بین الملل

نیویورک تایمز: نگرانی ترامپ بیشتر مربوط به انتخابات است تا سلامت مردم

روزنامه نیویورک تایمز کتابی نوشت که روز گذشته منتشر شد ترامپ به دلیل گسترده بیکاری و رکود اقتصادی آمریکا مجبور شده است تحریم های خود را دنبال کند و ایالات متحده را دوباره به حالت عادی برگرداند ، به همین دلیل او سعی کرد در طول هفته از تمام قدرت خود تجدید نظر کند. از آنجا که بازگرداندن اقتصاد آمریکا.

این بازداشت شده در بیانیه ترامپ گفت: “کشور باید باز و باز باشد و ما امیدواریم که این بازگشایی بی خطر باشد.” “به زودی برخی مناطق باز می شوند.”

طبق روزنامه آمریکا ، جمهوریخواهان در کنگره خواستار پایان دادن به بازداشت در ایالات متحده شده اند. “اندی بیگز” سخنگوی وزارت امور خارجه آریزونا در مصاحبه با پولیتیکو گفت: “این (تصمیم قرنطینه) دیروز بود.” تری هالینگورث ، نماینده ایالتی ایندیانا اذعان داشت که تصمیم “فاصله اجتماعی” احتمال “مرگ” را افزایش می دهد ، اما نتیجه این امر بیشتر از این خواهد بود. محتوا لوئیز کندی سن گفت: “ما باید کشور را باز کنیم و به محض انجام این کار ، گسترش کوروی ویروس سریع انجام می شود و ما باید برای آن آماده شویم.” روز چهارشنبه جان کندی در مصاحبه با فاکس نیوز.

نیویورک تایمز نوشت ، بدون شک به دلیل تعطیلی در برخی از مناطق ایالات متحده نگرانی های اقتصادی وجود خواهد داشت ، اما جمهوری خواهان ، به ویژه ترامپ در انتخابات نوامبر فکر می کنند و این همه است. رئیس جمهور موفقیت خود را می داند. با فراز و نشیب ها ، تغییرات اقتصادی است. اگر وی در انتخابات خود پیروز نشود ، جمهوری خواهان جمهوری خواه احتمالاً کنگره را برکنار می کنند.

نیویورک تایمز با اشاره به مفاد مصوب کنگره در مورد Coronavirus ، نوشت: کنگره برای رفع بحران باید مقررات را در نظر بگیرد ، اما این سیاست ها برای دیگران بیش از حد محدود کننده است. وضعیت 2.2 میلیون دلار دلار بخشی از یک طرح اهدای دو رقمی است که در قانون بازیابی و سرمایه گذاری مجدد ایالات متحده در سال 2009 پیش بینی شده است. مطمئناً در این راه کمک های بیشتری صورت خواهد گرفت ، چرا که کمتر دموکرات ها روی میلیون ها دلار تمرکز می کنند.

“در یک ماه ، آمریکا به سمت سوسیالیسم پیش می رود و اگر مشکلات اقتصادی و بهداشتی در طول سال گسترش یابد ، مردم آمریکا به تدریج و به تدریج ، این مقاله در حال رشد است. ” در ایالات متحده ، نرخ بیکاری همچنان رو به افزایش است و دولت فدرال تنها سازمانی است که چرخ اقتصاد را چرخانده است. اصل اساسی ایمنی آمریکا در مواجهه با نابرابری اقتصادی و اجتماعی هم عملی است و هم در موارد جدی. اگر جامعه دموکراتیک در این شرایط قادر به انجام چنین کاری باشد ، در زمانی امکان پذیر خواهد بود که بیکاری پایین باشد و اقتصاد بالا باشد.

نیویورک تایمز این کلمه را به فلوریدا سن نقل کرده است. ریک اسکان ، یک جمهوری خواه در دوره کرونا ، به دنبال از بین بردن بزرگترین دستیار ، افزایش نرخ بیکاری است. ریک اسکان گفت: “وقتی ما به کار خود برگردیم ، نمی توانیم کسانی را که می گویند می توانند بهتر انجام دهند ، تشویق کنیم.

روزنامه ایالات متحده ، سناتور ایالات متحده ، گفت كه ایالات متحده نمی تواند برای تجارت درامد بالا به مردم خود كمك كند ، اما این فاجعه بود یا نه ، كشور باید آن را تنظیم كند. طبقه کارگر

نیویورک تایمز از پایان این یادداشت خبر داد. هیچ نشانه ای وجود ندارد که دولت آمریکا با دریافت کمک از دولت فدرال ، به بحران و بحران اقتصادی کرونا پاسخ دهد. اگر یک بحران در اواخر قرن نوزدهم سوسیالیسم آمریکایی را به اندازه کافی مختل کند تا در را برای اقدامات سیاسی در ایالات متحده باز کند ، پس از آن نیز به ایمان و بیماری های قلبی بیشتر منجر می شود. ممکن است همین کار را برای جامعه امروز آمریکا انجام دهد. از این منظر ، برای ترامپ ، جمهوریخواهان و دولت ترامپ منطقی است که تلاش خود را برای پایان دادن به این دوره ادامه دهند. در همین حال ، سیستم سیاسی دهلی نو در حال از بین رفتن است و این زمانی برمی گردد که سیستم کاپیتانی نمی تواند سرکوب شود.

310311

دکمه بازگشت به بالا