پرواز را به خاطر بسپار، اگر پول شهریه داری!

به نظر می رسید که خلبان و پرواز هواپیما و هلیکوپترها تا چند سال پیش رویای دور و غیرممکن است اما اکنون با “آموزش خلبانی” گوگل در گوگل ده ها سال.
به گفته یومیر روزنامه اینترنت فراز نوشت: خلبان و پرواز و هلیکوپتر چند سال پیش یک رویای دور و غیرممکن بود اما اکنون با جستجوی “آموزش خلبانی” در گوگل ده ها نتیجه. فرقی نمی کند زن یا مرد جوان یا پیر باشید اگر پول کافی برای پرداخت شهریه دارید می توانید برای خلبانی و رسیدن به رویای خود ثبت نام کنید! حتی اگر شما قادر به ثبت نام نباشید ممکن است جالب باشد که بدانید 2 مرکز آموزش آزمایشی و 4 مرکز آموزش حمل و نقل هوایی توسط هواپیمایی ایران تصویب و مجوز دارند.
انواع گواهینامه های خلبانی از فوق العاده چراغها تا تجاری و مسافر!
برای کسانی که فقط عشق پرواز هستند شرایط خاصی وجود ندارد. منطقه سنی از 5 سال و بیشتر است و البته شما باید سلامت جسمی کافی داشته باشید. اما اگر می خواهید یک گواهی خلبان تجاری یا مسافر دریافت کنید وی از سن و سلامت جسمی گرفته تا برخی از سازمان های مربوطه شرایط و شرایط مختلفی دارد.
گواهینامه های خلبان خصوصی گواهینامه های خلبان تجاری گواهینامه های خلبانی هواپیمایی گواهینامه های خلبانی هلیکوپتر گواهینامه های چند موتوره -پیلوت به راحتی سخت هستند! البته خلبان جت های جنگنده در مراکز خصوصی به افراد مختلف آموزش داده نمی شود.
مربی خلبان مانند مربیان در حال اجرا باید گواهی دریافت کند که به طور جداگانه نیز آموزش داده می شود. کسانی که معتقدند فرصت های شغلی زیادی در این زمینه از ایران وجود دارد می توانند در فناوری پرواز و کشف شرکت کنند. ارسال و طراحی مسیر همان شغلی است که شما باید در برج بنشینید و هواپیما و خلبان را در زمین و آسمان در اطراف فرودگاه به مسیر مناسب هدایت کنید.
خرید جت شخص برای همه مجاز است حتی شما!
گواهی خلبان خصوصی به شخص اجازه می دهد تا به عنوان یک خلبان موتور واحد با حداکثر شش مسافر پرواز کند. این گواهینامه برای پرواز با هواپیماهای تفریحی یا تجاری استفاده می شود. اما آیا آنها به هواپیماها و جت های شخصی در ایران اجازه می دهند؟
ممکن است جالب باشد که بدانید اولین بار از انقلاب امسال کابینه وزیر پس از راه ها و معاینه قانون رفتار را برای مالکیت و استفاده از هواپیماهای شخصی بر اساس ماده 4 قانون اساسی تصویب کرد.
طبق این امر توسط -لاو هر فرد طبیعی یا حقوقی با تابعیت جمهوری اسلامی ایران می تواند مطابق قوانین و مقررات مربوطه بتواند یک هواپیمای شخصی خریداری کند و داشته باشد.
محمد محمد باخش رئیس سازمان هواپیمایی امسال به شرق گفت که فروش جت های 6 ساله برای عموم آزاد است و در حال حاضر فروشندگان برخی از مقامات تیم های ورزشی و تیم های مالی از جمله کسانی هستند که از جت های خصوصی استفاده می کنند.
به گفته محمد باخش دو دسته هواپیماهای شخصی در ایران وجود دارد یک هواپیمای سبک و فوق العاده سبک که برای پروازهای تفریحی و آموزشی و 2-5 استفاده می شود.
گروه های دیگر جت های 1 و 2 ساله مانند Hoker و Falcon که به عنوان یک هواپیمای تجاری می توانند مسافرت و حرکت کنند. این هواپیماها هم پرواز منطقه ای دارند و هم امکان پرواز طولانی و فرنژ و محمد باخش: مدل های آن در ایران فراوان است!
سند آزمایشی مهندسی و پزشکی!
پویان که از یک شرکت آموزش خلبانی سبک و سبک در یک شرکت خصوصی استفاده کرده است از هزینه های آموزشی می گوید: “آموزش خلبانی دوره نظری و عملی دارد.” هزینه های اصلی شروع حدود 5 میلیون دلار است و اگر امروز ثبت نام کنید باید حداقل 2 میلیون دلار در ساعت را اختصاص دهید که 2 ساعت است. شما همچنین باید هزینه را در نظر بگیرید و با دلار 4000 دلار اکنون حداقل به 2 میلیون دلار نیاز دارید.
اگر می خواهید دوره CPL را سپری کنید باید دیگری (غیر از خانواده کلاس اول) در هواپیما باشد باید 4 ساعت پرواز کنید و حدود 5 میلیون دلار هزینه دارد.
وی تأکید می کند که اگر دوره نظری و عملی سقوط کند این هزینه ها افزایش می یابد زیرا تعداد آن به نرخ دلار فراتر از تورم بستگی دارد.
به گفته پویان این دو گروه معمولاً در این دوره ها شرکت می کنند که اولین مورد آنها هستند که مالی و شغلی پایدار هستند و به نفع خودشان یاد می گیرند و پرواز می کنند. دسته دوم دختران و پسران زیر 5 نفر هستند که نمی خواهند به دانشگاه بروند و در خلبانی شرکت کنند تا بگویند مدرک دارند. آنها از والدین خود حمایت می کنند که برای این نوع آموزش پول کافی دارند.
پرواز در برخی مناطق مجاز نیست و پرواز بین دو شهر برای مشاغل مالی نیست.
به دور از استانداردها و تصادفات هواپیماهای آموزشی
گاهی اوقات خبرهایی در مورد تصادف هواپیماهای آموزشی و کشته شدن یک خلبان وجود دارد. پویان دلیل اصلی این است که بیشتر این تصادفات استانداردها را نادیده می گیرد و توضیح می دهد: اگر از نزدیک نگاه کنید آنها تجزیه هواپیماهای سبک و فوق العاده نور در حین آموزش هستند. این هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد.
مدارس برخی از خطوط قرمز را برای کاهش هزینه ها رد می کنند. به عنوان مثال گاهی اوقات تا آنجا که می توانند قطعات را جایگزین کنند. موتور باید 4 ساعت جایگزین یا مصرف بیش از حد شود اما به مدت 4 ساعت دوباره پرواز می کند. یا باید یک قطعه جایگزین شود اما آنها تا حد امکان آن را به تأخیر می اندازند و نیازی به احتیاط نیست. خلبان همچنین یک کارمند است و باید ساعات کاری را پر کند و نمی تواند پرواز کند.
“البته اشتباه انسانی یا اشتباه یک معلم یا دانش آموز ممکن است نادیده گرفته نشود اما اگر با دقت تصادف کنید آنها آموزشی هستند و بسیار بعید است که یک هواپیمای خصوصی سبک سرانجام سقوط کند و در نهایت در شرایط دشوار فرود بیاید. آنها می شوند.
از ازدواج جشن جنسیت در آسمان!
در ایران ما 4 هواپیمای سبک و عالی داریم که بیشتر آنها در شرکت های آموزشی هستند. نگهداری استفاده و مجوز هواپیما نیز به این شرکت ها داده می شود. یکی از کاربردهای این هواپیما در احزاب مختلف است. هدایای Urba به عنوان یک هدیه تولد پرواز معاصر دو هواپیما به ازدواج جشن جنسیت و غیره رایج است.
پویان آخر هفته های زیادی را صرف هدایت هواپیما به چنین برنامه هایی کرده است اما می گوید که در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است. به عنوان مثال می توانید به کسی 2 میلیون تومن یا 5 دقیقه کمتر بدهید.
داستان هواپیماهای خصوصی و جت خصوصی متفاوت است. اقتصاد در ماه مه امسال در گفتگو با یک خلبان و مدیر در سایت پرواز نوشت: “جت شخصی در ایران در دسترس نیست اما بیش از 5 هواپیمای شخصی (چراغ یا روبنا) وجود دارد که پروازهای محدودی دارند از دو مسافر.
سخنگوی آژانس هواپیمایی این کشور تعداد هواپیماهای شخصی در این کشور را تأیید کرده است. وی گفت: ما تقریباً 5 هواپیمای عالی در کشور داریم که از آنها استفاده آموزشی و تفریحی دارند.
در همین گزارش از یک منبع آگاه آمده است که فقط یک فضای VIP RG3 با وزن 2 تن با ظرفیت بالا 4 صندلی در ایران وجود دارد که برای استفاده غیر آینده و شخصی استفاده می شود.
*بازتولید سایر محتوای رسانه ای در ISNA تأیید محتوای آن نیست و فقط برای توجه مخاطب است.
پایان پیام