بین الملل

پایان ماموریت سفیر ایران در فرانسه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری پدر، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با هموطنان ایرانی مقیم فرانسه وداع کرد.

وی در پیامی در این خصوص نوشت: به همه هموطنان عزیزم در فرانسه درود می فرستم و بدین ترتیب با پایان مأموریت خود در پاریس، با شما خداحافظی می کنم. در این هفته های پایانی سال 1400 و در آستانه فرا رسیدن سال نو، نوروز و بهاری دیگر، برای تک تک شما آرزوی موفقیت، موفقیت و موفقیت های بیشتر دارم. زیرا نمی توان خداحافظی کرد و خداحافظی کرد. با این سطور از همه عزیزانی که در این مدت با آنها در ارتباط بودم عذرخواهی می کنم. برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به همه ایرانیان تلاش فراوانی صورت گرفت و تلاش هایی نیز صورت گرفت، هرچند که تا رسیدن به مقصد هنوز راه درازی در این راه مبارک باقی مانده است که به ویژه با توجه به جامعه فرهیخته باید محقق شود. . و یک دانشگاهی، محقق و دانشمندی که در فرانسه زندگی می کرد، بیش از همیشه تلاش کرد.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی در 17 اسفند 1396 سرپرستی سفارت ایران در فرانسه را بر عهده گرفت و در 30 فروردین 1396 برای تصدی این سمت وارد پاریس شد.

قاسمی که پیش از این به عنوان سخنگوی و مدیر مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه فعالیت می کرد. بهرام قاسمی از 29 خرداد 1395 سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه بوده و در کارنامه بهرام قاسمی سمت هایی به عنوان رئیس دفتر دوم سیاسی، رئیس دفتر مشترک المنافع برعهده داشته است. ، مدیر کل اروپای غربی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار در ایرلند، اسپانیا، ایتالیا و همچنین سفیر اعتباربخشی در مالت و چندین سال به عنوان معاون مدیر تحقیقات بین المللی در مرکز تحقیقات استراتژیک.

انتهای پیام/




این را به صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا