اقتصادی

ترخیص قطعات جامانده از ماه‌های پیش، بازار را ۱۰ تا ۱۵ درصد بهبود بخشید

سخنگوی اتحادیه قطعات یدکی خودرو گفت: با پاکسازی قطعات رسوبات گمرکی و کاهش نیاز به قطعات یدکی به دلیل کاهش ترافیک در زیر Crones ، بازار از نظر حجم و قیمت در ماه های اخیر بهبود یافته است. توسط اشخاص تحت نظارت اتحادیه قطعات یدکی خودرو رد شد.

سید مهدی کاظمی در گفت وگو با یومیر ، درباره وضعیت بازار قطعات یدکی از نظر کیفیت قطعات اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت بازار نسبت به حدود یک ماه قبل بهتر شده است. این به این دلیل است که بازار در رکود است و میزان ترافیک بسیار پایین است. وقتی از ماشین کمتر استفاده می شود ، قطعات کمتر فرسوده و آسیب می بینند و نیاز به تعویض کمتر است.

سخنگوی اتحادیه قطعات یدکی خودرو تأکید کرد: علاوه بر این ، گمرک اجازه ترخیص تعدادی از کالاها و قطعات وارد شده در ماه های اخیر را صادر کرد اما به دلایل مختلف تصویب نشده بود. بنابراین ، همین ترخیص قطعات رسوبی 10 تا 15 درصد از قیمت ها و کمبودهای ایجاد شده برای برخی از مناطق بازار را از بین برد. در حالی که تا همین اواخر نگرانی در مورد کمبود قطعات یدکی در بازار وجود داشت ، اکنون بازار بسیار پیشرفت کرده است.

وی افزود: طی چند ماه گذشته ، مشتریان در تهیه قطعات یدکی مورد نیاز خود با مشکل روبرو شده اند ؛ اما اکنون قطعات به وفور در بازار موجود است. البته همه واحدها همه قطعات را ندارند. قسمت لازم را از دستگاههای محل اقامت خود تهیه کنید ، اما اکنون بعضی اوقات همه به طور قطع در این دستگاهها موجود نیستند و مشتری باید به دستگاههای اصلی بازار مراجعه کند.)

هیچ واحدی که دارای مجوز اتحادیه باشد مجاز به فروش قطعات فرسوده به مکان جدید نیست

سخنگوی اتحادیه قطعات یدکی خودرو درباره صحت بسته بندی و فروش قطعات یدکی مستعمل در ارتباط با قطعات خودرو به صورت قطعات جدید توضیح داد: بله ، درست است ، اما برای کلاس و واحدهای تحت مجوز حرفه ای اینگونه نیست. آنها قطعات یدکی خودرو هستند. طبق قانون نظام صنفی ، ما با فروشندگان و توزیع کنندگان قطعات جدید سروکار داریم. بنابراین ، در مواردی که قطعات فرسوده به مشتریان جدید فروخته می شود ؛ این شامل دستگاههای ما نبود. هیچ یک از اعضای ما مجاز به فروش قطعات یدکی دست دوم نیستند.

وی افزود: این سوال بارها شنیده شده و مورد بررسی قرار گرفته است. مطالعات نشان داده است که این دستگاه های متخلف در کلاس ما نیستند. فروش قطعات فرسوده از طریق برنامه های سفر و دستگاه هایی که از اتحادیه مجوز ندارند و اصطلاحاً عام نیستند یا از طریق تلفن همراه کار می کنند ، امکان پذیر است. اما این س byال توسط اتحادیه و دستور ما کاملاً رد می شود.

کاظمی افزود: “ما با شهامت اعلام می کنیم که اگر مصرف کنندگان قطعات مورد استفاده خود را از واحدها و شرکای ما در مکان جدیدی خریداری کنند ، باید آن را به اتحادیه گزارش دهند. ما قول می دهیم که علی رغم مشغله زیاد ، بلافاصله و خارج از نوبت با مشکل مقابله می کنند و بخشی را به مشتری پرداخت کنید. ” برگردانده شده است و ما بلافاصله آن را پردازش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا