۲۰هزار عنوان کتاب در قفسه های باغ کتاب قرار گرفت

۲۰هزار عنوان کتاب در قفسه‌های باغ کتاب قرار گرفت

مدیرعامل باغ کتاب با رد شایعات خالی بودن قفسه ها گفت: اگر بخواهیم حجم کار این روزهای کتابفروشان را با اعداد و ارقام نشان دهیم می توان گفت که با آغاز به کار آنلاین 45 هزار عنوان کتاب و 135 هزار جلد تحویل داده می شود. به ناشران و مراکز سفارش داده می شود. تاکنون ۱۹ هزار و ۴۷۵ عنوان به فروشگاه اضافه شده است و تا پایان فصل پاییز حداقل ۱۰ هزار عنوان دیگر به قفسه کتاب های سروستان اضافه می شود.

به گزارش یومیر محمدحسن سعادت هندی در ادامه با اعلام آثار حوزه غیرکتاب گفت: تاکنون یک هزار و 505 قلم کالای فرهنگی و نوشت افزار در مجموع 58 هزار و 168 قلم به کتابفروشی بزرگسال اضافه شده است که این میزان افزایش می یابد. در روزهای آینده

مدیرعامل باغ کتاب تهران ضمن ابراز امیدواری برای پاسخگویی به نیازهای دوستداران کتاب و همراهان همیشگی باغ کتاب تهران گفت: تیم مدیریتی جدید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا با ارائه پیشنهاد نقش خود را در عرصه فرهنگ ایفا کند. کتاب های مختلف و کتاب های تبلیغاتی و کتابخوانی به خوبی پیش می روند بنابراین با اولویت بندی این موضوع بدهی ناشران و عرضه کنندگان به صفر رسیده است.

وی با بیان اینکه رویدادهای مختلفی با محوریت کتاب نیز برگزار می شود تصریح کرد: به عنوان مثال مراسم چهلمین سالگرد استاد بهمنی اخیرا در سینما باز باغ کتاب با استقبال خیل عظیم علاقمندان به سالمندان و سالمندان برگزار شد. نویسندگان و چندین جلد از کتاب های مرحوم استاد بهمنی به دست علاقه مندان رسید.

به گزارش روابط عمومی باغ کتاب وی در پایان گفت: کتاب بستری برای مطالعه و تفکر افراد برای رشد فردی فراهم می کند و در نتیجه جامعه ای آگاه و متمدن خواهیم داشت. از همه کسانی که دغدغه فرهنگ را دارند دعوت می کنم به ما بپیوندند و با حضور در باغ کتاب و همفکری با کتاب و کتابخوانی ما را در پیشبرد رسالت فرهنگی یاری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا