عمومیکسب و کار ایرانی

چگونه روی ایکس باکس فیلتر شکن نصب کنیم

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه باید به نصب VPN روی Xbox Series X|S و Xbox One بپردازید، در این مطلب با ۳ روش انجام این کار آشنا می‌شویم. البته با وجود این که امکان نصب مستقیم VPN روی کنسول‌های Xbox وجود ندارد روش‌های دیگری برای اتصال به VPN در ایکس باکس استفاده می‌شود. مراحل این روش‌ها برای نصب VPN روی Xbox Series X و Xbox Series S و Xbox One یکسان هستند. بدون تردید کنسول بازی ایکس باکس (Xbox) یکی از بهترین کنسول‌های بازی در سراسر جهان به‌حساب می‌آید که در تمام رده‌های سنی از محبوبیت بالایی برخوردار است. کمپانی سازنده ایکس باکس در هر مدل از تولیدات خود تغییراتی را اعمال کرده است.

ایکس باکس سری S و X با سیستم عامل مایکروسافت از جمله کنسول‌های بازی نسل نهم محسوب می‌شوند که با قابلیت ها و خصوصیات منحصر به‌فرد روانه بازار شده‌اند. در راستای افزایش تقاضای بازار برای خرید ایکس باکس سری اس و ایکس، بسیاری از کاربران سوالاتی درباره جوانب مختلف این کنسول‌ها برایشان پیش آمده است که در این میان نحوه نصب بازی در XBOX SERIES S بیشتر از دیگر سوالات پرسیده می‌شود؛ از این‌رو در اینجا تلاش خواهیم کرد تا آموزش کامل و جامعی در ارتباط با نحوه نصب بازی در XBOX SERIES S در اختیار علاقه‌مندان به کنسول بازی ایکس باکس قرار دهیم؛ پس چنانچه از طرفداران این کنسول بازی هستید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

ایکس باکس سری S    در حال حاضر کنسول بازی ‌XBOX سری S به دلایلی چون قیمت مناسب و سرویس گیم پس (Game Pass) مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. حال نصب بازی در XBOX SERIES S یکی از اصلی‌ترین و مهمترین فرایند کاری برای هر کنسول به‌حساب می‌آید. ایکس باکس سری اس مایکروسافت با قابلیت‌ها و خصوصیات بی‌نظیر تولید و روانه بازار شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با این کنسول بازی ویدئویی خانگی نسل نهم از تجربه بازی‌های معروفی چون فیفا (مجموعه بازی)، فورتزا هورایزن، مورتال کمبات، هیلو اینفینیت، اتومبیل‌دزدی بزرگ و … نهایت لذت را ببرند.

نصب بازی در XBOX SERIES S چگونه انجام می‌شود؟ نحوه نصب بازی در کنسول بازیXBOX  یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دغدغه‌ کاربران است. چنانچه از کنسول بازی ایکس باکس سری اس استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که برای نصب بازی در XBOX SERIES S‌، می‌توانید به دو روش اقدام کنید. به دلیل پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا بازی‌های دیجیتالی را به راحتی دانلود و نصب کنند. همچنین امکان تهیه بازی به صورت دیسک فیزیکی وجود دارد. در ادامه توضیح کامل‌تری در ارتباط با روش‌های نصب بازی در XBOX SERIES S‌ در اختیارتان قرار می‌دهیم:

نصب بازی های دیجیتالی از طریق فروشگاه ایکس باکس استور در XBOX SERIES S چنانچه به دنبال نصب بازی‌های دیجیتالی در ایکس باکس سری S هستید، قطعا با فرایند نصب پیچیده‌ای مواجه خواهید شد که می‌توانید با کمی تمرین به راحتی بر نحوه نصب بازی مسلط شوید. برای نصب بازی‌های دیجیتالی باید ابتدا وارد فروشگاه اصلی و اورجینال ایکس باکس استور شوید و در منوی داشبورد، بر روی گزینه ایکس باکس کلیک کنید. سپس باید به جستجوی بازی دلخواه اقدام کرده و پس از پیدا کردن و  خرید بازی از اپیک گیمز ، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Install, you own this فرایند نصب بازی را در ایکس باکس انجام دهید.

پس از تکمیل فرایند خرید، بازی دیجیتال برای نصب در Xbox سری S در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و به بخش بازی‌های دانلودی اضافه خواهد شد که مراحل نصب به صورت اتوماتیک انجام می‌شود؛ بنابراین برای نصب بازی‌های دیجیتالی در ایکس باکس، می‌توانید از طریق فروشگاه اصلی Xbox به راحتی بازی مورد نظر را خریداری کرده و نصب کنید. روش های دور زدن تحریم بازی های ویدیویی [جامع] آموزش رفع تحریم بازی ها: متاسفانه هر روز که می گذرد، تعداد بازی های ویدیویی بیشتری برای ما تحریم و یا فیلتر می شوند، تقریبا می توان گفت که دیگر کار از کار گذشته است. کشور ما میلیون ها نفر گیمر دارد که تعداد زیادی از آنها اگر حمایت شوند می توانند به استریمرها و گیمرهای بسیار موفقی تبدیل شوند. امروز در پلی مگ قصد داریم تا به شما روش های دور زدن تحریم بازی های ویدیویی را یاد بدهیم، لازم به ذکر است راه های فراوانی برای این کار وجود دارد که ما هر چند مدت یکبار روش های جدیدی به این اموزش اضافه خواهیم کرد.

تا انتها همراه سایت پلی مگ باشید. نصب VPN روی Xbox با Smart DNS یک راه برای نصب VPN روی Xbox Series X و Xbox Series S و Xbox One از طریق Smart DNS است که نسبتا روش ساده‌ای است و حتی اگر از نظر تکنولوژیکی به هیچ وجه پیشرفته هم نباشید، باز هم از پس انجام این کار بر خواهید آمد.

اما این روش دو عیب دارد. اول این که همه سرویس‌های VPN این قابلیت را برای انجام این کار ارائه نمی‌دهند و دوم این که با وجود این که ریجن شما در سیستم عوض می‌شود، اما محتوای شما کدگذاری نمی‌شود و اگر قصد شما از نصب VPN روی ایکس باکس امنیت افزوده آن است با این روش این امنیت را بدست نخواهید آورد.

در مرحله اول تهیه Smart DNS از ارائه دهنده خدمات VPN مورد نظرتان برای استفاده در Xbox است. NordVPN، ExpressVPN و Surfshark به ارائه این سرویس شناخته شده‌اند، اما مراحل گرفتن Smart DNS از هر یک از این سرویس‌ها متفاوت است. با لاگین کردن به حساب کابری خود در سایت شرکت ارائه دهنده خدمات VPN خود باید بتوانید این آدرس را پیدا کنید. اگر موفق به انجام این کار نشدید با آن‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نصب VPN روی Xbox با روتر اتصال به VPN از طریق روتر نه تنها باعث دور زدن محدودیت‌های بازی‌ها می‌شود، بلکه اطلاعات شما به صورت کدگذاری شده منتقل می‌شود و تمام دستگاه‌هایی که به روتر شما متصل باشند نیز به اینترنت متصل خواهند بود. اما این روش اتصال نیز بدون مشکل نیست. برای این که VPN شما دستگاه‌های مختلف را به صورت ناگهانی قطع نکند باید VPN شما توانایی Split Tunneling داشته باشد تا بتواند تمام اتصالات را مدیریت کند.

اما با توجه به این که VPN ها قدرت پردازشی زیادی را نیاز دارند، اکثر روترها توانایی انجام این کار را ندارد. علاوه بر این باید بررسی کنید و ببینید که آیا ارائه دهنده خدمات اینترنت شما اجازه استفاده از روتر شخصی را به شما می‌دهد یا خیر، به این دلیل که بسیاری از آن‌ها هاب‌های خود را به شما خواهند داد. البته شما می‌توانید روتر گیمینگ خودتان را تهیه کنید و با برنامه‌های DD-WRT یا Tomato آن‌ها را فلش کنید، اما بدانید که با این کار ریسک بریک کردن روتر خود را پذیرفته‌اید. اگر تصور می‌کنید که از پس این کار بر می‌آیید سرویس VPN خود را انتخاب کنید و از کارکردن آن با روترتان اطمینان برقرار کنید. اگر هم نه، روش‌های دیگر را بررسی کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا