیون خدمات پذیرفته می شوند و از همان روش سنتی انتقال پول از طریق صرافی استفاده می کنند.سرویس صرافی تورنتو کارتخوان داخل ایران به صورت مستقیم و آنلاین بوده و نرخ پورسانت بر اساس نرخ روز دلار و مبلغ درخواستی برای انتقال محاسبه می شود.

حقیقت ماجرا این است که عدم دسترسی به حواله سوئیفت و تحریم های بانکی، انتقال مستقیم پول از ایران به کانادا را غیرممکن می کند و باید از یکی از گزینه های دیگر از طریق شرکت های واسطه استفاده کرد. در زیر چند روش دیگر برای ارسال پول از ایران به کانادا را توضیح می دهیم.

آیا شما میتوانید وجهی را در ایران از من دریافت نموده و به حساب بانکی من در کانادا واریز کنید؟

روش های ارسال پول از ایران به کانادا

انتقال پول از ایران به کانادا با استفاده از وب مانی

یکی از روش های مدرن انتقال پول از ریال به دلار و حساب های ارزی استفاده از سیستم انتقال وجه بین المللی وب مانی ساخت روسیه است. برای این کار باید با استفاده از شناسه و شناسنامه ایرانی خود یک حساب آنلاین پولی تکمیل و ایجاد کنید، کوپن یا رسید پول آنلاین خریداری کنید، حساب خود را به صورت ارزی شارژ کنید و از ایران به کانادا پول انتقال دهید. یا بقیه دنیا. این رویکرد بسته به خدمات شرکت کارگزاری مشابه خدمات صرافی تورنتو کارتخوان حضوری و آنلاین است و از کاربران برای مبادله و انتقال وجه پورسانت دریافت می شود.

انتقال پول از ایران به کانادا با پرفکت مانی

یکی دیگر از روش های مدرن و بین المللی برای انتقال پول از کانادا به ایران یا بالعکس، استفاده از گزینه ای مانند پول الکترونیکی است، ارزی عالی که نیاز به حساب و تایید دارد و در هر جای دنیا قابل استفاده است. این روش به دلیل دسترسی به فارسی در وب سایت اصلی، امکان تبدیل نوع ارز به نرخ روز بازار، امکان اخذ وام و نرخ سود سالانه 4 درصد بدون تعامل با بانک ها بسیار پرطرفدار است. افتتاح حساب بانکی خارجی می تواند نیازهای انتقال پول شما را از ایران به کانادا برطرف کند. فقط باید توجه داشته باشید که انتقال پول به صورت چک و کوپن امن از یک حساب کانادایی به حساب دیگر انجام می شود و به عنوان سپرده مستقیم به حساب بانکی کانادا محسوب نمی شود.

انتقال پول از ایران به کانادا با استفاده از سوئیفت

این روش معمولاً برای انتقال مقادیر زیادی پول از ایران به کانادا استفاده می شود. شما باید به یک موسسه مالی مراجعه کنید یا با یک حساب سوئیفت بین المللی مبادله کنید و وجوه مورد نیاز را از ایران به کانادا از طریق حساب سوئیفت آن شرکت منتقل کنید. این فرآیند ایمن کمی زمان می برد و 3 تا 5 روز طول می کشد تا کار کند. زمان و زمان می برد. کارگزار کمیسیون و کارمزدی را از شرکت دریافت می کند.

انتقال پول از ایران به کانادا با ارز دیجیتال

یکی از مدرن ترین و غیر متعارف ترین روش های انتقال پول از ایران به کانادا و سایر نقاط جهان، خرید ارزهای رمزنگاری شده یا ارزهای دیجیتال با تبدیل ریال به ارزهای اینترنتی مانند USDT Tether است. این روش مستلزم ثبت نام برای خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال در وب سایت های ایرانی و احراز هویت است که به دلیل نیاز به خرید از یک ارز اینترنتی پایدار (مانند تتر یا دای) زمان بر و پرهزینه است.

این به این دلیل است که برای خرید استیبل کوین باید یک بار هزینه نسبتاً بالایی بپردازید و سپس با خرید 10000 Tether (معادل 10000 دلار)، باید یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین را به صورت نقدی بخرید و کیف پول شخصی خود را انتقال دهید. یا یک حساب کیف پول وب سایت در کانادا، که هزینه ها و مراحلی را برای شما متحمل می شود.

البته باید به تغییرات و نوسانات بسیار زیاد ارزهای رمزنگاری شده محبوب مانند بیت کوین در چند دقیقه، ساعت، روز و هفته توجه کنید تا اینکه بتوانید به جای پول، ارزهای دیجیتال را از ایران به کانادا منتقل کنید. ممکن است با بهره یا با ضرر باشد.به طور کلی این روش دارای مشکلات فراوان و پیچیدگی بالایی است، بنابراین افراد مخالف انتقال پول از ایران به کانادا نیستند.

اگر می خواهید در مورد راه های راحت و مقرون به صرفه برای انتقال پول از ایران به کانادا و یا افتتاح حساب بانکی و دریافت مسترکارت و ویزا کارت از داخل ایران بیشتر بدانید، نیلغام کارشناس مهاجرت است. موسسه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشد.

دکمه بازگشت به بالا