مکتب کتک! – یومیر
اثرات زخمها و کبودی در نتیجه کابل -دانش آموز معلم در مدرسه رشیدین در Sanandaj Henor بهبود نیافته است که اکنون پر از یک فیلم تلخ از مجازات بدنی در کرمانشاه است. پدیده نامطلوب که به نظر می رسد ادامه خشونت علیه دانش آموزان در کلاس است و می ترسد چنین راهی برای تحصیل در برخی مدارس مجازات شود.

به گفته یومیر در روزهای اخیر در فضای مجازی فیلم امروز یک معلم سالخورده را نشان می دهد که یک نوجوان را در مقابل چشمان دانش آموز ضرب و شتم می کند. این تصویر یک خشونت خالص نیست. این زخم های قدیمی تر مجازات بدنی را برای دانش آموزان باز می کند. پدیده ای که سالها ممنوع است اما هنوز هم گاهی اوقات از کلاس بیرون می آید و اتاق آموزشی را به یک انتقام شخصی و خطای آموزشی تبدیل می کند. اگرچه گزارش شده است که حادثه اخیر در این حادثه در دانش آموزان مدرسه رشیدین خشونت معلم جوان و عدم کار وی در مدرسه کرمانشاه است اما قضاوت معلم برای ضرب و شتم دانش آموزان با تجربه ضرب و شتم دانش آموزان است.
After this unfortunate incident, the Kermanshah Department of Education said: “After the release of a film in the inappropriate treatment of one of the secretaries of one of the provincial schools with a student, while combating such an event was informed by the noble public about the Kermanshah province. of the teaching of the teaching of litigation on the litigation on litigation for litigation for litigation for litigation for litigation for litigation to be subject to litigation on litigation for the trial of دادخواست برای تحقیقات عجیب.
* مدرسه یک مکان تحصیل است نه مجازات
در همین راستا دکتر Amanullah Qarai Moghaddam یک آسیب شناس اجتماعی در مصاحبه با میهن امروز: “گاهی اوقات اخبار تلخ مجازات بدنی دانش آموزان در مدارس شنیده می شود که مقامات نباید به این سؤال مهم اهمیت دهند زیرا مجازات بدنی برای کودک است.
وی گفت: مجازات بدنی دانش آموزان اشتباه است و زمانی که درخت معلم در نظر داشت گلها را اضافه می کند: “معلم جایگاه ویژه ای دارد و اگر برخی از دانش آموزان از برخی دانش آموزان با شر روبرو هستند باید عصبانی شود.” به همین دلیل است که معلمان مشمول دانش آموزان برای معلمان به خوبی تحصیل نمی کنند و جنبه های شخصیتی از نظر روانی که از نظر روانی دشوار است. در چنین شرایطی استخدام معلمان و تحصیلات آنها باید بسیار حساس باشد زیرا مدرسه محیطی برای آموزش و آموزش است. “
کودکان و روانشناسان جوان همچنین تأکید می کنند که نبردهای موجود در محیط آموزشی علاوه بر زخم های جسمی عواقب آن را دارند. مجازات بدنی اعتماد به نفس دانش آموز را تضعیف می کند رابطه وی با موسسه مدرسه را قطع کرده و او را از احساس امنیت محروم می کند. دانش آموز کلاس درس که در کلاس تحقیر می شود نه تنها با مدرسه بلکه برای خود و جامعه خود نیز خارجی خواهد بود. یکی از دلایل اصلی ادامه این چرخه عدم برخورد تعیین کننده عمومی و بازدارنده متخلفان است. تنها ممنوعیت قانونی برای متوقف کردن این چرخه کافی نیست. بازآموزی معلمان شفافیت تخلفات ورود جدی آژانس های نظارتی و مشارکت والدین برای تغییر این وضعیت مهم است. تا زمانی که صداهای صادر شده توسط نقض اداری وزارت آموزش و پرورش از این نوع رفتارهای خشونت آمیز نه بازدارنده و نه به طور عمومی افکار عمومی پس زمینه چنین رفتاری است. تأخیر صدور رأی صدور احکام ضعیف یا غافل از سرنوشت این تخلف در واقع به معنای چراغ سبز برای تکرار خشونت در کلاسهای درس است. علاوه بر این مداخله فعال تر و ورود آژانس های نظارتی در خارج از آموزش به ویژه قوه قضاییه و دادستان در صورت مجازات شرکتی مهم است.
* مسمومیت ؛ معلمان Ilam از شر دانش آموزان پیروی می کنند
در این روزها هنگامی که برخی از معلمان خبرهای تکان دهنده ای درباره دانش آموزان شنیده می شوند در یک رویداد عجیب در یک مدرسه دخترانه در ملکشی چهار معلم ایلامی پس از نوشیدن چای مسموم شدند. اتفاقی که بعد از شر چندین دانش آموز افتاد و اکنون با یک چالش جدی روبرو است. دانش آموز دبیرستانی Sedigheh Taherah در شهر ملکشی با ریختن یک ماده نامشخص در چای معلمان منجر به مسمومیت چهار کارمند مدرسه شد. یک معلم به دلیل شدت علائم مسمومیت به بیمارستان منتقل شد و چهار نفر دیگر بر اساس سرپایی تحت درمان قرار گرفتند. اگرچه جزئیات رسمی این حادثه هنوز منتشر نشده است اما برخی از منابع می گویند که مطالعات اولیه نشان می دهد که این حرکت از چندین دانش آموز آگاه بوده است. موضوعی که نگرانی های جدی در مورد امنیت ذهنی و جسمی معلمان به وجود آورده است. در مصاحبه ای با یومیر مأمور روابط عمومی آموزش و پرورش ملكشاهی این داستان را شر از چندین دانش آموز توصیف كرد و گفت: “روز دوشنبه اول ماه مه چهار نفر از همكاران ما دچار مسمومیت كمتری شدند و خوشبختانه چهار نفر بدون نیاز به كلینیك بهبود یافتند. علی درورویشی مدیر آموزش و پرورش استان ایلام همچنین در حال تکمیل از معلم مجروح در بیمارستان مجروح شده است.
پایان پیام