پاسخگویی ۲۴ ساعته به ۵۵۰ هزار تماس شهروندان مشهدی در یک سال / ۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم با شهرداری مشهد

پاسخگویی ۲۴ ساعته به ۵۵۰ هزار تماس شهروندان مشهدی در یک‌سال / ۱۳۷؛ پل ارتباطی مؤثر مردم با شهرداری مشهد

محسن خیرآبادی رئیس مرکز ارتباطات عمومی شهرداری مشهاد با اشاره به یک عملکرد سالانه این مرکز گفت: در یک سال گذشته بیش از 6000 تماس تلفنی شهروندان مشهاد با یک سیستم انجام شده است که منجر به بخش قابل توجهی از درخواست شده است.

وی افزود: از بین این تعداد تماس ها 6000 پیام توسط متخصصان پاسخ داده شده است و 6000 پیام پیگیری شده است و اضافه شده است که برخی از تماس ها به عملیات مدیریت شهر نیاز دارند پس از آن نیروهای عملیاتی این مرکز حدود 5 مورد ساخت و ساز را در مناطق مختلف شهر انجام داده اند.

با مراجعه به سؤالات مختلف مطرح شده در تماس های عمومی خیرآبادی گفت: بیشتر الزامات مربوط به مناطق اتوبوس ساخت و سازهای غیرمجاز تمیز کردن و مسافرت فضای سبز و آسفالت -آسفالت بود. در میان مناطق مختلف شهرداری وزارت خدمات شهرداری و محیط زیست بیشترین سهم را در میزان تماس عمومی داشتند.

رئیس مرکز ارتباطات عمومی که بر اهمیت مشارکت شهروندان در مدیریت بهتر شهری تأکید می کند خاطرنشان کرد: جالب است بدانید که 5 ٪ از تماس ها با سیستم زنان بوده است که نشانگر حضور مؤثر و تحت تأثیر زنان در پیگیری الزامات شهری است.

سرانجام وی با اشاره به فعالیت روزانه مرکز گفت: “مرکز 4 ساعته حتی در تعطیلات رسمی آماده دریافت ثبت نام و پیروی از پیام ها و درخواست های مردم است و تلاش های ما همیشه حفظ و تقویت اعتماد به نفس شهروندان با مسئولیت پذیری سریع دقیق و مؤثر بوده است.”

دکمه بازگشت به بالا