عمومیکسب و کار ایرانی

نحوه تست پنکک

برای انتخاب یک آگاهی از نوع پوست، مواد اولیه استفاده شده در پنکک و خصوصیات آن ضروری است.اگر به دنبال پاسخ سوال چطور یک پنکک خوب و مناسب را شناسایی و خریداری کنیم؟ هستید، این متن اطلاعات لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت.افزایش برندها و محصولات در حوزه آرایش با وجود اینکه انتخاب‌های بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد، انتخاب بهترین محصولات مناسب پوست صورتمان را سخت و سخت‌تر می‌کند. پنکک نیز از این قاعده مستثنی نیست. پنکک علاوه بر پوشانندگی و یکدست کردن رنگ پوست، باید خواص دیگری نیز داشته باشد تا به عنوان یک پنکک خوب شناخته شود.

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه - لوازم آرایشی روبی سان

انتخاب پنکک با توجه به نوع پوست

پوست شما ممکن است، خشک، نرمال، چرب یا مختلط و در عین حال حساس باشد.

  • اگر پوست شما نیم ساعت پس از شستشو با یک شوینده ملایم، براق باشد، پوست شما چرب است.
  • اگر نیم ساعت بعد از شستشو، پوست شما کاملا مات و خشک باشد، پوست شما خشک است.
  • اگر پس از مدت زمان ذکر شده، پوست شما در بعضی از قسمت‌ها درخشان باشد، پوست شما مختلط است.
  • در صورتی که پوست شما خیلی مات نبوده و لطیف باشد. پوست شما معمولی است.
  • وقتی پوست شما با استفاده از مواد آرایشی سریع ملتهب شده و جوش می‌زند، حساس است.

پس مناسبترین پنکک برای شما، پنککی است که مناسب نوع پوست شما باشد. قبل از خرید پنکک، از مناسب بودن آن برای انواع پوست‌ها یا نوع پوست شما مطمئن شوید.برای تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل از تقلبی باید چکار کنیم؟

انتخاب پنکک با توجه به تست پوشانندگی

حتما پوشش‌دهی پنکک را تست کنید. یک پنکک خوب باید پوشانندگی و دوام بالا داشته باشد. محصولات تقلبی، ناشناخته و بسیار ارزان، معمولا این خصوصیت را ندارند.به پوشش ایجاد شده کاملا دقت کنید تا یکدست و بی‌نقص باشد، پنکک‌های که رطوبت کافی ندارند، معمولا دوام بالایی نداشته، زود ریخته و آرایش شما را خراب می‌کنند.

بافت پنکک و انتخاب آن

بافت پنکک باید نرم و ابریشمی باشد. در غیر اینصورت باعث آسیب به پوست شما خواهد شد. یک پنکک خوب باید میزان رطوبت و چربی کنترل شده‌ای داشته باشد.همچنین باید رنگ پنکک به پوست شما نزدیک باشد تا آرایش شما طبیعی‌تر جلوه کند. همچنین اگر آرایش مات انجام می‌دهید، بهتر است پنکک شما مخصوص آرایش مات باشد.پنککی که بافتی نرم و ابریشمین نداشته باشد و از رطوبت و چربی مناسب برخوردار نباشد، باعث ایجاد جوش و لک روی صورت شما خواهد شد.

انتخاب پنکک با توجه به قیمت

چند فاکتور مهم در تعیین قیمت لوازم آرایشی به طور مستقیم موثر است:

  • کیفیت مواد اولیه
  • نوع بسته بندی و کیفیت آن
  • نام برند
  • داخلی و یا خارجی بودن برند آن

در مورد یک پنکک خوب، کیفیت مواد اولیه هر چه بالاتر باشد، به طبع قیمت آن بالاتر خواهد رفت، از طرفی برندهای خارجی به دلیل هزینه‌های گمرکی و واردات معمولا، گرانتر هستند.پس لزوما گرانی یک محصول خارجی با برندی به نام دلیل برتری آن به یک محصول خوب داخلی نیست.

از طرف دیگر لزوما ارزان بودن یک محصول بی کیفیت تقلبی خارجی یا ایرانی، دلیل بر این نیست، که آن را انتخاب کنید.پنکک یا کرم پودر، انتخاب با نوع پوست شماست!اگر پوست شما چرب است بهتر است از پنکک استفاده کنید. زیرا پنکک بافتی خشک‌تر از کرم پودر دارد.اگر پوست شما خشک است بهتر است از کرم پودر استفاده کنید. مگر اینکه پنکک مورد استفاده شما رطوبت کافی داشته باشد.

باید و نباید استفاده از فیکساتور بعد از پنکک

حتی در صورت انتخاب یک پنکک خوب و مناسب باید به میزان تعریق خود و گرمای محیط نیز توجه کنید.به طور مثال اگر به مهمانی شلوغ یا مراسم عروسی می‌روید یا اگر میزان تعریق شما زیاد است. باید بعد از زدن پنکک از فیکساتور استفاده کنید.

انواع پنکک‌ های کالیستا

کالیستا سه نوع پنکک را برای انواع پوست تولید و در بازار عرضه می‌کند.

پنکک اسموت کالیستا

دارای ۶ رنگ مختلف است و پوششی یکدست و بی نقص را با ماندگاری بالا ایجاد می‌کند. همچنین میزان رطوب و چربی آن کنترل شده است. همچنین این محصول بافتی نرم و مخملی دارد. در طراحی کرم لاکچری کوین روز و شب  «  Luxury day and night cream» فرمولاسیونی به کار گرفته شده است که تا حد بسیار بالایی از چین‌و‌چروک و کک‌ومک پوست جلوگیری می‌کند و استفاده مداوم از آن موجب رفع آنها می‌شود.

پنکک دو کاره سیلکی مات کالیستا

مناسب آرایش مات است و با پد مخصوص خود قابلیت استفاده در دو حالت خشم و مرطوب را داراست. در صورتی که از این پنکک به صورت مرطوب استفاده شود ماندگاری و پوشش دهی آن بسیار افزایش خواهد یافت. این پنکک بافتی ابریشمی داشته و دارای چهار طیف رنگی نزدیک به پوست است.

پنکک چرب کالیستا

مناسب انواع پوست به ویژه پوست های چرب و جوش دار (به دلیل پوشانندگی بالا و متعادل سازی چربی پوست) است. پنکک چرب کالیستا در چهار رنگ فوق‌العاده، زیبایی آرایش شما را دو روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه : اگر از خانم هایی که به صورت حرفه ای آرایش می کنند بپرسیم که از بین پنکک، رژ لب، ریمل، کانسیلر، کرم پودر و… کدام وسیله آرایشی است که می تواند تاثیر آرایش را بالا ببرد قطعا به پنکک اشاره خواهند کرد.

تکنیک های آرایش در اینکه یک نوع آرایش بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود و برخی دیگر حتی زیبایی فرد را زیر سوال می برد بسیار تاثیر گذار است. اما نکته ای که قبل از این باید یادآوری کنیم استفاده از لوازم آرایشی مرغوب است.

همه می گویند لوازم آرایش اصل بخر، لوازم آرایشی که مناسب پوست است را خریداری کن تا بتوانید آرایش منحصر به فردی را به خودتان هدیه کنید. در این مقاله می خواهیم نکاتی را مطرح کنیم تا با کمک آن بتوانید پنکک مناسب و باکیفیت خریداری کنید پس با ما همراه باشید در

خرید پنکک فری لاو

استفاده از لوازم آرایش خصوصا لوازم آرایش صورت تاثیر بسزایی در زیبایی و جلب توجه افراد و مخصوصا بانوان دارد. پایه‌ی آرایش را رنگ پوست و صافی و یک‌دست بودن آن تشکیل می‌دهد. با توجه به نیاز پوستتان و آن‌چه که بهتر روی پوستتان جوابگو است، باید یکی از مواد آرایشی پوست مثل کرم پودرهای مایع و جامد، پنکیک و یا موس‌های فشرده را انتخاب کنید.

پنکیک در مقایسه با سایر محصولات از پوشش‌دهی بالاتری برخوردار است. بهتر است بدانید قبل از استفاده از پنکیک باید از یک کرم مرطوب کننده یا نرم کننده بر روی پوست بمالید تا پنکیک ماندگاری بالاتری داشته باشد و اصطلاحاً روی پوست بنشیند.

پنکیک خشک و مات فری لاو بهترین پنکک ایرانی برای پوست چرب برق پوست را گرفته و مانع از مشخص شدن چربی و برق پوست میشود. این محصول به دلیل کاملا ایرانی بودن خود و سازگاری با پوست بانوان ایرانی و همچنین قیمت مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد فری لاو بهترین مارک لوازم آرایشی ایرانی

انتخاب پنکک مناسب برای شما

روش شناسایی پنکک خوب در ده دقیقه

قطعا پوستتان را می شناسید. اینکه پوستتان چرب است یا خشک و یا نرمال؟ شناسایی نوع پوست در انتخاب نوع پنکک بسیار موثر است. چرا که هر پنککی برای یک نوع پوست طراحی و تولید می شود. پنکک پوست چرب با پنککی که برای پوست خشک تعریف شده است از نظر مواد اولیه بسیار متفاوت می باشد. بهترین پنکک برای پوست خشک نوعی است که حاوی میزان کمی چربی است. این چربی باعث می شود به خوبی روی پوست خشک جذب شود و پوست را دچار خشکی مفرط نکند.

پنکک آکوا پنککی است که بیس آن آب می باشد. این نوع پنکک فاقد چربی است و برای پوست های چرب بهترین انتخاب می باشد. این نوع پنکک می تواند چربی موجود در پوست را کنترل کند و به خوبی روی پوست بنشیند.

اگر بعد از استفاده از پنکک پوست صورتتان خشک تر شد، آرایش روی صورتتان ماسید، صورتتان پوسته پوسته شد، پوستتان شروع به خارش کرد بدانید که پنکک مناسبی برا پوستتان خریداری نکردید.

خرید پنکک باید از تست کاور و پوشانندگی سربلند بیرون بیاید. پنکک های مرغوب و اصل می توانند به خوبی تمام ناهمواری ها و حتی لکه های قهوه ای صورت را بپوشاند اما در مقابل پنکک های فیک و تقلبی این میزان کاور را ندارند، به مدت بسیار کمی روی صورتتان باقی ماند و می تواند به پوست لطیف و حساس صورتتان هم آسیب بزند. برای تست پنکک لاکچری کوین کمی از پودر را روی گردن خود بکشید .

پنکک هایی که کاور بالا دارند می توانند چین و چروک های پوست، لکه های قهوه ای، ناهمواری ها و فرورفتگی های آن را بپوشاند. اگر بتوانید یک پنکک خوب خریداری کنید تقریبا از استفاده کرم پودر و کانسیلر بی نیاز خواهید شد.

 

دکمه بازگشت به بالا