برخورد پژو ۲۰۶ با تیر برق ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر در تصادف خودروی 206 با تیر برق در تهران خبر داد.

برخورد پژو 206 با تیر برق یک کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

سیدجلال ملکی در گفت وگو با یومیر درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت 23:54 روز شنبه یک مورد تصادف در جاده شمالی به جنوبی خیابان داروپخش نرسیده به بزرگراه شهید لشگری به 125 اعلام شد. – سیستم

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و ظرف چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو 206 که چهار سرنشین جوان دو زن و دو مرد داشت به دلیل نامعلومی از جاده منحرف شده و پس از عبور از جاده. . آب به توده سیمان برخورد کرده است.

ملکی گفت: پس از این حادثه تیر برق شکسته و تکه ای از آن بر روی پشت بام ساختمان مجاور سقوط کرده و قسمت زیادی از خودرو تخریب شده است.

وی درباره وضعیت سرنشینان خودرو افزود: دو نفر از سرنشینان آقا توانستند از خودرو خارج شوند که حال یکی از آنها به شدت وخیم بود. دو زن در خودروی خراب گیر افتاده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان قطعات آهنی خودرو را بریده و دو زن را خارج کردند. متأسفانه مشخص شد که یکی از این زنان فوت کرده و دیگری مجروح شده است. بنابراین این حادثه یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

ملکی گفت: عملیات ساعتی بعد به پایان رسید و محل حادثه برای شناسایی علت حادثه و ایمن سازی آن در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

برخورد پژو 206 با تیر برق یک کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا