در دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان از خداوند چه بخواهیم؟

دعای روز چهارم در ماه رمضان می گوید: احکام الهی به مقاومت و مقاومت بستگی دارد. بنابراین برای بلند شدن و مقاومت قدرت و اجبار لازم است از خدا سؤال شود و این مقاومت در اطاعت نیز با صبر و شکیبایی در اطاعت ذکر می شود که یکی از سلسله مراتب صبر است و این نشان می دهد که احکام الهی بسیار دشوار است.
باسم الرهمن
“خداوند متعال قرآن پیامبر علی (ص) و وفاداری زکرکی و متعال توسط بانوی بانوی شاکر البکر البکر آل -فیاد الفیا. د
“خدا قدرتمند من آن روز فرمان خود را داشته باشم و شیرینی خود را به یاد بیاورید و آن روز مرا آماده کنید تا از آن سپاسگزارم به کرم خود بر روی کرم خود در آن روز به مراقبت و پرده خود بصری ترین دید.”
به گفته یومیر وقتی نماز را روز چهارم ماه رمضان توضیح می دهیم می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:
روز چهارم آرزوهای ماه رمضان
2 قدرت در ایجاد احکام الهی.
مزه شیرینی و شیرینی خدا.
2- موفقیت در قدردانی از نعمت ها.
2- از وقایع محافظ و رسوایی.
“پیامبر خدا (صلح با او)” خدای بد است که از خدا بخواهد احکام الهی را بخواهد زیرا خدا تنها کسی است که پیروی می کند.
سورات آل -نیسا آیه 1 می گوید: ای شما که ایمان دارید از خدا پیروی کنید.
اگر از پیامبر و امامان پیروی کنیم زیرا خدا گفته است: پس پیامبر و اولین همه پیروی می کنند که از خدا پیروی می کنند. (صبر کنید al -rasul al -rasuli al -minakami)
و اگر از خدا پیروی می کنید پاداش او هماهنگی با شخصیت های عالی است.
آیه 1 سورات النیسائی می گوید: و کسانی که از خدا و پیامبر پیروی می کنند در بین پیامبران فداکار شهدا و صالحی که خداوند به آنها نعمت داده است (ایمان اخلاق و فقط عمل) خواهند بود. و آنها دوستان خوبی هستند.
احکام الهی به مقاومت و مقاومت بستگی دارد بنابراین لازم است که خدا مقاومت و مقاومت کند و این مقاومت در اطاعت نیز با صبر در اطاعت به آن اشاره می شود که یکی از سلسله مراتب صبر است و نشان می دهد که احکام الهی بسیار دشوار است.
پیامبر اکرم (صلح با او) گفت: “سه چیز عالی و قدرت در این امت وجود دارد:
2- مسجد و برابری با برادر مؤمن در اموال ؛
2- تعامل با مردم عادلانه ؛
2- ذکر خدا در هر صورت.
این در مورد ذکر آرامش زبانی نیست بلکه ذکر قلب است. بنابراین زکار کسی است که پل قلب خداست و زبان او استعاره ای برای توصیف او است.
پیامبر امیر (ص) می گوید: خدای متعال را از غفلت و غیر عمدی توصیف نکنید و او را فراموش نکنید خدا را دوست دارید بنابراین قلب شما با زبان و ابتذال خود هماهنگ است. شما خدا را به حقیقت یاد نمی دهید مگر اینکه ذکر کنید روح خود را فراموش کرده و کار خود را پیدا نکنید (یعنی شما محو می شوید و ظهور خدا چیست) این یک زندگی شیرین برای انسان است. این برای مردم آرامش خواهد داشت.
شکر یکی از میوه های خرد است.
Surat Al -Loghman Verse 2 می گوید: ما واقعاً به Loghman Wisdom دادیم تا از خدا سپاسگزار و سپاسگزار باشیم.
اما بیشتر مردم سپاسگزار نیستند. (Baqarah / 1)
شکر از نعمت ها سپاسگزار است اما بیشتر مردم سپاسگزار نیستند.
از آنجا که شکرگذاری نیاز دارد:
2. با نعمت های الهی آشنا شوید. بعضی اوقات نعمتهای الهی به شکلی هستند که انسان از آن ناراضی است.
سورات البقره آیه 2 می گوید: شما ممکن است راضی نباشید و این برای شما مناسب نیست.
نعمت های تماشای پدیده ها به دنبال بینش و دید هستند!
2. نعمت های خدا را در نظر بگیرید و ما خودمان را برای دریافت آن نمی دانیم. حقیقت این است که خداوند بخشنده بوده است نه اینکه من شایسته باشم.
اما در بیشتر موارد چنین درک وجود ندارد و از طرف دیگر قرآن در سورات النهل آیه 2 می گوید: اگر دعا می کنید نعمت های خدا را انجام دهید هرگز نمی توانید.
بنابراین چگونه می توانید سپاسگزار باشید وقتی که نمی توانید به نعمت ها اعتماد کنید؟ بنابراین ما باید از خدا بخواهیم که روح شکرگذاری را ارائه دهد.
در مورد دوم ما از خدا می خواهیم که خود را از وقایع مضر مانند زمین لرزه بیماری فقر و غیره حفظ کنیم.
امیر المومینین (ع) در دعای کامیل می گوید: خدا خدا بنده من چقدر زشت مرا پوشانده اید و چند فاجعه سنگین و سنگین که از من معاف می شوید و چه میزان لغزش را برای من نگه دارید و چند نفر از من دور هستید و چقدر خوب هستید.
این حفاظت و نگهبان به نگهبان نیاز دارد تا بینایی باشد بنابراین ما ارائه می دهیم: شما بصری ترین دید هستید.
پایان پیام