نشست بررسی مشکلات شهرک های صنعتی یک و سه سنندج با حضور نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران

نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی یک و سه سنندج با حضور نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران

به گزارش خبرگزاری یومیر از سنندج در این نشست سالار مرادی پس از استماع دغدغه ها و مشکلات صنعت گران با تاکید بر اهمیت نقش بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و تولید ثروت اظهار داشت: فعالان و تولیدکنندگان بخش خصوصی. قلب تپنده اشتغال زایی و ثروت آفرینی هستند و زندگی هر شهر وابسته به صنعت و تولید است.

وی همچنین شروع همزمان دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم را فرصتی طلایی برای انجام اقدامات بزرگ در کشور و استان کردستان دانست و افزود: وظیفه نمایندگان مجلس علاوه بر قانونگذاری و نظارت ایجاد پیوند است. بین دولت و مردم . ما به دغدغه های لایه های مختلف گوش می دهیم و سعی می کنیم آنها را حل کنیم. این نشست ها هر سه ماه یکبار با حضور تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برگزار می شود.

مرادی با اشاره به ضرورت سوق دادن تسهیلات اشتغال زایی و تبصره 18 به سمت سرمایه گذاران واقعی و اشتغال زایی موثر بر اهمیت افزایش نظارت ها در این حوزه تاکید کرد. وی همچنین افزود: رهبری باید خود را خادم مردم بدانند و نظارت بر عملکرد آنان تشدید می شود.

در ادامه حسن عسکری فرماندار سنندج با بیان اینکه مشکلات شهرهای صنعتی تنها مربوط به یک دستگاه نیست از لزوم همکاری همه دستگاه ها برای رفع این مشکلات گفت. وی بر صدور سند مالکیت برای تولیدکنندگان در این شهرک ها تاکید کرد و ضمانت تسهیلات پذیرایی را ضروری خواند.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احداث مجتمع های خدماتی و ایستگاه های آتش نشانی در تمامی شهرک های صنعتی سنندج خبر داد.

در این جلسه تولیدکنندگان نیز به بیان مشکلات خود پرداختند که از جمله آنها می توان به گلایه از تغییر کاربری شهرک های صنعتی 1 و 3 به مناطق مسکونی و خدماتی مشکلات تردد جمعیت در آساوله امنیت و قانون اشاره کرد. سوالات اجرایی و لزوم تغییر قانون ارزش افزوده.

در پایان بر لزوم پیگیری نمایندگان مجلس برای رفع موانع قانونی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات شهرهای صنعتی تاکید شد.

46

دکمه بازگشت به بالا