وضعیت فعلی موتورسیکلت ها در شهر اسفناک است / تجهیزات پلیس باید بر حریف غالب باشد

وضعیت فعلی موتورسیکلت‌ها در شهر اسفناک است / تجهیزات پلیس باید بر حریف غالب باشد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تجهیزات پلیس باید به گونه ای باشد که بر حریف مسلط باشد بنابراین ناوگان پلیس باید جدید و به روز باشد.

به گزارش یومیر سردار محمدیان با حضور در مراسم الحاق 150 دستگاه موتورسیکلت سنگین به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس در سراسر دنیا سازمانی است که هم نیروی انسانی و هم تجهیزات محور است. حتی با وجود پیشرفت در تجهیزات کامپیوتری پلیس همچنان به نیروی انسانی نیاز دارد.

وی ادامه داد: اگر پلیس تجهیزات لازم برای رسیدن به حریف را نداشته باشد یا تجهیزات آن ضعیف تر از تجهیزات حریف باشد پلیس کمتر می شود و به جای اینکه پلیس برنده شود حریف پیروز می شود بنابراین ناوگان پلیس باید به خوبی عمل کند. یکی از بهترین ها

محمدیان گفت: امروز شهر تهران به دلیل تردد خودروها و فرهنگ ترافیکی موجود (مسکن تک) شرایط خاصی دارد. اگر فاصله منازل مردم با ایستگاه های حمل و نقل عمومی مناسب بود می شد فرهنگ پیاده روی را برقرار کرد اما در حال حاضر این شرایط و زیرساخت ها وجود ندارد.

وی افزود: وضعیت فعلی موتور در شهر اسفناک است و فرهنگ استفاده از موتور باید از جایی شروع شود.

وی خطاب به ماموران موتورسیکلت پلیس راهور افزود: باید فرهنگ موتورسواری را در کشور ترویج دهید. مثلاً باید لباس و کفش موتورسیکلت بپوشید کلاه ایمنی بپوشید و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: باید با این موتورسیکلت ها بهترین خدمات را ارائه دهید. از بلندگوهای این موتورها نیز استفاده کنید و در صورت مشاهده تخلف به شهروندان هشدار دهید تا فرهنگ رعایت نکات ایمنی فراگیر شود.

محمدیان با اشاره به حضور پلیس های متخصص در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: می توانیم بیش از هزار نفر را به پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کنیم تا فرهنگ ترافیک بیشتر رعایت شود.

وی افزود: با موتورسیکلت ها و خودروهایی که به هر دلیلی پلاک آنها را می پوشانند باید برخورد شود و فرقی نمی کند آن فرد یا وسیله نقلیه متعلق به ادارات دیگر باشد همه باید در برابر قانون برابر باشند و همکاران من در سراسر پایتخت به این موضوع آگاه هستند. این مشکل

فرمانده انتظامی فاتب ادامه داد: همچنین روزانه 5000 موتور متخلف را برای کمک به فرهنگ ترافیک توقیف می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا