عمومیکسب و کار ایرانی

چرا باید در آزمون gre شرکت کنم؟

برخی از افراد فکر می کنند که GRE یک آزمون زبان مانند آیلتس و تافل است. این تصور اشتباهی است و اگر چنین بود همین آزمون ها کافی بود و آزمون GRE اختیاری در نظر گرفته می شد. آزمون GRE یک آزمون منطقی و آزمونی از توانایی های تحلیلی شماست. منظور از این کار چیست؟

اول از همه، از فردی که قصد ورود به مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را دارد، انتظار می رود که یک سری مهارت های منطقی به دست آورد و بتواند استدلال های مختلف را تجزیه و تحلیل کند، ایرادات خود را بیابد و متن مهمی را در مورد هر موضوعی بنویسد. بنابراین، اساساً، آزمون GRE این توانایی ها را قبل از ورود به مقطع کارشناسی ارشد و مدرسه کسب و کار آزمایش می کند.

اما GRE در واقع چه چیزی را اندازه گیری می کند؟ توانایی شرکت در آزمون GRE. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این بدان معناست که شما باید بتوانید آزمون GRE را به خوبی پشت سر بگذارید. روش صحیح مواجهه با هر سوال و پاسخ صحیح به هر سوال را آموخته اید.

برای مطالعه بیشتر در مورد آزمون تافل و آزمون آیلتس می توانید مقالات مشابه را مطالعه کنید.

اطلاعات عمومی در مورد آزمون GRE

سازمان سنسه، مؤسسه فرهنگی علامه سخن، مؤسسه آموزشی معرفت، مؤسسه آموزشی امیربهادر، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه ارومیه، دانشگاه شمال در آمل، دانشگاه شیراز، آموزشگاه توسعه انفورماتیک سنجان هم اکنون این آزمون در 9 مرکز مجتمع ملی در حال برگزاری است.

هزینه ای که باید توسط داوطلب برای آزمون GRE پرداخت شود 205 دلار است.

نتایج آزمون معمولاً 10 تا 15 روز پس از امتحان منتشر می شود. فرد از طریق ایمیل از نتیجه مطلع می شود و می تواند به حساب ETS خود برای مشاهده امتیاز نهایی دسترسی داشته باشد. در این بخش باید مراحل زیر را طی کنید:

– به صفحه org/gre بروید.

– گزینه ETS Account را در گوشه سمت راست انتخاب کنید.

– برای ورود به حساب کاربری خود از نام کاربری و رمز عبوری که هنگام باز کردن حساب وارد کرده اید استفاده کنید.

– برای مشاهده نمرات و گلزنان انتخاب کنید.

– گزارش آزمون شما در این صفحه نمایش داده می شود.

منابع آزمون GRE

کتاب ها و منابع زیادی برای آمادگی برای سه بخش آزمون GRE وجود دارد. در ادامه به معرفی مهم ترین کتاب های موجود در این زمینه می پردازیم.

جامع ترین راهنمای GRE: Kaplan’s GRE Prep Plus 2020

راهنمای جامع GRE یک نمای کلی از همه چیزهایی که در آزمون GRE هوم ادیشن پوشش داده شده است ارائه می دهد. در این کتاب هر قسمت از آزمون به تفصیل توضیح داده شده است. در زیر، 3 مجموعه کامل تمرین (2 به صورت آنلاین، 1 در کتاب) ارائه شده است. علاوه بر این، بخش ریاضی آزمون GRE دارای بیش از 500 تست و یک بانک سؤال برای هر مهارت است. در مجموع، این کتاب با بیش از 2200 سوال و پاسخ های کاملاً مصور، تقریباً تمام مهارت های مورد نیاز برای آزمون جی آر ای را در چالش برانگیزترین شرایط آزمایش می کند. بعد از هر تمرین می توانید جزئیات عملکرد خود را مشاهده کنید که به شما کمک می کند نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسید. از دیگر منابع آنلاین ارائه شده توسط این مجموعه می توان به سوالات تمرینی بیشتر و آموزش های تصویری از مدرسان کاپلان و همچنین آموزش استراتژیک و روش های تدریس اشاره کرد.

ETS Official GRE Super Power Pack 2/E

این کتاب کاربردی را می توان بهترین کتاب کامل با تعداد تست های زیاد تالیف شده توسط نویسندگان این حوزه نامید. کتاب های درسی رسمی GRE مؤسسه ATS متنوع است و عناوین مختلفی در زمینه GRE منتشر شده است، از جمله The Official GRE Guide، Official GRE Quantitative Reasoning Questions و Official Verbal Verbal of GRE Reasoning Questions. کتاب سوپرپکی که در تصویر مشاهده می کنید با مجموعه کامل سوالات تقریبا تمامی سوالات مطرح شده در آزمون را پوشش می دهد. 2 مورد از 4 ترتیب در خود کتاب و 2 مورد دیگر به صورت آنلاین موجود است. با خرید این کتاب تقریباً به 600 سوال واقعی GRE با توضیحات کامل و پاسخ کامل دسترسی خواهید داشت. نویسنده این کتاب عملا هیچ تفاوتی با کمیته واقعی آزمون GRE ندارد و سطح سوالات و روش های پاسخگویی کاملا استاندارد شده است.

GRE Prep The Magosh

اگر به دنبال نکات، میانبرها و استراتژی های GRE هستید، کتاب آماده سازی GRE توسط Mogosh می تواند یکی از انتخاب های خوب باشد. این کتاب شامل 150 سوال تمرینی با کیفیت خوب است، اما نقطه قوت این کتاب نکات و تکنیک هایی است که باید به شما ارائه دهد. روش نگارش کتاب کاملاً استاندارد و جامع است، بنابراین جزئیات هر قسمت از آزمون بررسی شده است. علاوه بر این، با اشاره به اشتباهات رایج در آزمون، سعی در ارتقای مهارت شما در یافتن اشتباهات رایج و اجتناب مجدد از آنها دارد. همچنین این کتاب دارای قسمت برنامه ریزی است که با استفاده از آن می توانید برای امتحان برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

پرینستون ریویو Cracking the GRE

راهبردها و توضیحات این کتاب بی نظیر و درجه یک است. اگر در بخش ریدینگ، گرامر یا واژگان آزمون GREY مشکل دارید، این کتاب برای شما ایده آل است. این کتاب حاوی توضیحات بسیار کامل و مفصل در مورد هر قسمت از سوالات آزمون GRE می باشد. 4 مجموعه تست کامل با سوالات آنلاین اضافی بخشی از این مجموعه می باشد. برای داوطلبانی که می خواهند دایره لغات خود را بهبود بخشند، این کتاب می تواند یک منبع عالی در نظر گرفته شود زیرا لیستی از کلمات آزمون GRE و همچنین توضیحات و جملات مثال برای هر کلمه را ارائه می دهد.

GRE Math Success از مک گراو-هیل آموزش

در حالی که همه کتاب های آماده سازی JER توصیه های بسیار کمی در مورد بخش ریاضی ارائه می دهند، یک راهنمای محکم برای بخش ریاضی JER عملا ضروری است. کتاب Amon GRA Math Mastery توسط انتشارات مک گراهیل گزینه ای است که می توانید در این زمینه به آن تکیه کنید. با کمک این کتاب می توانید 3 سوال کامل تمرینی ریاضی قمست را مطالعه کنید. این ماژول ها شامل ویژگی های اعداد، حساب، مسائل نوشتاری و هندسه با جزئیات استاندارد است. علاوه بر این، این کتاب به تمام سؤالات امتحانی رایج مانند سؤالات چند گزینه ای، سؤالات عددی، سؤالات کمی پاسخ گام به گام به شما می دهد. مقایسه و تجزیه و تحلیل داده ها این کتاب با صدها مثال واقعی یکی از بهترین منابع در این زمینه است.

کتاب تمرین 5 پوندی GRE Manhattan Prep

یک کتاب سنگین و غنی با 33 فصل که به نام 5 پوند! این کتاب مجموعه ای غنی از سوالات با بیش از 1800 تمرین واقعی و استاندارد است. اگر به دنبال مجموعه ای از سوالات برای آزمون GRE هستید، این کتاب بهترین انتخاب شما خواهد بود. این کتاب برای تمامی مقاطع و مقاطع تحصیلی کتابی بسیار عالی محسوب می شود، زیرا به سوالات آن به هر ترتیبی قابل پاسخگویی است (به این معنا که نیازی نیست به تمام سوالات به ترتیب پاسخ دهید. بر اساس دسته بندی شده است). سطح دشواری و نوع مهارت بنابراین می توانید به راحتی در هر قسمت روی نقاط ضعف خود کار کنید و سوالات مربوطه را حل کنید. علاوه بر خود کتاب، منابع آنلاین نیز در کنار کتاب موجود است که عملاً بر حجم سوالات و منابع موجود افزوده می شود.

دکمه بازگشت به بالا