یک انتصاب در بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس


سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان به عنوان معاون روابط عمومی تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس منصوب شد.

انتصابی در بنیاد حفظ آثار و انتشارات دفاع مقدس

به گزارش یومیر به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار باستانی و نشر ارزش های دفاع مقدس بنا به پیشنهاد سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: سرهنگ محمد یوسفیان به عنوان معاون منصوب شد. روابط عمومی تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس.
متن این تصمیم به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر محترم؛ سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان
سلام علیکم
نظر به تعهد شایستگی و تجربیات جناب عالی و بنا به پیشنهاد ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به موجب این حکم به سمت منصوب می شوید. 3 سال به عنوان “معاون روابط عمومی تبلیغات و امور بین الملل” آن صندوق با سمت سازمان تیپ را منصوب می کنم.
امید است با توکل به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و عمل به دستورات و تدابیر ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز (مدظله العالی) مدزلا) العلی) و با بهره گیری از آموزه های ارزنده انقلاب اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس رهبری جهادی و اقدام انقلابی به وظایف محوله عمل کرده و در تصویر زحمات خود موارد زیر را انجام دهید.
1- تلاش برای دستیابی به صد برابر فعالیت های تبلیغاتی در سطح کشور و امور بین الملل با رعایت کیفیت های لازم.
2- تلاش تلاش و پیگیری برای اجرای مفاد اساسنامه و سند راهبردی بنیاد.
3- معرفی ماموریت های بنیاد به عموم مردم سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی.
4- برقراری ارتباط با کلیه نهادهای کشوری و لشکری ​​برای اجرای برنامه های تقویت دفاع مقدس از جمله هفته دفاع مقدس سوم خرداد و…
5- استفاده بهینه از فناوری های نوین به ویژه فضای مجازی در امور تبلیغاتی.
6- ارتباط مستمر با رسانه ملی کلیه خبرگزاری ها و مطبوعات کشور برای تبلیغات گسترده و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس.
7- ارتباط مستمر با نخبگان و صاحب نظران هنری و تبلیغی کشور و استفاده از تجربیات و ایده های آنان.
8- ایجاد ارتباط با تشکل های ملی و غیردولتی هنری و تبلیغاتی.
رئیس ستاد کل دفاع
پاسدار سرلشکر محمد باقری

لازم به ذکر است مراسم معارفه معاون جدید روابط عمومی تبلیغات و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار باستانی و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ نبی سهرابی معاون امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سردار سرتیپ دوم سید حسین ستوده رئیس بازرسی بنیاد حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سایر کارکنان برگزار شد.
گفتنی است سرهنگ یوسفیان تحصیلکرده مدیریت ارتباطات و دارای سابقه معاونت سازمان بسیج مستضعفین و مدیر ارتباطات و روابط عمومی رسانه های سراسر سپاه است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا