کاهش گردش اضافی خودروها در پایتخت با احداث مسیر شرق به جنوب تقاطع بابایی- هنگام
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران گفت: احداث جاده دسترسی شرق به جنوب در تقاطع بزرگراه شهید بابایی و خیابان هنگام 3.5 کیلومتر طول سفرهای بعدی شهروندان در شبکه بزرگراهی را کاهش می دهد.
محمدصادق خیرخواه در گفت وگو با یومیر. در خصوص آخرین بررسی های انجام شده برای تکمیل تقاطع های غیر طرحی پایتخت خاطرنشان شد: شناسایی رویکردهای حرکتی ناقص در مجموعه تقاطع های غیر طرحی شهر تهران از سال گذشته در دستور کار کارشناسان گروه توسعه و نگهداری راه ها قرار گرفته است. آغاز ششمین دوره مدیریت شهری است و در این راستا راه های پایتخت بر اساس خط اصلی بزرگراه شهید همت و شهید چمران به چهار پهنه مطالعاتی تقسیم می شوند.
به گفته وی تکمیل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بابایی تا خیابان هنگام از آخرین مطالعات انجام شده در محدوده شمال شرق پایتخت است.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر مزایای ترافیکی ایجاد دسترسی شرق به جنوب به تقاطع بزرگراه شهید بابایی و خیابان همگان افزود: این دسترسی هم اکنون از طریق دوربرگردان نیروی زمینی ارتش انجام می شود. . که 3 است 5 کیلومتر سفر درون شهری را برای شهروندان تهرانی تحمیل کرده است.
خیرخواه با اشاره به آمار و اطلاعات به دست آمده از پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران عملکرد دوربرگردان تقاطع نیروی زمینی ارتش را از نظر احتمال وقوع حوادث رانندگی خطرناک خواند و گفت: ایجاد دسترسی. از شرق به جنوب تقاطع بابایی – هنگام با توجه به احیای باند کندروی ضلع جنوبی بزرگراه شهید بابایی در تقاطع و انجام اصلاحات هندسی مبنای آن خواهد بود. برای بهبود ایمنی ترافیک در این نقطه در شمال شرقی پایتخت است.
طرح های قبلی:
طرح مصوب جدید:
انتهای پیام