کسب و کار ایرانی

چگونه اینورتر پنتاکس بخریم؟

چگونه اینورتر پنتاکس بخریم؟

پنتاکس تولید کننده تجهیزات صنعتی در ایتالیا است که در ایران به پمپ پنتاکس معروف است. کنترل از راه دور پمپ های الکتریکی شرکت خود را داشته باشید.

اینورترهای پنتاکس در دو مدل DSI-400 و DSI-200 تحت لیسانس شرکت ما پنتاکس ایتالیا در ایران مونتاژ می شوند. مبدل های پنتاکس را می توان در صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و صنایع آب استفاده کرد. هدر. اینورترهای پنتاکس با نرم افزارهای پیشرفته و پارامترهای کنترلی گسترده قادر به کنترل انواع الکتروموتورها بوده و نقش مهمی در کنترل فرآیندهای تولید و صرفه جویی در مصرف انرژی دارند.

برای خرید مبدل پنتاکس می توانید به ثامن مراجعه کنید.

حفاری اینورتر پنتاکس

اینورتر پنتاکس در اصل فقط در مدل عمومی DSI-400 تولید و به فروش می رسید. اما با افزایش تقاضا از سوی کاربران برای راه اندازی انواع موتورهای الکتریکی. به عنوان بخشی از پروژه های مختلف، پنتاکس شروع به تولید انواع کنترل کننده های سرعت موتور کرد. انواع دیسک پنتاکس:

اینورتر پنتاکس DSI-400

اینورتر پنتاکس DSI-200

پنتاکس DSI-100 Invetilo

اینورتر پنتاکس DSI-100 جدیدترین محصول شرکت پنتاکس می باشد.

مبدل پنتاکس مدل DSI-400

اینورتر پنتاکس سری DSI-400 کارآمدترین اینورتر پنتاکس تولید شده توسط پنتاکس با قابلیت کنترل انواع الکتروموتورهای سه فاز و همچنین تمامی پارامترهای کنترلی و عملکردهای نرم افزاری برای عملکرد موتور می باشد.

از اینورتر پنتاکس استفاده می کند

اینورترهای پنتاکس را می توان در صنایع مختلف و کاربردهای مختلف استفاده کرد. کاربران آن را دوست دارند

چگونه اینورتر پنتاکس بخریم؟
چگونه اینورتر پنتاکس بخریم؟

درایو پمپ

تبلیغ کننده

فیفا سرگرم کننده اینورتر

اینورتر سانتریفیوژ

اینورتر تسمه نقاله

مبدل ماتاکی به بالا

لطفا در هنگام خرید درایو پنتاکس نوع استفاده خود را به فروشنده اطلاع دهید مخصوصا در صورت استفاده از اینورتر گریز از مرکز لطفا نوع آن را مشخص نمایید.

نصب اینورتر پنتاکس

لطفا برای نصب اینورتر پنتاکس به نکات زیر توجه کنید و برای سیم کشی اینورتر حتما از نمودار زیر استفاده کنید. در اتصال سیم برق ورودی به اینورتر پنتاکس دقت کنید زیرا اگر اینورتر اشتباه وصل شود اینورتر کاملا می سوزد و گارانتی باطل می شود.

راهنمای نصب اینورتر پنتاکس

هنگام حمل اینورتر، هنگام بلند کردن اینورتر حتما از ابزارهای صحیح استفاده کنید تا آسیبی به اینورتر وارد نشود.

اگر اینورتر پنتاکس آسیب دیده یا قطعاتی از دست رفته است، آن را نصب نکنید

مطمئن شوید که محل نصب می تواند وزن سوئیچ را تحمل کند

محل نصب باید تهویه خوبی داشته باشد و فضای کافی بین اینورتر و اجزای اطراف پانل داشته باشد.

مبدل پنتاکس را به صورت عمودی قرار دهید تا گرما از بالای دستگاه خارج شود، بنابراین بهتر است دستگاه های دیگر را بالای مبدل پنتاکس قرار ندهید.

توصیه می کنیم صفحه خنک کننده را در فضای باز و در یک منطقه گرد و غبار نصب کنید. داخل پانل باید تا حد امکان بزرگ و عایق باشد.

دکمه بازگشت به بالا