نشستی با رنگ و بوی سینما به بهانه «شاه نقش»
Behrang Alavi بازیگر “پادشاه Naqsh” درباره نقش خود در Behrouz Vosoughi در این فیلم گفت: “من انگشت کوچک این هنرمند را ندارم اما خوشحالم که به دلیل این مقایسه نام استاد بهروز ویوسی را دارم بشر

به گفته یومیر فیلم “شاه نغش” به کارگردانی شهید احمدلو به نمایش گذاشته شده در روز نهم جشنواره در سینمای رسانه. یک فیلم کاملاً سینمایی در هنرمندان سینما که همچنین پشت صحنه سینما را نشان می داد.
نقش اصلی این فیلم توسط Behrang Alavi بازی می شود که ظاهر و رفتار او یادآور نقش های بهروز Vosoughi است.
شاهد احمدلو همچنین گفت: “شخصیت اصلی” ناصر Eshghi “یک هنرمند است و از سینما ضربه می زند که عشق به Behrouz Vosoughi را دارد. ٪ از گفتار عادی من دیالوگ های فیلم است.
بهرانگ آلاوی ابتدا دلسوزی را برای مردم کرمان برای حادثه دانش آموزان گسترش داد: عکسهایی که در مراحل اولیه این خبر منتشر شد با این تصور که بهرانگ آلاوی می خواهد از استاد بهروز ووسووی مراقبت کند. بشر آنها معمولاً به دنیای این شخصیت ها می روند. هنرمندان عزیز که غالباً از این خبر غافلگیر شده اند و حتی در اخبار منتشر نمی شوند یا نام آنها در عناوین فراموش می شود به سکانس های فردی تبدیل می شوند. اما در مورد قیاس که اتفاق افتاده است من حتی انگشت کمی پشت Vosoughi ندارم. او یک مرجع کامل برای بازیگری است. اکنون که بسیاری از همکارانم چندین دهه نقش زیادی در سینما بازی کرده اند آنها هنوز با استاد ووسووی مقایسه شده اند و نشان می دهند که نمی توان آنها را در یک موقعیت به دست آورد و من خوشحالم که به بهانه فیلم شاه نقش ناصر را خواهم داشت و نقش ناصر.
در این جلسه فارزاد حسنی به فیلمساز فقید علی غیم تقامی اشاره کرد که فیلم Kiomars Pour Ahmad را تولید کرد.
قم مگامی در سؤالی درباره بودجه فیلم و دلیل فیلم او در این جشنواره گفت: “من فیلم خود را به عنوان سایر تهیه کنندگان به جشنواره ارائه می دهم.” شانس من این بود که بیشتر فیلم های من پذیرفته شده اند و چرا شورای انتخاب فیلم دوست دارد من به خودشان پاسخ دهم.
وی افزود: این فیلم به طور کامل در بخش خصوصی تولید شده است و هیچ نماینده دولتی به این فیلم یک بدن پولی داده است. ” در حقیقت 5 ٪ از فیلم متعلق به بنده من است.
احمدلو توضیح داد: “من امضای فروش ماشین آقای غیم مگامی را دیدم تا بخشی از هزینه های سینما را تأمین کند.
در پاسخ به یک سؤال “من فکر می کنم این فیلم یک کولاژ از همه فیلم ها است” او گفت “من هرگز دوست نداشتم در این جلسات شرکت کنم زیرا احساس می کردم در فیلم صحبت کرده ام و اکنون شما روزنامه نگاران و منتقدین دارید انتقاد از ما
در این حالت فرزاد حسنی که مسئولیت این جلسه را بر عهده داشت تأیید کرد که این سینما هیچ زیرنویس ندارد که توضیح می دهد که این جلسه به دلیل تحویل فضا برای فیلم برگزار شده است و معمولاً در سراسر جهان است.
NASIM LITERARY یکی دیگر از بازیگران این فیلم خاطرنشان کرد که این اولین بار است که فیلم را نشان می دهد از شاهد احمدلو و سایر همکاران خسته نشده است و گفت: “این سومین تجربه من با آقای قم مگامی و آخرین است از میان آنها کار پر جنب و جوش کیمارس احمد است هرگز به سمت راست نرسید.
مینا وهید همچنین در مورد بازی خود در فیلم گفت: “من تاکنون با این مختصات نقش ایفا نکرده ام و پیشنهاد شده است که من برای من جذاب نیستم و فقط می خواستم به من کمک کنم اما گروه فیلم خیلی صمیمی بود مستقل و خانواده ای که جذاب شد.
شاهد احمدلو همچنین به سؤال فساد در سینما پاسخ داد: سینما فرصتی برای صحبت در مورد یک سؤال بزرگتر بود: فساد اجتماعی دیکتاتور درونی قدرت نشستن در جدول و غیره. من از زمان ورود به سینما همیشه به من حساس بوده ام و همیشه می خواستم ببینم چه کسی به سینه سوخته یا گرد و غبار پیشگام گفته است. من به عنوان یکی از افراد این سینما من وظیفه خود را برای حمایت از آنها و حداقل اندازه زمین بازی خود می دانم. بسیاری از افراد حاضر در این فیلم مدتهاست که نبوده اند و من سعی می کنم اجازه ندهم گرد و غبار روی آنها بنشیند.
در این جلسه انسان فاضل (فیلمنامه نویس) به زینب آلیپور روزنامه نگار گفت که مدتی درگذشت و گفت: “بسیاری از آنها در سینما حداقل یک بار و برای گزارش یا اخبار تلفنی با او صحبت کرده بودند.
رضا راگر که نقش کوتاهی در این فیلم ایفا کرد در اتاق جلسات نیز حضور داشت.
پایان پیام