همایش «بصیران ولایی» برگزار شد


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه 25 مهرماه در همایش «بصیران ولایی» با هدف تجلیل از جانبازان بصیر و همسرانشان همزمان با روز جهانی نشاط در روستای نشاط گفت: نابینا (عصای سفید) به مقامی رسیدند که خداوند به آنها چشمی بصیر و دلی بصیر عطا فرمود.

کنفرانس

به گزارش یومیر مهندس سعید اوحدی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت خطاب به جانبازان بصیر و همسرانشان گفت: شرکت در این مراسم توفیق بزرگی است زیرا خداوند به شما عظمت داده است. . جانبازان بصیر ما به جایگاهی رسیدند که خداوند چشمان بصیر و دلهای بصیر به آنها عنایت کرد.
معاون رئیس جمهور افزود: خداوند در طول زندگی و از زمانی که به بلوغ می رسد به انسان فرصت می دهد. گاهی این انتخاب سخت است و مربوط به خداست و در طول تاریخ این مسیر انتخابی از زمان کربلا تا زمان انقلاب و سال های دفاع مقدس ادامه دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به معامله ایثارگران عزیز بصیر با خدا تصریح کرد: خداوند سرمایه های بزرگی به جانبازان داد که هیچکس از عهده آنها بر نمی آید و عظمت روحی جانبازان به حدی است که خداوند متعال. با آنها معامله کرد.
مهندس اوحدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مقام و جایگاه والای جانبازان افزود: عظمت جانبازان به حدی است که جایگاه آنها در بهشت ​​خدا و در جوار شهدا (FVV) است. کسانی که در دنیا تقوا پیشه کردند خداوند آنها را در بهشت ​​قرار داد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ایستادگی و ایثار همسران جانبازان بصیر قابل تحسین است تصریح کرد: کاری که شما همسران جانباز انجام می دهید استقبال از جانبازان بصیر کار بزرگی است و خداوند شما را در آرامش در جوار شهیدان قرار داده است. جانبازان بصیر. .
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شکار خودروهای وینتیج گفت: موضوع ارز خودروهای وینتیج حل شده است و در جلسه کمیته دولت در خصوص قانون بودجه سال 1404 قانون واردات خودروهای قدیمی به تصویب رسید. خودروهای قدیمی آورده شد و حقوق جانبازان محفوظ است اگرچه واگذاری خودروهای جانباز بر عهده وزارت حراست است اما بنیاد وظیفه ذاتی و حفاظتی خود را فراموش نخواهد کرد و اولویت ما جانبازان 50 درصد است. بالا
مهندس اوحدی همچنین بر موضوع اشتغال فرزندان شاهد و فرزندان جانباز 70 درصد به بالا و حق پرستاری همسر جانبازان تاکید کرد و گفت: موضوع بهداشت و درمان مسکن و اشتغال از اولویت های اصلی سازمان نظام وظیفه است. شهدا و صندوق ایثارگران.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا