عمومیکسب و کار ایرانی

نرم افزار پارافریز متن فارسی (آنلاین، رایگان و بدون نیاز به دانلود)

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن به صورت رایگان و با کمک هوش مصنوعی متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق این نرم افزار بازنویسی محتوا که به صورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان ارائه شده است، به راحتی تا پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا بک لینک یا سایر فرآیندهای ضروری مانند کاهش درصد تشابه متون علمی و تحقیقاتی، مطالب خود را برگردانید و از آن استفاده کنید.

چند نوع بازنویسی محتوا وجود دارد؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی انسان

در این صورت متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از نتیجه این سبک بازنویسی متن در لایه های کلیدی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان یک محتوای مجزا در وب سایت خود منتشر کنید.

از معایب این روش می توان به هزینه بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا اشاره کرد.

با استفاده از هوش مصنوعی متن را کلمه به کلمه بازنویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، مترادف آن کلمه قرار می گیرد و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. به این معنی که کلمات جابه جا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.

بازنویسی مفهومی محتوا با هوش مصنوعی

نوشتن محتوای خلاقانه که می تواند توسط انسان و ماشین انجام شود یکی از بهترین اشکال کپی رایتینگ است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت تخیلی بازنویسی می شود و ممکن است در برخی جمله ها ترتیب کلمات ثابت بماند و در جملات دیگر کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی تشکیل شود اما با همان With تئوری.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با زمان بازنویسی روزانه محدود است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری در دسترس است.

آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت برای نسخه تجاری دانلود 3000 کلمه در هر درخواست است. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید تا 300 کلمه را کپی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و سوالات زیادی دارید، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان اسکریپت متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان پارافریز متن نشونت برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن به کمک هوش مصنوعی است؟

آره، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی بازنویس متن سئوسل برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

 

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

no Rewrite و spin دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین نتایج را به همراه داشته باشند. فقط به نوبه خود هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. اسپین به تنهایی به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی اسپم با محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید

روش چرخش محتوا

چرخش محتوا مانند بازنویسی محتوا روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش راهی برای چرخاندن کلمات در نقش است

در این حالت، کلمات به پاراگراف منتقل می شوند. برای مثال، جمله “Professional rewrite tool معرفی شد” در صورت جذب به این شکل تبدیل به “Professional rewrite tool معرفی شد”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچ بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنای جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه تنها توسط ربات های مدرن گوگل که حتی انسان ها قادر به درک آن نیستند.

اسپین روشی برای عبور دادن حرکات است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، 1 با 3، 3 با 4، سپس 4 با 2 جایگزین می شود و حتی جابجایی بین پاراگراف ها نیز تکرار محسوب می شود، اگرچه این وضعیت معنای جملات را حفظ می کند. چون بازنویسی نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر جملات و عبارات وب سایت های مختلف را استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته اگر بازنویسی انجام نشود این تکنیک اسپینینگ بهترین نوع تکنیک اسپینینگ محسوب می شود. به این دلیل که معنی عبارات (حتی در صورت تکرار) حفظ شده و کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند یک نکته مثبت برای ژانر باشد.

سرویس فارسی نویسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) با حداکثر طول 2000 کلمه را استخراج کرده و دوباره در قسمت ابزار نوشتن کپی می کنید. سیستم متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را نمایش می دهد.

با هر بار کلیک بر روی گزینه نوشتن متن، متن اول از ابتدا و متفاوت از سری قبل بازنویسی می شود. این بدان معناست که هر بار که مقاله ای را تایپ می کنید، می توانید نتایج و نقل قول های مختلفی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملا منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر سری دوم یا سوم) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. تحت هیچ شرایطی نمی تواند تشخیص دهد که متن کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن می گویند. با ابزار رونویسی آنلاین متن خود، می توانید آن را با بالاترین کیفیت موتور بازنویسی کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

هیچ کدام حتی اگر چرخش و آفست مشخص شده انجام نشود، و اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت انتساب، توصیه می شود متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری ارجاع، محتوای اصلی تغییر کند تا نتیجه نهایی به گونه ای برای شما ارسال شود که گوگل در آن متوجه نشود. هر مورد . (حداقل تا اینجا و با الگوریتم فعلی).

آیا می توان متن رونویسی شده را ویرایش کرد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن نوشته شده توسط ماشین. امکان مشاهده اشتباهات مفهومی کوچک در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها به خصوص در زمینه های بسیار تخصصی وجود دارد که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن کپی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه کاری است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند می توانند درصد تشابه بالایی داشته باشند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). طبق تست های زیادی این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در تمامی زمینه ها کاربرد دارد و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد تطابق را کاهش دهد.

آیا با این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری نوشت؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در حوزه وب و سئو بوده است، البته ممکن است برخی از کاربران از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد تکرار پایان نامه ها استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است که این سرویس را مادام العمر رایگان کند. کاربران گرامی برای بازنویسی متن خود نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا