خدمات پلیس هوشمند می شود

خدمات پلیس هوشمند می شود

فرمانده نیروی انتظامی بر هوشمندسازی پلیس تاکید کرد و از مردم خواست به جای مراجعه حضوری به پلیس های مختلف از برنامه های پلیسی آنلاین مانند “پلیس من” استفاده کنند.

به گزارش یومیر سردار احمدرضا رادان امروز در مراسم رونمایی از فناوری های نوین پلیس گفت: از همه روسای پلیس که به سمت پلیس هوشمند حرکت می کنند تشکر می کنم. امروز روز خوبی برای ما است زیرا 13 طرح دیگر به مجموعه دستاوردهای ما اضافه شد.

وی افزود: بر اساس سند راهبردی فرجا در سه بعد باید هوشمندسازی رعایت شود. باید توجه داشت که سیستم ها فرآیندها و منابع انسانی همه باید با هم تکامل یابند. اگر سیستمی وجود داشته باشد اما فرآیند تکمیل نباشد کاری انجام نخواهد شد. اگر هر دو اول باشند اما پلیس هوشمند نباشد باز هم کار روی زمین می ماند بنابراین این خدمات باید با هم باشند.

سردار رادان گفت: اگر بخواهیم بر اساس سند تحول پلیس آینده حرکت کنیم باید هوشمند شویم تحلیل داده و خروجی داشته باشیم. این مسائل نیاز به عملیات و اجرا دارند و فقط روی کاغذ قابل پیگیری نیستند.

وی افزود: امروز همه پلیس های متخصص ما باید در یک بازه زمانی هوشمند شوند. همچنین مردم باید در مورد فناوری های جدید آموزش ببینند. امسال در ایام اربعین شاهد این بودیم که یک میلیون و 100 نفر فقط از طریق اینترنت برای دریافت گذر زیارتی اقدام کردند و همه اینها نشان می دهد که مردم نیز به این فناوری ها نیاز دارند.

در نهایت رئیس پلیس کشور از مردم خواست به جای مراجعه حضوری به کلانتری های مختلف از برنامه های پلیسی آنلاین مانند پلیس من استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا