ورود ۵۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان پلیس/ استفاده آزمایشی از خودروهای برقی پلیس در آزادراه تهران – کرج

برخورد پلیس با خرید و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی/ارتکاب بسیاری از جرائم با «پلاک مخدوش»

جانشین فرمانده انتظامی کشور از افتتاح جایگاه خودروهای برقی طراحی شده توسط نصرالله در فرجه خبر داد.

به گزارش یومیر سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاحیه ایستگاه های خودروهای برقی پلیس راهور با اشاره به اهمیت اجرای این طرح برای بهبود شرایط اجتماعی و زیست محیطی اظهار کرد: این طرح که به نام «نصرالله» نامگذاری شده نمادی است. از تلاش های فرجا برای گسترش فرهنگ استفاده از ناوگان برقی و افزایش ایمنی در جامعه مد نظر است.

وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به ویژه شهدای فرجه افتتاح این مرکز را از برکات ایثارگران دانست و اظهار داشت: پروژه برقی سازی ناوگان حمل و نقل و پلیس راهور خواهد شد. تأثیر قابل توجهی بر امنیت آسایش جامعه و حفاظت از محیط زیست دارند

وی بر خودکفایی در صنعت تاکید کرد و ادامه داد: از همه هموطنانی که در این راه گام برداشته اند قدردانی می کنیم. این پروژه نشان دهنده تحقق شعار «نه شرقی نه غربی» در صنعت و خودکفایی است. در صورت موفقیت آمیز بودن آزمایشات 5000 خودروی برقی به ناوگان پلیس اضافه می شود.

سردار رضایی همچنین خاطرنشان کرد: این طرح با نام «نصرالله» ادامه خواهد داشت تا شهروندان عادی نیز از مزایای آن بهره مند شوند.

وی افزود: پلیس از همه فرصت ها بهترین استفاده را می کند. توسعه این پروژه در 130 کیلومتری محور تهران – قزوین نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا سال 1404 به یک طرح جامع و موفق دست پیدا کنیم.

پلیس اولین سازمانی است که از خودروی برقی استفاده می کند

سردار فریبا معاون آماده سازی و پشتیبانی فراجا نیز در این مراسم گفت: الحاق خودروهای برقی به پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت پایلوت در بزرگراه تهران – کرج و پس از تصویب در سراسر کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از انرژی پاک و خودروهای برقی از اولویت های پلیس است گفت: امروز بزرگراه تهران – کرج زیر بار استفاده از خودروهای برقی خواهد رفت.

وی گفت: این عملیات مشترک پلیس گروه مپنا و بهمن است و پلیس اولین سازمانی است که از خودروهای برقی استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس معاون آمد و پشتیبانی فرجا گفت: این طرح به صورت پایلوت در بزرگراه تهران – کرج و پس از تصویب در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا