عمومی

نرم افزار CRM ویتایگر برای دانشگاه و مدارس

CRM ویتایگر برای آموزش عالی به دانشگاه ها این امکان را می دهد تا ارتباط و پیگیری و گزارش سفر شخص در مدیریت را تسهیل کنند. این راه را برای یک گروه بزرگتر از دانشجویان و فارغ التحصیلان، درک بهتر بین تیم ها و افزایش بازگشت سرمایه به هم می زند.

ماهیت آموزش عالی این است که شرایط CRM ویتایگر برای آموزش عالی با سازمان های دیگر متفاوت است. برای اینکه بدانید ویتایگر برای سازمان شما کدام یک بهتر است، ابتدا باید تفاوت این الزامات را بفهمید.

CRM ویتایگر برای آموزش عالی چیست؟

Customer Relationship Management نوعی نرم افزار است که نقش پشتیبانی ارتباطی برای تیم ها و افراد را بازی می کند. در آموزش عالی، CRM ویتایگر اطلاعات را ذخیره می کند و آنها را به گونه ای سازمان می دهد که درک، هدف گیری کمپین های بازاریابی و ردیابی نتایج از طرف دیگر را برای کاربران آسان تر کند.

سیستم های CRM ویتایگر شامل یک رکورد واحد از کلیه اطلاعات تماس، فعالیت ها و ویژگی های هر شخص است. در نتیجه، کاربران در نهایت می توانند قبل و بعد از تحقیقات اولیه خود در ابتدای سفر برنامه، بهترین خدمات ممکن را به دانشجویان، فارغ التحصیلان و اهدا کنندگان ارائه دهند.

آموزش عالی به طور فزاینده ای رقابتی و جهانی می شود. البته تمرکز بر کیفیت ارتباطات دیجیتال افزایش یافته است. حتی با توجه به اهمیت جمع آوری کمکهای مالی برای مدارس دولتی، روابط با فارغ التحصیلان از اهمیت بیشتری برخوردار شد.

می توان گفت که دانش آموزان و موسسات، در مورد راه های ایجاد ارتباط با آنها انتظارات زیادی دارند. این تعجب آور نیست با توجه به اینکه، به طور متوسط ​​، کودک بین ۱۶ تا ۲۴ سال روزانه دو ساعت و ۲۶ دقیقه در سیستم عامل های آنلاین مانند رسانه های اجتماعی می گذرد.

دانشگاه ها باید در هر مرحله از زندگی دانشجویی خود ارزش کسب کنند. در غیر این صورت، آنها خطر از دست دادن دیدگاه های موسسات ظریف تری را دارند که انتظارات دانشجویانشان را بهتر برآورده می کنند. CRM ویتایگر به دانشگاه ها کمک می کند قبل از ثبت نام دانشجو، بعد از کار و بعد از فارغ التحصیلی، ارتباط برقرار کنند. استفاده از CRM ویتایگر در آموزش عالی این روزها به طور گسترده ای گسترش یافته است: مطالعه ای که Ovum در سال ۲۰۱۳ انجام داد ادعا کرد که ۹۰٪ دانشگاه ها از این دانشگاه استفاده می کنند – که بدون شک اکنون بیشتر است.

فناوری کلید ارتباط معنادار با ذینفعان برای مدیریت مراجعه و به نوبه خود برنامه ها، ثبت نام و حتی کمک های مالی است.

مشتریان تحصیلات عالیه به توجه بیشتر و خدمات فوری – یعنی “وقت اینترنت” نیاز دارند. سازمان های فعال در حال حاضر تلاش خود را از خارج برای تنظیم اقدامات مدیریت ارتباط با مشتری هدایت می كنند. از آنجا که مشتریان باید توجه بیشتری نشان دهند، بسیاری از سازمان ها دوباره به فناوری روی آورده اند – این بار به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باشد.

از جلسه ای برای آموزش عالی توسط گری بی. گرانت و گرگ اندرسون.

بنیاد Said یک نمونه اخیر از چگونگی CRM ویتایگر می تواند با افزایش کاربردها و افزایش نتایج، کاتالیزوری برای رشد باشد. این بنیاد جوایز بورسیه تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد و با ارائه آموزش با کیفیت بالا و مراقبت بهتر از افراد دارای معلولیت و همچنین دانشجویان دارای معلولیت حمایت می کند.

قبل از دیجیتالی کردن روند درخواست با استفاده از CRM ویتایگر، متقاضیان مجبور بودند فرم PDF را بارگیری و چاپ فیزیکی کنند. آنها سپس مجبور شدند اسناد و مدارک پشتیبان را به دفاتر محلی ارائه دهند – کاری طولانی برای همه شرکت کنندگان!

پس از ساده سازی فرآیندها از طریق CRM ویتایگر، مراجعه به موسسه ۶۲٪ افزایش یافت. زمان کارکرد ۲۰٪ کاهش می یابد – پیروزی در همه جا.

چندین سازمان که هنوز از CRM ویتایگر استفاده نمی کنند به سیستم های نرم افزاری قدیمی یا ساده مانند صفحات گسترده اکسل متکی هستند. اگرچه این روش ها مفید هستند اما کافی نیستند. بهترین نرم افزار CRM ویتایگر فراتر از این قابلیت ها است.

برخلاف صفحات گسترده، یک سیستم CRM ویتایگر به طرز ماهرانه ای برای مدیریت پتانسیل و روابط دانشجویی از طریق ردیابی ارتباطات و اضهارنضرهای شخصی به فرد طراحی شده است. این امر تبادل اطلاعات و همکاری در مورد پروژه ها و فعالیت ها را تسهیل می کند.

CRM ویتایگر مدرن برای آموزش عالی ابزارهای جدیدی را در اختیار دانشگاه ها قرار می دهد تا از “داده های کلان” برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتار متقاضیان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و اهدا کنندگان، استفاده کنند. ابزارهای تحلیلی، روابط دانش آموز، والدین و اهدا کننده را موثرتر می کند.

بهترین مزایای استفاده از CRM ویتایگر برای آموزش عالی

در مورد انتخاب CRM ویتایگر مناسب، در نظر گرفتن مزایای زیر کمک می کند. همچنین سفارش آنها برای سازمان خاص خود از نظر اولویت ها و نیازها می تواند مفید باشد.

یکپارچه سازی

CRM ویتایگر با کیفیت برای تحصیلات عالی به دانشگاه این امکان را می دهد تا تلاش های ارتباطی را در طول زندگی کل دانشجو تسریع کند و با تخصیص و خودکارسازی دانشجویان، در کارهای اداری و عملیاتی وقت گیر صرفه جویی کند.

به عبارت دیگر، CRM ویتایگر به عنوان یک منبع واحد از حقیقت عمل می کند که هم شامل اطلاعات تماس و هم تاریخچه ارتباطات است.

گزارش گیری

از نظر تاریخی، جمع آوری و گزارش اطلاعات کاری دشوار و وقت گیر بوده است. سیستم های گزارشگری داخلی بیان می کنند که افراد و ادارات می توانند بلافاصله برنامه ها را لغو کرده و به گزارشات دسترسی پیدا کنند. این امکان را برای تغییرات آگاهانه تر در استراتژی فراهم می کند.

صرفه جویی در وقت

از زمان آزاد در مدیریت می توان برای ایجاد محتوای هدفمند و معنی دار استفاده کرد. کمپین های خودکار بازاریابی از طریق ایمیل می توانند برای افزایش اتصال معجزه کنند. پذیرش می تواند در مراحل مختلف فرآیند پذیرش برنامه ریزی شود و به مواردی مانند موضوع تحصیلی و سطح تحصیلات تقسیم شود. اتوماسیون این فرایندها به کارمندان اجازه می دهد تا روی زمینه های تخصصی تر تمرکز کنند.

کمپین

با استفاده از ابزارهای مناسب، یک دانشگاه می تواند یک کمپین کامل جذب دانشجو را ایجاد و اجرا کند. دستیابی به اطلاعاتی که بیشترین (و کمترین) متقاضیان را برجسته می کند، می تواند با اطمینان از ثبت نام بهترین داوطلبان، به تیم پذیرش کمک کند تا کاندید مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهد.

کاندیدا محور

توانایی دیدن علایق تحصیلی و شخصی همراه با میزان درگیری نامزدها به آنها امکان می دهد تا با محتوای مربوط به گروه های جذب و استخدام ارتباط برقرار کنند. این محتوا مستقیماً متناسب با نیازهای هر داوطلب است. در نتیجه، رابطه با هر فرد فردی تر می شود و سطح بالاتری از اعتماد ایجاد می شود.

به روزرسانی ها و پیام های پشتیبانی می توانند بهزیستی دانش آموزان را پشتیبانی کنند، خصوصاً در امتحانات در اوقات پرتنش سال تحصیلی.

روابط

CRM ویتایگر شامل اطلاعات ارزشمندی درباره افراد دارای دیدگاه است که می تواند برای آموزش متقاضیان، متقاضیان دانشجویان، دانش آموختگان دانشجویی و در نهایت فارغ التحصیلان استفاده شود!

در اینجا ۵ نکته اصلی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد راه اندازی یا خرید و محدود کردن گزینه های خود در بین ارائه دهندگان برای شروع در نظر بگیرید:

1. متحد و یکپارچه

علیرغم شایعات، این نوع CRM ویتایگر همان چیزی نیست که شما به طور معمول پیشنهاد “مجرد” می نامید. عناصر مختلف به طور جداگانه تولید و سپس ترکیب می شوند که تنضیم، نگهداری و استفاده از آنها می تواند زمان بر و تا حدودی پیچیده باشد. نتیجه نهایی ممکن است گاهی موقت و ناسازگار باشد.

  • مونتاژ شده

از طرف دیگر، CRM ویتایگر یکپارچه با ادغام کلیه ویژگی ها و توابع در یک سیستم نرم افزاری مرتب، راه حل “همه در یک” را ارائه می دهد. سیستم های جذب، پذیرش، بازاریابی و ارتباطات دانشجویی در یک برنامه ساده ادغام شده اند.

CRM ویتایگر یکپارچه سازگاری را از نظر استفاده و طراحی تضمین می کند و استفاده از آن را برای تیم ها آسان می کند.

3. سازگاری و مقرون به صرفه بودن

ایجاد برنامه ای به پیچیدگی SaaS برای دپارتمان فناوری اطلاعات دانشگاه ها اغلب می تواند دشوار و بسیار وقت گیر باشد. در بسیاری از موارد، راه حل های خانگی از اجزای نرم افزار منبع باز یکپارچه تشکیل شده اند.

اگرچه این روش در ابتدا به نظر می رسد یک روش مقرون به صرفه باشد، اما نتیجه نهایی خطر کمبود عمق و سازگاری یک سیستم نرم افزاری حرفه ای است و ممکن است در آینده جایگزین شود.

شما باید درک کنید که آیا تیم فناوری اطلاعات شما قادر است تمام وقت را به چنین پروژه ای اختصاص دهد یا خیر، در غیر این صورت نمی تواند به موقع و با بودجه به اهداف تجاری شما برسد.

کسانی که در خانه راه حل را انتخاب می کنند باید از ابتدا شروع کنند. از طرف دیگر، ارائه دهندگان SaaS با این مشکل روبرو نیستند. ارائه دهندگان SaaS محصول را مطابق با الزامات پیشنهاد شده توسط تیمی از متخصصان باتجربه ارائه داده اند كه آن را با هرگونه تغییر سازگار می كنند.

هزینه داشتن یک تیم اختصاصی را در نظر بگیرید که می تواند یک راه حل سفارشی برای دانشگاه شما ایجاد کند و ارائه دهد. شما همچنین باید هزینه های ملک، زیرساخت ها و هزینه های فرصت را برای غیرقابل دسترس بودن تیم فناوری اطلاعات خود برای سایر پروژه ها در نظر بگیرید. این را با هزینه کلیدی یک CRM ویتایگر SaaS مقایسه کنید که باعث بهبود و ادغام بهترین روش های کلیه موسسات آموزش عالی که با آنها کار می کنند می شود.

4. ظرفیت و مدیریت پروژه

ارائه دهندگان SaaS در حال حاضر کارکنان و تجربه مدیریت پروژه مورد نیاز برای تهیه یک راه حل مناسب را دارند. دانشگاه ها برای استخدام نیروی کار آگاه و باتجربه تلاش خواهند کرد.

تهیه نقشه راه پروژه و مدیریت پایگاه های داده پیچیده برای چنین تیم های کوچک و کم تجربه ای می تواند دشوار باشد و چالش های بی شماری در طول توسعه بوجود خواهد آمد.

5. رشد و مقیاس

دانشگاه ها از نظر عملیاتی و بازاریابی به سرعت در حال رشد هستند. نرم افزاری که آنها استفاده می کنند باید با چنین تغییراتی سازگار باشد.

این شرکت در این فرایند توسعه برای راه حل های داخلی پیچیدگی های بیشتری را ارائه می دهد. یک مشکل معمول زمانی بوجود می آید که توسعه دهندگان راه حل ابتدا وارد عمل شوند و کارمندان موجود نیاز به مهندسی معکوس برنامه داشته باشند.

در عوض، SaaS برای تغییر ارائه دهندگان استفاده می شود. به عنوان بخشی از توافق نامه مجوز، ارائه دهندگان SaaS به روز رسانی محصول را با ویژگی های جدید بصورت ماهانه یا حتی هفتگی انجام می دهند. بسیاری از افراد برای شخصی سازی محصولات خود برای تأمین نیازهای کاربران باز هستند و صریحاً از پیشنهادهای پیشرفتهای آینده استقبال می کنند

در پایان روز، هر دانشگاه به روش خاص خود فعالیت می کند. انتخاب CRM ویتایگر متناسب با اهداف دانشگاهی، استخدام، بازاریابی و اهداف آینده بسیار مهم است.

تحقیق مهم است! بهتر است قبل از تصمیم گیری نهایی، مرورها را بخوانید، نسخه های نمایشی را امتحان کنید و با یک مشاور صحبت کنید. بسیاری از اعضای تیم را درگیر ایده پردازی، آزمایش و تصمیم گیری کنید، زیرا نتیجه نهایی موسسات آموزشی مورد استفاده و توسعه آنها خواهد بود!

دکمه بازگشت به بالا