عمومیکسب و کار ایرانی

چالش انتخاب سقف برقی

برای اینکه بتوان اماکن مسکونی، اداری و همچنین تفریحی را کارآمدتر طراحی کرد، از انواع سقف برقی بهره برده می‌شود. ازآنجایی‌که تمامی افراد به دنبال استفاده از تجهیزاتی هستند که برایشان صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد، ازاین‌رو می‌توانند به دنبال بهترین سقف برقی باشند. استفاده از این سقف‌ها در دنیای مدرن بسیار پراهمیت است. به همین دلیل در ادامه به‌صورت کامل‌تر به آن خواهیم پرداخت.

یک نمونه سقف برقی باز شونده

انواع سقف برقی

سقف‌های برقی که در معماری مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرند، به 6 نوع تقسیم می‌شوند. در ادامه مطلب به معرفی هریک از این انواع خواهیم پرداخت.

سقف برقی پلی‌کربنات

سقف‌های پلی‌کربنات به دلیل ویوی جذابی که دارند، پرطرف‌دار شده‌اند. سقف‌های پلی‌کربنات مثل هماتایان شیشه‌ای‌شان در بازتاب نور و ساخت فضایی مدرن و لوکس در زیر نور آفتاب، عالی عمل می‌کنند ولی از سقف‌های متحرک شیشه‌ای بسیار مقاوم‌تر هستند. سقف برقی پلی‌کربنات با نمای جذاب و لوکسی که ایجاد می‌کند، گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند خانه یا محل کارشان معماری مدرن و لاکچری داشته باشد.

سقف‌های پلی‌کربنات با اینکه بسیار مقاوم هستند، وزن بسیار کمی دارند و به همین خاطر به پایه‌های محکمی برای نصب نیازمند نیستند. وزن سبک پلی‌کربنات آن را در دسته سقف‌های برقی قرار داده است که هزینه نصبشان پایین است. سقف‌های لوکس پلی‌کربنات در برابر نور آفتاب و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. اگر شما به دنبال ایجاد فضایی لوکس با بازتاب زیبای نور هستند، متریال پلی‌کربنات می‌تواند سازنده بهترین سقف برقی موردنظر شما باشد.

سقف برقی پلی‌کربنات

سقف برقی پنت هاوس

این روزها پنت هاوس در صدر جدول معماری‌های پرطرف‌دار است. شما می‌توانید پنت هاوس لوکس خودتان را با سقف‌های تازه به بازار آمده برقی، لوکس‌تر از قبل کنید! این سقف‌ها ویوی بسیار جذابی به محوطه پنت هاوس شما می‌دهند!

سقف برقی پاسیو

این سقف‌ها یک تفاوت عمده با سایر سقف‌های برقی و متحرک دارند و آن قابلیت تداعی فضای سرپوشیده است. شما با انجام کاری به‌سادگی زدن دکمه ریموت می‌توانید این سقف‌ها را مشابه سقف فضای سرپوشیده کنید و مانع عبور نور بشوید.

بهترین متریال برای ساخت سقف‌های پاسیو پلی‌کربنات و شیشه است. اگر شما نور را دوشت دارید و از بازتاب آن لذت می‌برید اما فکر می‌کنید گاهی به فضای بدون بازتاب خورشید احتیاج پیدا کنید، سقف پاسیو برای شما بهترین سقف برقی است که می‌توانید انتخاب کنید.

سقف برقی آلومینیومی

سقف‌های آلومینیومی یکی از المان‌های اصلی ساخت فضایی با معماری مدرن و مینیمال هستند. این سقف‌ها به دلیل کاربردشان در محدودکردن عبور نور خورشید بسیار پرطرف‌دار شده‌اند. این سقف‌های پرطرف‌دار با طراحی خاص، زیبا و منحصربه‌فرد خود، یکی از بهترین سقف‌های برقی موجود در بازار هستند. سقف متحرک آلومینیومی جز سقف‌های برقی بسیار مقاوم و درعین‌حال سبک است که همین قیمت نصب آن را بسیار پایین میاورد.

سقف برقی شیشه‌ای

سقف برقی شیشه‌ای به‌خاطر قابلیتش در بازتاب نور خورشید شهره است. سقف‌های برقی شیشه‌ای با بازتاب نور طبیعی خورشید هزینه‌های تأمین روشنایی را بسیار پایین میاورند. این نوع سقف‌ها برای مصارف اماکن عمومی و تجاری مثل کافه و رستوران‌ها مناسب‌تر هستند؛ زیرا از هزینه‌های تأمین برق می‌کاهند و می‌توانند میزان سود آن مکان تجاری را، از طریق کاهش هزینه‌ها، پایین بیاورند.

سقف‌های شیشه‌ای چندان سنگین نیستند و هزینه نصب آنها معمولی است. این سقف‌ها در مقابل تغییرات نا به هنگام و سرزده جوی، مقاوم هستند و پوسیدگی و شکستن به‌خاطر تغییرات جوی در آن‌ها نادر است. اگر شما خواهان کاهش هزینه‌های تهیه و تأمین نور فضایتان هستید؛ بهترین سقف برقی برای شما سقف برقی شیشه‌ای است.

سایبان شیشه‌ای

سقف برقی پارچه‌ای

سقف‌های برقی پارچه‌ای، رکورددار زیباترین نوع سقف برقی هستند و این سقف‌ها به دلیل تنوع در رنگ‌بندی می‌توانند معماری شادتر و متنوع‌تری را به شما بدهند. این نوع سقف برقی به دلیل امکان چاپ راحت لگو روی آن و بی‌نیازی به ستون قوی برای نصب آن و همین‌طور رنگ‌های متنوع و شادی که دارد، بیشتر برای مغازه‌ها استفاده می‌شود. استفاده فراوان از این نوع سقف‌ها در مغازه‌ها می‌تواند ویویی جذاب و خاص به مناظر شهری بدهد.

سقف برقی پارچه‌ای علاوه بر زیبایی، رنگی مقاوم نسبت به احتمالات جوی پیش‌بینی‌نشده مثل باران و آفتاب را دارد. این نوع سقف برقی اگرچه زیباست و پرکاربرد اما نسبت به سایر سقف‌های برقی از استحکام کمتری برخوردار است. لازم به ذکر است که این نوع سایبان قیمت پایینی داشته و در عین زیباترین بودن، ارزان‌ترین نوع سقف برقی نیز هست.

کلام پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با بهترین سقف برقی آشنا کنیم. هرکدام از سقف‌ها توانسته‌اند از ویژگی‌های مختلفی بهره‌مند شوند که در این مطلب به چند مورد از آن‌ها پرداختیم. اگر می‌خواهید از فضای بیرون در بهترین شکل ممکن استفاده کنید، انتخاب این سقف‌ها در اولویت هستند. پس با یک دید باز نسبت به خرید سقف برقی موردنظرتان اقدام کنید.

جهت بهره مندسقف برقی جمع‌شو یک ایده عالی و مناسب برای دیزاین کافه، رستوران، مجتمع تجاری، استادیوم، هتل و حتی منزل شماست. این نوع سقف کاربرد‌ها و مزایا مختلفی دارد و جلوه زیبایی به محل زندگی یا کار شما می‌دهد. علاوه بر این شما می‌توانید سقف برقی خود را زیبا‌سازی کنید و ابزار مختلفی برای بهترشدن جلوه آن، به سقف اضافه کنید. برای خرید سقف برقی جمع شو باید درباره چند نکته اطلاعات کافی داشته باشید.

سقف برقی جمع شو در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند و به‌راحتی می‌توانید مناسب‌ترین آنها را برای محل موردنظر خود انتخاب کنید. تطبیق‌پذیری سقف‌های جمع‌شونده، آنها را بسیار محبوب کرده و سبب شده که در فصل‌های مختلف مورداستفاده واقع شوند. اگر می‌خواهید محل کار شما موردپسند مشتریان واقع شود باید به زیباسازی و دیزاین محل کار اهمیت دهید؛ بنابراین سقف‌های جمع شو با متفاوت ساختن محل کار شما سبب جذب مشتری خواهند شد.

سقف‌های جمع شو یا متحرک سقف‌هایی هستند که با استفاده از سیستم‌های هوشمند، بخشی از آنها یا تمام سقف می‌تواند جمع شود و حرکت کند. استفاده از این سقف‌ها بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد. این سازه نمونه خلاقیت کاربردی بشر است که در دکوراسیون مکان‌های مختلف بسیار مفید و کمک‌کننده است که در ساخت آنها باید استاندارد‌های جهانی رعایت شود.

این نوع از سقف‌ها در مکان‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرند که برای سرگرمی انسان‌ها بنا شده است و مزایای بسیاری در مقابل سقف‌های معمولی دارند که در ادامه آنها را ذکر می‌کنیم. خرید سقف برقی جمع شو یک تصمیم عالی و به‌صرفه برای بهبود دکوراسیون منزل یا محل کار شماست.

خرید سقف برقی جمع شو

کاربرد سقف برقی جمع شو

این سقف‌ها سازه‌های بسیار کاربردی هستند و به دلایل مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. ماندگاری این نوع سقف باعث شده که برای مدت‌های طولانی استفاده شوند و محبوبیت زیادی بین دیزاینر‌ها داشته باشند. برای مثال استفاده از این نوع سقف در خانه و اتاق هتل‌ها برای تماشا ماه و ستارگان در شب، عالی و بی‌نظیر است. در این قسمت برخی از کاربرد‌های این سقف را بیان کرده‌ایم.

هتل‌ها

رضایت مشتریان و مراجعان برای هتل‌دار‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از نکاتی که خیلی موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد زیبایی هتل است. از سقف جمع شو می‌توان در اتاق‌ها یا در رستوران و مناطق دیگر هتل استفاده کرد. استفاده از زیبایی‌های آسمان برای جذب مسافران یک ایده عالی است.

رستوران‌ها

غذا خوردن در فضای باز لذت زیادی دارد؛ اما گاهی اوقات معایب آن مانند گرمای خورشید یا حشرات، سبب می‌شوند که فضای بسته را ترجیح دهیم. استفاده از سقف‌های جمع شو سبب می‌شود که از زیبایی طبیعت لذت ببریم و در فضایی با هوای مطبوع و ایمن غذا میل کنیم.

کافه‌ها

زیبایی کافه‌ها یکی از مواردی است که در کنار کیفیت غذا، اهمیت فراوانی دارد. استفاده از سقف‌های جمع شو و متفاوت ساختن مکان، کافه شما را خاص و زیبا می‌کند.

استادیوم‌های ورزشی

استفاده از سقف‌های جمع شو در فضا‌های کوچک از سال‌های گذشته رایج بوده است. امروزه برای روح بخشیدن و دیزاین استادیوم‌های ورزشی و سالن‌های کنسرت هم از این سازه‌ها استفاده می‌شود.

استفاده از تکنولوژی برای زیباسازی استادیوم

قیمت سقف برقی جمع شو

اگر قصد خرید سقف برقی جمع شو را دارید، قیمت آن اهمیت زیادی برای شما دارد. قیمت این سقف به کیفیت مواد مورداستفاده در ساخت و نوع سیستم الکترونیک آن بستگی دارد که باتوجه‌به بودجه خود می‌توانید یکی از انواع آن را انتخاب کنید. عوامل تأثیرگذار در قیمت سقف جمع شو به شرح زیر است:

  • طول و عرض بازشو سقف
  • کیفیت آلومینیوم مورداستفاده در سازه
  • جنس پارچه استفاده شده در سقف
  • لوازم جانبی
  • نوع موتور الکتریکی
  • یراق‌آلات و اجزا استفاده شده در سقف

مزایا سقف برقی متحرک

این سقف به علت داشتن مزایا بسیار زیاد، محبوبیت و کاربرد فراوانی بین مردم پیدا کرده است. حتماً تابه‌حال برای شما اتفاق افتاده است که آرزو کرده‌اید که شب، هنگام تماشای زیبایی آسمان و ماه و ستاره‌ها به خواب بروید. می‌توانید آرزو خود را به‌راحتی با خرید سقف برقی جمع شو تحقق ببخشید و از مزایا دیگر آن استفاده کنید.

سایبان متحرک یک سازه نورگیر با کاربرد های بسیار است که در حیاط خانه ها، رستوران، کافی شاپ، مغازه ها و… به صورت دستی و اتومات استفاده می شود.

زیبا‌سازی دکوراسیون منزل و حیاط

با استفاده از این سازه می‌توانید یک تغییر بسیار زیبا و عالی در محل زندگی خود ایجاد کنید. استفاده از یک سقف برقی متحرک در خانه، سرگرمی و راحتی شما را فراهم می‌کند.

حفاظت از وسایل در فضای باز

ممکن است برای گذاشتن مبلمان در فضای باز نگرانی‌هایی مانند آسیب‌دیدن آنها توسط باران و خورشید داشته باشید؛ بنابراین استفاده از این سقف یک ایده عالی برای شماست.

استفاده آسان

هرگز نگران پیچیدگی کار با این سازه نباشید. فقط با فشار دادن دکمه مناسب می‌توانید سقف را جمع یا باز کنید. البته سیستم‌های مختلفی برای کنترل سقف متحرک وجود دارد.

حفاظت در برابر نور خورشید و باران

لذت نشستن در فضای باز نعمتی است که گاهی اوقات به‌خاطر آزار نور خورشید یا فرار از خیس شدن توسط باران از آن محروم می‌مانیم. با خرید سقف برقی جمع شو این مشکل به‌آسانی حل می‌شود. این سازه توسط آب باران یا نور خورشید آسیب نمی‌بیند.

انعطاف‌پذیری

شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید سقف را جمع یا باز کنید. همین ویژگی سبب می‌شود که سقف‌های متحرک بسیار محبوب‌تر از دیگر سقف‌ها باشند.

حفاظت در برابر نور خورشید

زیبا‌سازی سقف برقی جمع شو

اگر شما هم خاص پسند هستید ممکن است به دنبال راهی باشید تا سقف متحرک خود را از حالت ساده خارج کنید. برای این کار ایده‌های بسیار زیادی وجود دارد که زیبایی منزل یا محل کار شما را دوچندان می‌کند. با خواندن این قسمت به‌راحتی می‌توانید سقف جمع شو خود را تزئین کنید. برای طراحی و زیبا ساختن این سقف می‌توانید از لوازمی استفاده کنید که به شرح زیر است:

  • ریسه‌های ال‌ای‌دی
  • گیاهان پیچکی
  • گلدان‌های سقفی
  • عروسک‌های سقفی
  • ربان و ریسه‌های کنفی

زیباسازی فضای خانه

سخن پایانی

سقف‌های جمع شو با مزایا و کاربرد‌های فراوان، مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند. به‌خاطر استفاده از مواد مختلف در ساخت آن‌ها، قیمت‌های متنوعی برای این سقف‌ها وجود دارد؛ اما توصیه می‌شود کالا باکیفیت تهیه کنید و کیفیت را فدای قیمت نکنید. خرید سقف برقی جمع شو می‌تواند به کار شما رونق زیادی ببخشد و مشتریان زیادی را برای شما جذب کند. پس از خرید این سقف می‌توانید با ابزاری بسیار ساده و ارزان‌قیمت، زیبایی سقف خود را چندبرابر کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا