میرشفیعیان: بازیکنان تراکتور باید اشتباهات بچگانه را کنار بگذارند

میرشفیعیان: بازیکنان تراکتور باید اشتباهات بچگانه را کنار بگذارند

یومیر/ آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتورسازی گفت: بازیکنان تراکتورسازی دست از اشتباهات کودکانه خود بردارند.

علیرضا میرشفیان در گفت وگو با یومیر در ارزیابی فنی عملکرد تراکتورسازی مقابل فولاد اظهار کرد: بازی تا اخراج ایگور پوستونسکی و تعویض 10 نفره تراکتورسازی خوب پیش رفته بود و قبل از آن موقعیت های خوبی ایجاد کرده بود. فولاد در نیمه دوم بازی را در اختیار داشت و در نهایت سه امتیاز خارج از خانه را به دست آورد.

وی ادامه داد: کارت های غیرضروری بازیکنان تراکتورسازی در دیدارهای اخیر تیم را تحت فشار قرار داده است و این اشتباهات کودکانه باید هر چه زودتر کنار گذاشته شود وگرنه امتیازات مهمی از دست می رود.

این کارشناس فوتبال افزود: در حال حاضر عملکرد تراکتور به دو قسمت داخلی و خارجی تقسیم شده است. تراکتور خارج از خانه موفق بود و ابتدا باید دلیل این امر را ارزیابی کرد. احساس می کنم تراکتور راحت تر در فضای باز بازی می کند. شاید تراکتورسازی خارج از خانه بیشتر بازی می کند و بنابراین عملکرد او بهتر است و احتمالا فشار مضاعف برای گلزنی در بازی های خانگی تیم را در استرس قرار داده است. با این سبک نتیجه گیری بی فایده خواهد بود و کسب حداقل چهار امتیاز از دو مسابقه برای قهرمانی لازم است.

پیشکسوت تراکتورسازی گفت: به نظرم داور باید به خاطر اتفاقات پایانی بازی به سود تراکتورسازی پنالتی می گرفت اما VAR هم وجود داشت اما تراکتور با وجود 10 بازیکن حداقل می توانست به تساوی برسد.

وی در خصوص کارت های زرد و قرمز زیاد تراکتورسازی در دیدارهای اخیر گفت: بازیکنان تراکتورسازی نباید به این راحتی کارت بگیرند. برای حل این مشکل به نظر من تراکتورسازی باید بازیکنانی را که از دریافت کارت زرد و قرمز مطلع نیستند جریمه کند.

میرشفیان در خصوص تعطیلی لیگ برتر گفت: تعطیلی لیگ روی تیم های برتر تاثیر می گذارد اما فرصت خوبی است تا تیم هایی که دیر تعطیل شدند و تیم های انتهای جدولی هماهنگی بیشتری داشته باشند.

پیشکسوت تراکتورسازی گفت: دیروز استقبال مردم کم بود اما از هواداران تقاضا دارم تا پایان فصل از تراکتور حمایت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا